• Файл

Олена

Офіс-менеджер, помічник вихователя, кур'єр (піший), хатня працівниця

Вік: 37 років
Місто: Київ
Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Розборська Олена Миколаївна

Телефон (моб.): [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 15 жовтня 1987 року
Сімейний стан: заміжня

Досвід роботи:

11.2021 — 03.2022 рр. ТОВ “СТАР ВЕЙ МЕДІА”. Офіс-адміністратор.

Основні обов’язки:
• зустріч та супровід гостей, клієнтів під час їх перебування в компанії (чай, кава);
• прийом, реєстрація та розподіл вхідної/вихідної кореспонденції та телефонних дзвінків;
• сканування/копіювання документів;
• робота з кур’єрськими службами;
• виконання роботи дорученої керівництвом компанії;
• забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення води, кави, чай, побутової хімії, канцелярії);
• контроль чистоти в офісі;
• організація та підготовка офісу до різних заходів.

2015 р. - Декретна відпустка.

10.2011р. - 10.2014р. ТОВ “МЕДІА-ХОЛДИНГ МАГНЕТ”. Менеджер документообігу та адміністративної діяльності.

Основні обов’язки:
• відповідальність за загальний потік вхідної/вихідної кореспонденції: пошта, факс, кур’єр (реєстрація,заповнення, моніторинг);
• ведення архіву і систематизація архівування документації;
• підготовка розпорядчих документів, контроль за ознайомленям та виконанням;
• прийом та розподілення телефонних дзвінків, фіксація та передача інформації керівництву та співробітниками компанії;
• забезпечення офісу канцтоварами, витратними матеріалами та іншими товарно-матеріальними цінностями, необхідними для роботи офісу, їх прийом, облік, збереження та видача;
• координація та контроль роботи постачальників клінінгових послуг;
• виконання доручень керівництва компанії;
• супровід в організації командних заходів (візити, тімбілдінги, семінари).

10.2010р. - 10.2011р. ТОВ “Інтенд Софтвеар”. Референт.

Основні обов’язки:
• прийом та розподілення телефонних дзвінків, зустріч відвідувачів;
• ведення документообігу та кореспонденції;
• організація проведення заходів в компанії;
• виконання доручень керівництва та інших адміністративних завдань по запиту;
• отримання та відправка документації, кореспонденції;
• забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення канцтоварів, витратних матеріалів тощо).

01.2009р. - 10.2010р. ТОВ “Арт-мастер”. Адміністратор навчального центру.

Основні обов’язки:
• проведення консультацій щодо послуг центру, відповідь на вхідні дзвінки;
• здійснення вихідних дзвінків, ознайомлення потенційних клієнтів з послугами навчального центру;
• підготовка аудиторій до навчального процесу;
• адміністративно-господарська діяльність: замовлення канцелярських та господарських товарів, контроль наявності витратних матеріалів;
• ведення бази клієнтів, підготовка документації;
• підготовка та надання необхідної звітності.

Освіта:

2004р. - 2009р. Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана. Спеціальність “Маркетинг”. Освітньо-кваліфікаційний рівень “магістр”.

2010р. Курси MS Word, Excel.

Додаткова інформація:

Знання мов: українська, російська, англійська (pre-intermediate)

Знання програм: MS Office (Word, Excel, PowerPoint)

Особисті якості: Аналітичні здібності, цілеспрямованість, комунікабельність, ініціативність, самостійність, відповідальність, організаторські здібності, бажання самовдосконалюватись, уміння швидко орієнтуватися в складній ситуації.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: