• PRO

Сергій

Директор підприємства, операційний, начальник виробництва

Вид зайнятості:
повна
Вік:
38 років
Місто проживання:
Біла Церква
Готовий працювати:
Вінниця, Житомир, Інші країни, Київ, Львів, Рівне, Тернопіль, Хмельницький, Чернівці

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник директора

з 10.2023 по нині (1 рік 6 місяців)
Укркапітал трейд, ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-успішно подолав 3 критичні ситуації з постачальниками, включаючи форс-мажорні обставини, що дозволило зберегти 100% контрактних зобов'язань та репутацію компанії;
-розробив та впровадив нову стратегію В2В комунікацій, яка збільшила конверсію потенційних клієнтів на 45% та розширила портфель клієнтів з 12 до 18 молокопереробних заводів;
-оптимізував маржинальність продажів через реінжиніринг логістичних процесів, що дозволило зменшити витрати на 22% та підвищити рентабельність комерційних пропозицій;
-реорганізував відділ продажів, впровадив систему KPI та мотивації, внаслідок чого продуктивність команди підвищилася на 37%, а плинність кадрів зменшилася на 15%;
-провів аналіз ринку та ініціював розширення асортименту на 3 нові категорії продуктів, що дало додаткові 18% виручки за 6 місяців.
-створив ефективну систему врегулювання конфліктних ситуацій з клієнтами, яка зменшила кількість негативних відгуків на 60% та підвищила лояльність клієнтів.

Директор

з 06.2021 по 09.2023 (2 роки 3 місяці)
С.Т.М-Україна, Біла Церква (Машинобудування)

- контроль за господарською діяльністю підприємства;
- підвищив ефективність управління через впровадження системи бюджетування, що дозволило скоротити операційні витрати на 15%
- побудова системи контролю та забезпечення виконання планів
- впровадження бюджетування та план-факторних аналізів;
- розробив та впровадив стратегію позиціонування, яка розширила клієнтську базу на 10% за рахунок виходу на нові ринки;
- оптимізував роботу конструкторського бюро, що призвело до скорочення циклу розробки нових продуктів на 20%;
- успішно провів переговори з іноземними постачальниками, досягнувши економії до 20% на закупівельних витратах (Італія, Німеччина, Польща, Китай);
- впровадження енергозберігаючих технологій (встановлення сонячної станції) на підприємстві;
- впровадив систему постановки задач в Jira, що підвищило прозорість процесів та продуктивність команди;
- створив сервісну службу, що покращила рівень задоволеності клієнтів на 40% та зменшила час реагування на звернення.

Заступник директора (операційний директор)

з 09.2020 по 05.2021 (8 місяців)
NIK, Київ (Машинобудування)

- аналіз параметрів господарської діяльності підприємства;
- затвердження та контроль бюджетів;
- автоматизував ключові бізнес-процеси, що скоротило адміністративні витрати на 18%;
- оптимізував виробниче планування, що дозволило скоротити простої обладнання на 15%;
- розробив з командою та впровадили нову систему мотивації, яка підвищила продуктивність персоналу на 20%;
- супровід і реалізація проектів з підвищення ефективності;
- успішно керував проєктом встановлення лінії виробництва друкованих електронних плат (SMT, DIP), введеної в експлуатацію на 2 місяці раніше запланованого терміну;
- впровадив систему управління якістю продукції, що випускається.

Директор підприємства

з 09.2018 по 08.2020 (1 рік 11 місяців)
ТОВ "ЛВК-Мілк", Біла Церква (Харчова промисловість)

- управління господарською та фінансовою діяльністю підприємства;
- взаємодія з органами влади і контролюючими службами;
- оптимізував виробничі процеси, що дозволило скоротити втрати матеріалів та енергоресурсів на 25%;
- проведення переговорів із замовниками, підрядниками та партнерами по питаннях фінансово-господарської діяльності;
- здійснення заходів, щоб уникнути відмов і простоїв обладнання, втрат матеріалів, енергоресурсів
- формування цілей для керівників підрозділів на основі стратегії розвитку підприємства;
- вивів підприємство на експортні ринки США та Ізраїлю, збільшивши експортну виручку на 40%;
- забезпечив стабільне виконання фінансових планів, перевищивши інвестиційні очікування на 15%;
- впровадив ефективну систему управлінської звітності, яка покращила комунікацію з інвесторами.

Провідний економіст

з 01.2017 по 05.2018 (1 рік 4 місяці)
KERNEL, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

•аналіз затрат по орендній платі та на оформлення договорів оренди землі для подальшого формування бюджетів;
•фінансовий контролер інвестиційних проектів пов’язаних із земельним банком;
•контроль за виконанню бюджетів витрат на оренду землі та оплату праці;
•створив уніфіковану модель штатного розпису, яка забезпечила прозорість та економію фонду оплати праці Агробізнесу ;
•створення аналітичних звітів по фактичним затратам на оплату праці;
•розробка KPI’s для різних підрозділів;
•аналіз роботи техніки Агробізнесу;
•погодження нормативів на ПММ та норм виробітку Агробізнесу;
•розрахунок різноманітних премій та доплат;
•розробив та впровадив систему грейдування, що оптимізувала витрати на оплату праці на 12%;
•розробка методичних рекомендацій та розпоряджень пов’язаних із оплатою праці
•підготовка огляду заробітної плати для EY та HayGroup
•проведення розрахунків для C&B проектів ;
•автоматизував звітність через 1С та Cognos, скоративши час на формування аналітичних звітів на 40%;
•проведення перевірок підприємств компанії.

Керівник проектів

з 06.2010 по 12.2016 (6 років 6 місяців)
ТОВ "Гадячсир", Київ (Харчова промисловість)

•формування бюджетів для будівництва нових заводів та бюджети модернізації існуючих ліній під нові види продукції ;
•керував впровадженням автоматизованої системи управління, що підвищила ефективність економічних розрахунків на 35% на базі «1С Підприємство 8.2» молочних заводів компанії. (був керівником проекту по впровадженню управлінського обліку на підприємствах);
•провів модернізацію заводів з переходом на твердопаливні котли, що зменшило витрати на енергоносії на 30%;
•контроль за енергоносіями заводів;
•проведення технічного аудиту заводів;
•реалізував проєкти з впровадження автоматизовану систему контролю і обліку електроенергії (АСКОЕ) на всіх заводах компанії, забезпечивши точний облік електроенергії, як комерційний облік та і технічний;
•надавання вихідних даних для проектування нових та модернізацію існуючих виробничих потужностей (робота з такими компаніями, як FOSS, General Electric; HOMMAK, Bertoli і т.д.)
•робота із органами влади при отриманні дозвільної документації;
•проведення переговори із підрядними організаціями при будівництві нових об’єктів;
•підготував техніко-економічні обґрунтування для введення нових видів продукції, збільшивши диверсифікацію виробництва;
•організація проведення тендерів та контролював виконання поставок, згідно проведених тендерів;
•робота в проектній групі по створенню KPI для виробничого персоналу (проведення хронометражних робіт, визначення часових норм виробітку і розрахунок розцінок на нові види робіт)
•проведення інвентаризації складських запасів і основних засобів;
•підготовка звітів для власників компанії про хід виконання проектів;

Освіта

Національний університет біоресурсів і природокористування України

Економічний, фінанси і кредит, Київ
Вища, з 2007 по 2010 (2 роки 9 місяців)

Національний університет біоресурсів і природокористування України

Енергетики та автоматики, Автоматизоване управління технологічними процесами, Київ
Вища, з 2005 по 2010 (5 років 3 місяці)

2 роки отримував президентську стипендію;
автор 3 наукових статей по автоматизованому конторолю за якістю електроенергії, та виробництву біодизеля
4 роки був головою студентського профкому факультету

Додаткова освіта та сертифікати

Для.освіта

1 місяць
Сертифікат

Дія.Освіта

2
Сертифікат

Знання і навички

  • MS Office
  • Користувач Internet
  • AutoCAD
  • CorelDRAW
  • MS Visio
  • Водіння авто
  • Mathcad
  • Jira
  • C++
  • MATLAB
  • Водійські права кат. A
  • Pinnacle Studio

Знання мов

  • Польська — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Особисті якості: цілеспрямованість, наполегливість, енергійність, стійкість до стресів, вимогливість до себе, відповідальність, пунктуальність, комунікабельність, високий рівень працездатності, здатність до прогнозування, швидке засвоєння і творче застосування інформації, вміння працювати в колективі.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: