• Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/15434611/

Бухгалтер

Місто: Кропивницький
Місто:
Кропивницький

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Тел: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

м. Кропивницький

ел. почта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Солоп Наталія Вячеславівна

Мета: можливість застосування свого професійного досвіду на посаді:
Гол. бухгалтера, зам. гол. бухгалтера, єдиного бухгалтера

Професійні навички:
 досвід роботи головним бухгалтером, єдиним бухгалтером від 16 років
 повне ведення бухгалтерського та податкового обліку ТОВ, ПП, ФОП, РРО, ПРРО, досвід автоматизації бух. обліку на базі 1С 7:7, 8:2, 8:3, та BAS CORP, знання Клієнт Банк, Електронний кабінет, ПФУ, Медок, впевнене володіння MS Word, Excel, знання бухгалтерського та податкового законодавства України.

Інформація о діяльності:

2023-2025р. єдиний бухгалтер (ФОП) торгівля, інтернет-магазин, опт-роздріб. Ведення бух. обліку ФОП з найманими працівниками відповідно до чинного законодавства, підготовка та подання звітності( подання ЄСВ, 1ДФ, сплата податків, своєчасне подання декларацій з єдиного податку) до податкових органів, взаємодія з банками, готівкові та безготівкові операції, контроль розрахунків через POS-термінали, робота з ПРРО, РРО, відкриття-закриття ФОП, ведення обліку доходів ФОП, перевірка лімітів

2013-2023 р.- гол. бухгалтер, єдиний бухгалтер
Облік і звітність підприємств ПП «ЛТРАНС» надання транспортних послуг, (загальна система , платник ПДВ), ТОВ «ПОЖЗАХИСТ» ПП «ПОЖЗАХИСТ-К» (загальна система, платник ПДВ, надання послуг в обслуговуванні та налагоджуванні протипожежного захисту , будівництво. ФОП 3гр. 5% єдиний податок.
Функціональні обов’язки:
Повне ведення бухгалтерського та податкового обліку в програмі
1С Підприємство 7.7, 8.2.3; МЕДОК, Єл. Кабінет, ПФУ, Дія, Вчасно
 робота з первинною документацією
 звірка і взаєморозрахунки з постачальниками і покупцями
 проведення банківських операцій
 підготовка і здача звітності в державні фонди
 ведення кадрового діловодства
 розрахунок і нарахування заробітної плати, складання фінансових звітів для керівництва
 M.E.Doc реєстрація податкових накладних у програмі, розблокування, підготовка і здача звітності ЄСВ, Декларація ПДВ, фін звіти, статистика
 ведення обліку розрахунків з підзвітними особами, ведення обліку ТМЦ, ПММ, МНМА

2011-2013р. -ТОВ «Вікторія-Феліз» бухгалтер ( авансові звіти, матеріали, складський облік, нарахування заробітної плати, каса, банк, звіти ЕСВ)

2009-2011р.– ПП «Сорго»- бухгалтер єдиний, оптова торгівля будівельними матеріалами ( каса ,банк, інкасація , інвентаризація, продажі, склади запасів , матеріальні склади, кадровий облік, акти звірки, взаєморозрахунки)

2007-2009р. - ПП «Юніта» бухгалтер-касир, (каса, банк, продажі , склад, інвентаризація, інкасація)

Освіта:
2007-2011р. Кіровоградський інститут комерції : -Фінансово економічного факультету : Спеціаліст «Облік та аудит»
1989-1991р. Кіровоградський технікум економіки і права імені НП Сая Спеціальність: товарознавство та організація торгівлі – «Товарознавець»

Професійні навички–
Word, Excel ,MS Office, володію комп’ютером, Знання 1СБухгалтерія, Медок, єл. кабінет, володіння оргтехнікою, факс ,принтер, сканер, копіювальне обладнання досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку, від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів, досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами досвід проходження перевірок контролюючими органами; уміння працювати в системах Банк Клієнт, Інтернетбанк ; досвід формування платіжних доручень і вимог, досвід підготовки та підписання договорів, контрактів, знання податкового законодавства, досвід ведення переговорів, уміння працювати в команді, навички управління персоналом, навички ведення податкової звітності, розблокування ПН
Особисті якості:
уважність, відповідальність, організованість, порядність, чесність, акуратність, висока концентрація уваги , організаторські здібності ,вміння працювати з великим об’ємом інформації

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: