Резюме від 29 лютого 2024 PRO

Юлія

Діловод

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Діловод

з 03.2021 по 09.2022 (1 рік 6 місяців)
ТОВ Енергоефективні Бетони, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

На займаній посаді виконувала наступні функціональні обовязки:
- Організування діловодства на підприємстві.
- Забезпечення життєдіяльності офісу.
- Обліковування й упорядковування документів і кореспонденції.
- Робота з кур'єрськими службами, поштовим відділенням (отримання-відправлення листів).
- Реєстрація кореспонденції.
- Координація розподілу і облік пересування документації та кореспонденції ( в тому числі факсів, електронних листів і т.д).
- Робота з оргтехнікою (принтер, ксерокс, сканер, факс).
- Ведення телефонних переговорів щодо документації.
- Ведення архіву документів.
- Виконання доручень керівництва.

Головний спеціаліст сектору організаційно - інформаційної роботи

з 07.2015 по 03.2019 (3 роки 8 місяців)
Центральне об'єднане управління Пенсійного фонду України в м.Києві, Київ (з питань пенсійного забезпечення та ведення персоніфікованого обліку надходжень від сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування)

- Проводила аналіз громадської думки про діяльність і послуги, що надаються управлінням ПФУ м. Києва;
- Забезпечувала постійне оновлення інформаційних стендів в управлінні;
- Берала участь в організації роботи з проведення засідань колегій, нарад, «круглих столів», семінарів в управлінні;
- Написання протоколів;
- Забезпечувала необхідними методичними матеріалами для проведення засідань колегії, нарад, «круглих столів», семінарів в управлінні;
- Готувала відповідну звітність,яка відноситься до компетенції сектору організаційно - інформаційної роботи;
- Брала участь у підготовці заходів щодо проведення консультацій з громадськістю;
- Брала участь у розробці буклетів, брошур, презентацій;
- Брала участь в організації різних заходів, свят;
- З 22 серпня 2016 до січня 2017 року виконувала обов'язки завідувача сектором організаційно - інформаційної роботи в зв'язку з його звільненням.

Офіс-адміністратор / діловод

з 09.2013 по 12.2013 (3 місяці)
ООО "Квадро Центр", Київ (Транспорт, логістика)

- Координація розподілу і облік пересування документації та кореспонденції реєстрація, відправка, контроль над термінами виконання) (в тому числі факсів, електронних листів і т.д).
- Реєстрація кореспонденції.
- Робота з кур'єрськими службами, поштовим відділенням (відправлення листів).
- Прийом і розподіл дзвінків.
- Координація розподілу і облік пересування документації та кореспонденції (в тому числі факсів, електронних листів і т.д).
- Робота з оргтехнікою (принтер, ксерокс, сканер, факс).
- Прийом, розподіл телефонних дзвінків.
- Прийом гостей і відвідувачів.
- Забезпечення життєдіяльності офісу.
- Бронювання авіа. і ж / д квитків.
- Туристична підтримка (бронювання готелів, замовлення квитків).
- Виконання поточних доручень.
- Рекламне забезпечення.

Менеджер з адміністративної діяльності / діловод

з 08.2007 по 10.2012 (5 років 2 місяці)
ТОВ "БІК" НовоБуд", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- Прийом і розподіл дзвінків.
- Координація розподілу і облік пересування документації та кореспонденції (в тому числі факсів, електронних листів і т.д).
- Робота з договорами.
- Робота з оргтехнікою (принтер, ксерокс, сканер, факс).
- Прийом, розподіл телефонних дзвінків.
- Прийом гостей і відвідувачів.
- Забезпечення життєдіяльності офісу.
- Бронювання авіа. і ж / д квитків.
- Туристична підтримка (бронювання готелів, замовлення квитків).
- Виконання поточних доручень.
- Рекламне забезпечення.
- Рішення адміністративно-господарських потреб (замовлення води, канцтоварів, госп. Товари і т. Д.).
- Контроль роботи обслуговуючого персоналу (прибиральниці, водії).
- Ведення, облік, зберігання трудових книжок працівників.
- Оформлення та облік відпусток співробітників (графік відпусток).
- Табель обліку робочого часу.
- Штатний розклад.
- Заповнення трудових книжок.

Менеджер відділу логістики

з 11.2006 по 06.2007 (7 місяців)
ТОВ В. В "Холдінг", Київ (Збір косметики і парфумерії в мережі магазинів (Космо, ДЦ, Брокард))

Обробка замовлень. Організація збору товару за накладними (відправка через кур'єра) товару, в магазини Києва і в інші міста України.

Диспетчер

з 03.2006 по 10.2006 (7 місяців)
ЧП "Оптима", Киев (Вантажні перевезення, таксі)

- Організація і доставка вантажів по Україні.
- Прийом каси за виконану роботу,
- Забезпечення офісу всім необхідним (канцтовари, вода і т.д).
- Робота з клієнтами по телефону.
- Складання графіка відвантаження товару.
- Контроль взаєморозрахунків з клієнтами.

Освіта

Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України

Управління персоналом та економіка праці, Київ
Вища, з 2016 по 2018 (1 рік 7 місяців)

Магістратура

Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України

Управління персоналом і економіка праці, Київ
Вища, з 2012 по 2016 (3 роки 9 місяців)

Бакалавр

Черкаський комерційний технікум

Організація обслуговування в готелях і туристичних фірмах, Черкаси
Середня спеціальна, з 2003 по 2006 (2 роки 5 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Фотограф

2011

Кадрове діловодство

2010, 2 месяца

Ефективний секретар і помічник керівника

2009

Бухгалтерський облік та кадровий документообіг на підприємстві

2023, 2 неділі

Знання і навички

Adobe Photoshop Користувач ПК MS Office Користувач Internet ABBYY FineReader ABBYY The Bat! Створення фотокниг

Знання мов

Українська — вільно

Рекомендації

  • Наташа

    Наташа

    Економіст, ТОВ "Енергоефективні Бетони"

    Контактні дані приховані
  • Потебенько Светлана

    Потебенько Светлана

    Бухгалтер, ТОВ БІК "НовоБуд"

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Додаткова інформація:

Наявність прав водія: Категорії B, C

Додаткова інформація: Відповідальна, прагнення до професійного та особистого зростання, без шкідливих звичок. - Високий ступінь самоорганізованості, точність у роботі. Пунктуальність, володію високою працездатністю, ініціативна. Швидко адаптуюсь та навчаюсь. Відповідально ставлюся до роботи, сумлінна.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: