Юлія
Діловод
- Зайнятість:
- Неповна зайнятість.
- Вік:
- 38 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Instagram.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/1487575
Досвід роботи
Діловод
з 03.2021 по 09.2022
(1 рік 6 місяців)
ТОВ Енергоефективні Бетони, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
На займаній посаді виконувала наступні функціональні обовязки:
- Організування діловодства на підприємстві.
- Забезпечення життєдіяльності офісу.
- Обліковування й упорядковування документів і кореспонденції.
- Робота з кур'єрськими службами, поштовим відділенням (отримання-відправлення листів).
- Реєстрація кореспонденції.
- Координація розподілу і облік пересування документації та кореспонденції ( в тому числі факсів, електронних листів і т.д).
- Робота з оргтехнікою (принтер, ксерокс, сканер, факс).
- Ведення телефонних переговорів щодо документації.
- Ведення архіву документів.
- Виконання доручень керівництва.
Головний спеціаліст сектору організаційно - інформаційної роботи
з 07.2015 по 03.2019
(3 роки 8 місяців)
Центральне об'єднане управління Пенсійного фонду України в м.Києві, Київ (з питань пенсійного забезпечення та ведення персоніфікованого обліку надходжень від сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування)
- Проводила аналіз громадської думки про діяльність і послуги, що надаються управлінням ПФУ м. Києва;
- Забезпечувала постійне оновлення інформаційних стендів в управлінні;
- Берала участь в організації роботи з проведення засідань колегій, нарад, «круглих столів», семінарів в управлінні;
- Написання протоколів;
- Забезпечувала необхідними методичними матеріалами для проведення засідань колегії, нарад, «круглих столів», семінарів в управлінні;
- Готувала відповідну звітність,яка відноситься до компетенції сектору організаційно - інформаційної роботи;
- Брала участь у підготовці заходів щодо проведення консультацій з громадськістю;
- Брала участь у розробці буклетів, брошур, презентацій;
- Брала участь в організації різних заходів, свят;
- З 22 серпня 2016 до січня 2017 року виконувала обов'язки завідувача сектором організаційно - інформаційної роботи в зв'язку з його звільненням.
Офіс-адміністратор / діловод
з 09.2013 по 12.2013
(3 місяці)
ООО "Квадро Центр", Київ (Транспорт, логістика)
- Координація розподілу і облік пересування документації та кореспонденції реєстрація, відправка, контроль над термінами виконання) (в тому числі факсів, електронних листів і т.д).
- Реєстрація кореспонденції.
- Робота з кур'єрськими службами, поштовим відділенням (відправлення листів).
- Прийом і розподіл дзвінків.
- Координація розподілу і облік пересування документації та кореспонденції (в тому числі факсів, електронних листів і т.д).
- Робота з оргтехнікою (принтер, ксерокс, сканер, факс).
- Прийом, розподіл телефонних дзвінків.
- Прийом гостей і відвідувачів.
- Забезпечення життєдіяльності офісу.
- Бронювання авіа. і ж / д квитків.
- Туристична підтримка (бронювання готелів, замовлення квитків).
- Виконання поточних доручень.
- Рекламне забезпечення.
Менеджер з адміністративної діяльності / діловод
з 08.2007 по 10.2012
(5 років 2 місяці)
ТОВ "БІК" НовоБуд", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
- Прийом і розподіл дзвінків.
- Координація розподілу і облік пересування документації та кореспонденції (в тому числі факсів, електронних листів і т.д).
- Робота з договорами.
- Робота з оргтехнікою (принтер, ксерокс, сканер, факс).
- Прийом, розподіл телефонних дзвінків.
- Прийом гостей і відвідувачів.
- Забезпечення життєдіяльності офісу.
- Бронювання авіа. і ж / д квитків.
- Туристична підтримка (бронювання готелів, замовлення квитків).
- Виконання поточних доручень.
- Рекламне забезпечення.
- Рішення адміністративно-господарських потреб (замовлення води, канцтоварів, госп. Товари і т. Д.).
- Контроль роботи обслуговуючого персоналу (прибиральниці, водії).
- Ведення, облік, зберігання трудових книжок працівників.
- Оформлення та облік відпусток співробітників (графік відпусток).
- Табель обліку робочого часу.
- Штатний розклад.
- Заповнення трудових книжок.
Менеджер відділу логістики
з 11.2006 по 06.2007
(7 місяців)
ТОВ В. В "Холдінг", Київ (Збір косметики і парфумерії в мережі магазинів (Космо, ДЦ, Брокард))
Обробка замовлень. Організація збору товару за накладними (відправка через кур'єра) товару, в магазини Києва і в інші міста України.
Диспетчер
з 03.2006 по 10.2006
(7 місяців)
ЧП "Оптима", Киев (Вантажні перевезення, таксі)
- Організація і доставка вантажів по Україні.
- Прийом каси за виконану роботу,
- Забезпечення офісу всім необхідним (канцтовари, вода і т.д).
- Робота з клієнтами по телефону.
- Складання графіка відвантаження товару.
- Контроль взаєморозрахунків з клієнтами.
Освіта
Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України
Управління персоналом та економіка праці, Київ
Вища, з 2016 по 2018 (1 рік 7 місяців)
Магістратура
Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України
Управління персоналом і економіка праці, Київ
Вища, з 2012 по 2016 (3 роки 9 місяців)
Бакалавр
Черкаський комерційний технікум
Організація обслуговування в готелях і туристичних фірмах, Черкаси
Середня спеціальна, з 2003 по 2006 (2 роки 5 місяців)
Додаткова освіта та сертифікати
Фотограф
2011
Кадрове діловодство
2010, 2 месяца
Ефективний секретар і помічник керівника
2009
Бухгалтерський облік та кадровий документообіг на підприємстві
2023, 2 неділі
Знання і навички
Знання мов
Українська — вільно
Рекомендації
-
Наташа
Економіст, ТОВ "Енергоефективні Бетони"
Контактні дані приховані -
Потебенько Светлана
Бухгалтер, ТОВ БІК "НовоБуд"
Контактні дані приховані
Додаткова інформація
Додаткова інформація:
Наявність прав водія: Категорії B, C
Додаткова інформація: Відповідальна, прагнення до професійного та особистого зростання, без шкідливих звичок. - Високий ступінь самоорганізованості, точність у роботі. Пунктуальність, володію високою працездатністю, ініціативна. Швидко адаптуюсь та навчаюсь. Відповідально ставлюся до роботи, сумлінна.
Інші резюме цього кандидата
9 000 грн
Київ, Дистанційно
Неповна зайнятість
Литовченко Юлія Анатоліївна (Асистент фотографа) Рівень доходу: 9000 грн Тип работи : не повний рабочий день П.І.Б. .:Литовченко Юлія Анатоліївна. Телефон: Электрона почта: Особиста інформація: ...
Схожі кандидати
Администратор, архивариус
Київ
Діловод
15000 грн, Київ, Дистанційно
Адміністратор, діловод, пом. бухгалтера, оператор ПК, вихователь д/с
Київ
Бухгалтер, секретарь, деловод, администратор, диспетчер
16000 грн, Київ, Дистанційно
Account executive
Київ
Фахівець з діловодства
Київ, Обухів