- Файл
Миколай
Адміністративний керівник
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/14786548/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
«Дія - головний ключ до успіху»
Пабло Пікассо
м. Київ\тел.:[
Ціль
Про себе
Ми вступаємо в еру інновацій і я хочу здійснити свій внесок у розвиток сталого майбутнього та отримувати від цього драйв та задоволення. Я відкритий для знайомств і спілкування, і охоче використовуватиму свої навички на практиці, щоб приносити користь людям, собі та світу.
Маю понад 10 років досвіду на керівних посадах та успішний досвід запуску бізнесу, досвід в управлінні стратегією, доходами і прибутковістю компанії, включаючи продажі, розвиток бізнесу. Також, маю високу працездатність, здатність освоїти в стислі терміни навички, пов'язані зі специфікою роботи. Вмію працювати самостійно або в команді - з однаковою ефективністю, швидко адаптуюсь до мінливих умов.
Також, хочу зазначити, що:
• Мені подобається розбиратися в нових завданнях/викликах, навчатися, роблю це дуже швидко і ефективно;
• Бачу світ через системи та взаємозв'язки, легко їх описую та покращую;
• Маю структурне мислення, розкладаю будь-яку ідею/процес/думку на складові та можу втілити в життя;
• Обожнюю автоматизацію та використовую в бізнесі;
• Маю амбітні цілі/плани;
• Для мене важливе розуміння сенсу та цінності проекту;
• Можу працювати з великими навантаженнями та в кризових ситуація.
Професійні навички
Досвід роботи
• Вміння спілкуватися з людьми та володіти даром переконання;
• Ідеальне знання товарів чи послуг з якими працюю;
• Грамотність на письмі та вимові;
• Вміння налаштувати до себе та знаходити спільну мову з різними людьми;
• Вміння працювати з запереченнями;
• Керівництво бізнесом;
• Управління персоналом;
• Ефективна комунікація;
• Формування фінансової політики;
• Встановлення партнерських відносин;
• Аналіз ринкових умов;
• Організація взаємодії підрозділів;
• Контроль руху коштів;
• Оптимізація бізнес-процесів;
• Знання конкурентів.
З березня 2020 р. по грудень 2024 р.
SMK Group
Зам адміністративного керівника Київ ФТ
Адміністративний керівник Київ ФТ (роздрібна торгівля-65 торгових точок по Києву та області)
Функціональні обов’язки:
• Організація безперебійної роботи підприємства у будь-яких умовах (форс – мажор, військові дії тощо);
• Бюджетування та контроль ефективності використання бюджетних коштів підприємства (повний цикл складання-контроль);
• Підбір персоналу відповідно до потреби підприємства (від вантажника до головного бухгалтера);
• Взаємодія та робота з контролюючими органами (поліція, податкова, благоустрій);
• Успішне ведення переговорів з контрагентами, орендодавцями, постачальниками, виконавчою владою та посадовими особами міст та селищ;
• Контроль та виконання показників плану доходів та рентабельності;
• Контроль за інвентаризаціями торгових точок і РЦ;
• Забезпечення проведення ремонтів торгових точок, як планових так і поточних;
• Відкриття торгових точок (пошук приміщення під ТТ, переговори з орендодавцями, укладання договорів, участь у розробці проектно-кошторисної документації приміщення, контроль за ходом виконання будівельних робіт, купівля обладнання, формування асортименту, організація заходів з урочистого відкриття ТТ);
• Організація та контроль логістичних процесів підприємства (РЦ, ТТ);
• Організація безперебійної роботи складу РЦ, як живого механізму (24/7);
• Виконання окремих доручень власника SMK Group;
• Організація та контроль безперебійної роботи каси підприємства з огляду на форс-мажорні обставини;
• Створення та організація роботи внутрішньої інкасаційної служби, відділу відеоспостереження та технічної служби підприємства (з нуля);
• Контроль за виконанням трудової дисципліни підприємства;
• Взаємодія зі структурними підрозділами компанії;
• Забезпечення та контроль за дотриманням порядку своєчасної оплати готівкових та безготівкових платежів підприємства;
• Розвиток дистрибуції;
• Надання звітності для ТОП менеджменту компанії.
З лютого 2016 р. по 2020 р.
ПрАТ «Фарлеп-Інвест»
Менеджер з транспорту
Функціональні обов’язки:
• Забезпечення технічно справного стану та організація ТО та ремонту автотранспорту, що перебуває в оренді або на балансі підприємства;
• Контроль над своєчасністю та якістю технічного обслуговування та ремонту ТЗ;
• Контроль та раціональне витрачання матеріалів та засобів, що виділяються для підтримки автомобільного транспорту в технічно справному стані;
• Контроль за дотриманням Правил дорожнього руху водійським складом транспортних засобів компанії;
• Ведення технічної документації з обслуговування та ремонту транспортних засобів;
• Контроль закупівель ТМЦ для автотранспорту компанії;
• Участь у складанні річного, квартального та місячного бюджету Департаменту транспорту, складання плану пробігів автомобілів;
• Підготовка інформації для проведення тендерів на закупівлю матеріалів;
• Впровадження програми GPS моніторингу;
• Проведення аналізу ефективності використання транспорту компанії;
• Підготовка до продажу автомобілів компанії;
• Розподіл транспорту копанні згідно з заявками від підрозділів компанії;
• Робота з контролюючими органами (МРЕО, ДАІ);
• Загальна кількість автопарку компанії 146 одиниць.
2012 р. – 2016 р.
ТОВ «Корум Сорс»
Менеджер з ТО та ремонту Департаменту транспорту.
ТОВ «Дельта-Сервіс»
2011 р. - 2012 р. Керуючий автоцентром
2008 р. - 2011р. Керуючий автосупермаркетом
2004 р. - 2008 р. Заступник керуючого автосупермаркетом
Освіта
2008 р.
• Донецький інститут ринку та соціальної політики
• Спеціальність: менеджмент
• Спеціальність: менеджер-економіст (спеціаліст)
Додаткові відомості
• Володіння комп'ютером: впевнений користувач ПК (Word, Excel, Internet, Outlook Express, Microsoft, Power Point ), 1С;
• Українська мова вільно;
• Права категої «В» та «С», власне авто, можливі відрядження;
• Брав участь у семінарах та тренінгах на теми: "Ефективне ведення продажів", "Основні тактичні прийоми ведення переговорів", "Управління персоналом".
• На постійній основі проходжу різноманітні семінари для вдосконалення свої професійних навичок. У вільний від роботи час я віддаю перевагу різним видам відпочинку та діяльності для перезарядки. Люблю проводити час з родиною.
Інші резюме цього кандидата
- Візитка
25 000 грн
Київ
Повна зайнятість
Освіта: 2008 г. - окончил Донецкий институт рынка и социальной политики по специальности менеджмент и получил диплом квалификационного уровня «Специалист» по специальности «Менеджмент...
Схожі кандидати
-
Начальник дільниці
Київ, Боярка , ще 2 міста -
Адміністратор ресторану
Київ -
Заступник керівника магазину
Київ, Біла Церква, Дистанційно -
Заступник керівника з логістики
35000 грн, Київ -
Адміністратор
Київ -
Начальник адміністративно-господарського управління
Київ