• Файл

Дмитрий

Помощник адвоката

Розглядає посади: Помощник адвоката, Юрист
Місто: Дистанційно
Розглядає посади:
Помощник адвоката, Юрист
Місто:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Р Е З Ю М Е

Дмитро Вікторович Кривошей

Рік народження: 26.08.1980

Місце проживання: вул. В.Букача, 12, кв. 13, с-ще Березнегувате, Баштанський р-н, Миколаївська обл..

Конт. Телефон [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Поштова скринька (робоча) [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: Працевлаштування на посаду згідно фаховості та наявних особистих навичок і вмінь, з гідною заробітною платою (не менше 20000 гривень).

Освіта:

1987-1997 – Березнегуватська загальноосвітня школа.

2003-2007 – Херсонський юридичний інститут Харківського національного університету внутрішніх справ. Напрямок – Правознавство, спеціаліст, здобув кваліфікацію юриста.

2014-2018 – Науковий інститут історії, політології та права МНУ ім. В.О. Сухомлинського. Напрямок – історія *, бакалавр.

Досвід роботи та професійні навички:

На даний момент – само зайнятий.

07.2023 – 09.2023, секретар судового засідання Миколаївського районного суду Миколаївської області
- забезпечення контролю за фіксуванням судового засідання технічними засобами;
- ведення журналу судового засідання;
- оформлення матеріалів справи / кримінального провадження;
- виконання інших дорученнь головуючого у справі;

07.2021 – 07.2023, начальник відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого органу Березнегуватської селищної ради
- проведення реєстраційних дій в Державному реєстрі речових прав;
- надання вичерпних консультацій щодо отримання адміністративних послуг;
- здійснення контролю за дотриманням законодавства України про надання адміністративних послуг, Регламенту роботи ЦНАПу;
- участь у підготовці проєктів нормативних актів, програм, розпоряджень селищного голови, що належать до компетенції ЦНАПу;
- координування та сприяння діяльності адміністраторів ЦНАПу;
- забезпечення контролю за дотриманням процесів та процедур надання адміністративних послуг, термінів прийняття рішень по кожній конкретній адміністративній послузі;
- координування роботи щодо надання якісних послуг суб’єктам звернень адміністраторами та учасниками ЦНАП, узагальнювати й аналізувати стан цієї роботи;
- контроль за дотриманням працівниками ЦНАПу правил трудового розпорядку;
- розгляд скарг на дії чи бездіяльність працівників ЦНАПу;
- забезпечення ведення діловодства згідно з номенклатурою справ та вимогами чинного законодавства;
- забезпечення висвітлення роботи ЦНАПу на офіційному сайті Березнегуватської селищної ради;
- звітування про роботу ЦНАПу в порядку визначеному законодавством України;

10.2016-02.2021 – адміністратор відділу з питань державної реєстрації та надання адміністративних послуг Березнегуватської РДА
- здійснення прийому документів від суб’єктів звернення щодо надання відповідної адміністративної послуги;
- реєстрація поданих суб’єктами звернення документів щодо надання відповідних адміністративних послуг та передача їх суб’єктам виконання;
- контроль за своєчасністю надання відповідей по наданим заявам суб’єктів-замовників адміністративних послуг;
- надання вичерпних консультацій щодо отримання адміністративних послуг;
- ведення службової документації згідно посадових обов’язків;

06.2016-07.2016 - працівник Березнегуватської районної ради на умовах контракту
- ведення службової документації згідно посадових обов’язків;
- представництво в судах різної інстанції інтересів Березнегуватської районної ради;
- надання відповідей на запити про інформацію та на звернення громадян;
- підготовка проектів рішень Березнегуватської районної ради;
- виконання окремих доручень голови районної ради;
- організація виїзного прийому громадян головою районної ради.
01.2016-05.2016 - соціальний працівник Курячелозівської сільської ради Кривоозерського району Миколаївської області
Обов’язки:
- надання консультацій населенню, щодо призначень різних видів соціальної допомоги;
- контроль за виконанням обов’язків соціальними робітниками;
- ведення статистичної звітності згідно напрямків роботи;
- збір, перевірка правильності складення та передача пакетів документів, щодо призначення соціальної допомоги населенню;
- виявлення осіб, які відносяться до групи ризику (одинокі престарілі, багатодітні сім'ї, сім'ї де батьки зловживають алкоголем), інспектування умов проживання, надання інформації, щодо способу життя та матеріально-побутового становища даних осіб, подальший їх супровід та надання соціальної допомоги.

08.2013 по 09.2014 - дільничний інспектор міліції Кривоозерського РВ УМВС України в Миколаївській області
Обов’язки:
- ведення службової документації згідно визначених напрямків роботи;
- профілактика та недопущення вчинення адміністративних правопорушень;
- супровід осіб, які прибули з місць позбавлення волі;
- робота з ЗМІ, щодо висвітлення питань співпраці населення з правоохоронними органами;
- профілактика, виявлення та розкриття злочинів;

10.2011 по 08.2013 - офіцер фельдзв’язку відділу головного управління державної фельд’єгерської служби України в м. Миколаєві
Обов’язки:
- ведення службової документації;
- доставка урядової кореспонденції;

02.2011 по 10.2011- комендант комендатури відділу організації служби Херсонського юридичного інституту Харківського національного університету внутрішніх справ
Обов’язки:
- ведення службової документації;
- відправлення, прийом та передача керівництву службової інформації (електронна пошта);
- контроль за дотриманням внутрішнього розпорядку;
- управління та контроль за виконанням своїх обов’язків підлеглими;
- забезпечення належних умов зберігання зброї, боєприпасів та іншого майна установи;
- відео-контроль за ввіреною територією;

11.2010 по 02.2011 - інспектор курсів післядипломної освіти Херсонського юридичного інституту Харківського національного університету внутрішніх справ
Обов’язки:
- ведення службової документації;
- проведення навчальних занять;
- інспектування підлеглих підрозділів по різним напрямках (навчання, пожежна безпека, дотримання законності);
- складання та надання звітності керівництву по проведеній роботі;

08.2008 по 11.2010 - командир навчального взводу факультету підготовки фахівців для підрозділів слідства та дізнання Херсонського юридичного інституту Харківського національного університету внутрішніх справ
Обов’язки:
- ведення службової документації;
- контроль за виконанням своїх обов’язків підлеглими;
- проведення навчальних занять та тренувань з підлеглими;
- контроль за дотриманням внутрішнього розпорядку;

07.2007 по 08.2008 - інспектор факультету підготовки фахівців для підрозділів слідства та дізнання Херсонського юридичного інституту Харківського національного університету внутрішніх справ:
- ведення службової документації;
- проведення навчальних занять;
- інспектування підлеглих підрозділів по різним напрямках (правильність ведення службової документації, недопущення випадків корупційних діянь, дотримання належних умов зберігання майна, дотримання правил пожежної безпеки та внутрішнього розпорядку);
- складання та надання звітності керівництву по проведеній роботі;

08.2003 по 07.2007 - курсант Херсонського юридичного інституту Національного університету внутрішніх справ

12.2001 по 08.2003 - міліціонер 2-ї роти ОБ ППСМ УМВС України в Миколаївській області
Обов’язки:
• ведення службової документації
• здійснення патрулювання та охорона громадського порядку на маршрутах та постах;

08.2001 по 12.2001 - курсант Одеського училища професійної підготовки працівників міліції УМВС України в Одеській області

12.2000 по 04.2001 – охоронець на об’єкті р.Добра Березнегуватського УЗС
Обов’язки:
• охорона та збереження ввіреного майна;
Знання та навички:

Мови:
українська – вільно;
російська – вільно;
англійська – базова.

Додаткова інформація: Вільне володіння ПК, MS Word, MS Excel, Windows, MS Office, Ліга-Закон, Internet, Photoshop, електронна пошта. Вміння роботи з офісною оргтехнікою. Вільне володіння законодавчою базою. Вміння грамотно вести перемови. Здатність чітко формулювати свою точку зору. Водійський стаж з 06.2000 року, дозволені категорії А1,А,В1,В,С1,С.

Особисті якості: комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, цілеспрямованість, уважність, ввічливість, порядність, наполегливість, вміння вести переговори, здатність до вирішення конфліктних ситуацій, ініціативність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: