• Файл

Ніна

Логіст, помічник логіста, менеджер з продажу логістичних послуг

Вік:
44 роки
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме
Особисті дані
Ім'я: Ніна
Прізвище: Плошенко
Контактний номер: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (@n_ploshenko)
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета
Отримання посади логіста (або менеджера з продажу логістичних послуг).
На початку діяльності планую закривати 5-10 замовлень на місяць в напрямку
автомобільного транспорту з подальшим збільшенням кількості.
Маю великий досвід з попередніх місць роботи та базове розуміння
оптимізації процесів, що допоможе в новій сфері. Опрацювала базу даних більше 200
замовників і перевізників та вже закриваю заявки.
Віддаю перевагу в роботі логіста з продажу логістичних послуг, так як ця сфера
напряму залежить від бажання заробляти та особистих якостей. Готова брати участь у
конференціях та виставках.
Буду рада приєднатися до вашої команди.

Навички
- Управління перевезеннями автомобільним транспортом (контроль від
оформлення документів до вивантаження)
- Вміння працювати з базами даних логістики (оперативного визначення
пріоритетних перевізників, підбору транспорту)
- Підготовка комерційних пропозицій
- Планування та робота з оптимізації підбору автотранспорту, процесів доставки,
зберігання і відвантаження товару
- Ведення переговорів та укладання договорів з транспортними компаніями
та замовниками (проведення особистих зустрічей, надання консультацій)
- Вирішення спірних питань і конфліктних ситуацій у разі виникнення
- Робота по складанню фінансової документації (рахунки, акти виконаних робіт
(наданих послуг), платіжні доручення)
- Аналіз конкурентів на ринку транспортних засобів і пошук нових надійних
постачальників автомобільним, залізничним та морським транспортом

Знання офісних програм: Microsoft Office, також 1С:8, БАС, Della, Lardi-
Trans, документооборот.

Досвід роботи
Посада: Бухгалтер
Компанія: ТОВ "Аптека Гаєвського"
Період роботи: [листопад/2022 - серпень/2024]
Основні обов'язки:
- Вела облік витрат по наданню послуг з обслуговування 116 аптек та офісу (понад
300 постачальників)

Посада: Бухгалтер
Компанія: ТОВ "КАРДІКА-АСІСТАНС", за сумісництвом в ТОВ "Свята Катерина-Одеса"
Період роботи: [Жовтень/2018 - Листопад/2022]
Основні обов'язки:
- Вела БО із замовниками та постачальниками з надання послуг, формування рахунків та
актів та облік операцій з підзвітними особами
- Вела БО ОЗ, НМА, МШП
- Працювала з великими корпоративними клієнтами з пролонгації договорів,
виведення рентабельності, підготовувала комерційні пропозиції

Посада: Економіст з фінансової роботи
Компанія: ТОВ "ДДС+"
Період роботи: [жовтень/2017 - жовтень/2018]
Основні обов'язки:
- Проводила аналіз виконання планів продажу
- Формувала графік оплат, надходження коштів, залишків, щоденних звітів
- Складала табель обліку робочого часу
- Вела облік та контроль товарних запасів
- Оформлювала товарно - супровідну документацію, прийом та облік товару (маркування,
повернення, списання чи переоцінку)
- Проводила інвентаризації

Посада: Головний бухгалтер
Компанія: КП “МУНІЦИПАЛЬНА ОХОРОНА”
Період роботи: [січень/2016 - лютий/2017]
Основні обов'язки:
- Вела БО первинної документації, подавала звітность до ФСС, ПДФО
- Опрацьовувала виписки в банківській системі iFOBS у Win-версії та Web-версії
- Вела розрахунок заробітної плати працівникам
- Розробляла прогнозні річні плани фінансування, доходів та витрат на наступні роки

Посада: Посади від головного бухгалтера до начальника відділу планово-
фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності, матеріально-технічного
забезпечення
Компанія: Одеський апеляційний адміністративний суд (державна служба)
Період роботи: [травень/2006 - жовтень/2015]
Основні обов'язки:
- Вела БО у сфері бюджету, складала проекти бюджетних запитів на наступні роки та
проводила тендери з державних закупівель

Посада: Завідувач сектором матеріально-технічного та господарського забезпечення
Компанія: ТУ ДСА в Одеській області (державна служба)
Період роботи: [січень/2003 - травень/2006 за переводом до Одеського
апеляційного адміністративного суду]
Основні обов'язки:
- Вела складський облік та МТЗ 33 судів Одеської області, облік розрахунків з
постачальниками товарів, робіт (послуг),проводила державні закупівлі
Освіта
Навчальний заклад: Одеська національна академія харчових технологій
Спеціальність: Облік і аудит
Роки навчання: [2000 – 2006 рр.]

Навчальний заклад: Білгород-Дністровський кооперативний технікум
Спеціальність: Бухгалтерський облік
Роки навчання: [1997 – 1999 рр.]

Курси та сертифікати
Курс: Міжнародний логіст
Навчальний заклад: [Corcel Academy]
Дата завершення: [Березень/2025 р.]

Курс: SMM-менеджер
Навчальний заклад: Hillel IT School
(https://certificate.ithillel.ua/view/68260152)
Дата завершення: [Вересень/2021 р.]

Знання мов
- Українська: Рідна
- Англійська: Початковий рівень – Beginner (Pre-A1), продовжую вивчати

Додаткова інформація
Націленість на результат, організованість, вміння працювати з великим обсягом
інформації, приймати швидкі рішення та вирішувати конфліктні ситуації, вміння
працювати в команді. Вважаю, що логістика на сьогоднішній день є провідною в галузі
економіки, має високий потенціал та перспективи в розвитку.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: