Тетяна

Оператор call-центру

Розглядає посади:
Оператор call-центру, Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер з продажу
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Оператор поштового відділення

з 06.2015 по 01.2020 (4 роки 7 місяців)
NovaPay (Фінанси, банки, страхування)

Знання і навички

  • Стресостійкість
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Неконфліктність
  • Доброзичливість
  • Активний продаж
  • Прямий продаж

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: