• Файл

Олександра

Менеджер по роботі з клієнтами

Вік: 35 років
Місто: Київ
Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Порохня Олександра Олександрівна

Менеджер по роботі з клієнтами, від 35 000 грн
Повна зайнятість, віддалено,
Вік:35 років
Місто:Київ

Контактна інформація
Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
КУ ім. Бориса Грінченка
Дошкільне виховання
Вища, 2007-2012рр.

•Особисті дані:
Дата рождения: 05. 07. 1990 р.
Місце народження та проживання: м. Київ
Сімейний стан: заміжня.

•Контактна інформація:
тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

• Освіта:
1997 – 2007 – ЗСШ №195 ім. В.І. Кудряшова;
2007 – 2012 – Київський міський педагогічний університет імені Бориса Грінченка.
Статус: Спеціаліст.

•Досвід роботи:
08.2010 – 10.2010 - ТОВ “Студіо Модерна”, комерційний агент відділу Call-центру:
Ведення активних телефонних переговорів з клієнтами для презентації товарів.
• Консультування клієнтів щодо асортименту продукції та акційних пропозицій.
• Виконання планових показників продажів та залучення нових клієнтів
• Оформлення та оновлення клієнтської бази даних у CRM-системі.

08.2012 – 2014 – Дошкільний навчальний заклад № 577, вихователь дітей
дошкільного віку:
• Організація та проведення освітньо-виховних заходів для дітей дошкільного віку.
• Розробка та впровадження індивідуальних програм розвитку для дітей з урахуванням їхніх потреб.
• Забезпечення безпеки та психологічного комфорту дітей протягом дня.
• Відстеження прогресу дітей, ведення документації та звітності про їхній розвиток.
• Організація інтерактивних ігор та творчих занять для розвитку комунікативних навичок дітей.
• Співпраця з батьками щодо розвитку, навчання та рекомендації.
• Співпраця з педагогічним колективом для удосконалення методик виховання та навчання дітей дошкільного віку.
• Розробка та впровадження методичних матеріалів для підтримки розвитку дітей.
• Проведення інтегрованих занять з розвитку мовлення, моторики та соціальних навичок.

04.2020 – 02.2023 – ТОВ "ЛІНЕУРА УКРАЇНА", фахівець сектору по роботі з клієнтами на ранній стадії виникнення простроченої заборгованості відділу по роботі з простроченою заборгованістю:
• Проведення телефонних переговорів з клієнтами для виявлення простроченої заборгованості на ранній стадії.
• Консультування клієнтів у чатах щодо умов погашення заборгованості та можливих варіантів реструктуризації боргу.
• Використання CRM-системи для ведення клієнтської бази та контролю взаємодії з боржниками.
• Співпраця з іншими відділами для ефективного вирішення проблемних питань клієнтів та покращення процесу роботи з боргами.
• Організація та проведення інформаційних бесід з клієнтами для роз'яснення наслідків прострочення платежів та мотивації до своєчасного погашення боргу.
• Контроль своєчасного надходження платежів та оперативне реагування на затримки для мінімізації простроченої заборгованості.
• Здійснення телефонних дзвінків для своєчасного інформування клієнтів про наявність простроченої заборгованості та узгодження подальших дій.

04.2023 – 09.2025 – ТОВ "Нова Пошта Глобал":
• Консультація клієнтів у листуванні, дзвінках, чатах щодо здійснення експортних та імпортних відправлень.
• Підготовка транспортних накладних для відправлення та організація забору кур'єром з адреси клієнтів.
• Узгодження умов поставки та узгодження можливості прийняття товару з транспортними компаніями-партнерами для організації перевезень.
• Супровід експортних відправлень до моменту доставки кінцевому одержувачу.
• Комунікація з партнерами-перевізниками щодо уточнення поточного статусу відправлення.
• Комунікація з суміжними відділами.
• Своєчасне надання зворотнього зв'язку клієнтам по запитам.
• Укладання договорів з клієнтами.
• Контроль своєчасних оплат рахунків.
• Розгляд претензій: прийняття рішення та озвучення клієнтам.
• Навчання нових працівників.

Професійні та інші навички:
• Досвідчений користувач офісних програм: 1С, BAF, CRM, Word, Excel.
• Володіння мовами: українською та мовою агресора вільно, англійська – A2.
Навички наставництва.
• Досвід роботи зі скаргами, претензіями та їх ефективним вирішенням.
• Організація, керування, контроль якості робочого процесу та підтримка працездатності колективу.
• Вирішення конфліктних ситуацій.
• Навички прийому та обробки заявок.
• Досвід ведення комунікацій з клієнтами, партнерами та замовниками проекту.
• Досвід роботи у контакт - центрі та інтернет - магазині.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: