• Файл

Беата

Account manager

Розглядає посади: Account manager, HR-менеджер, Project manager, Customer success manager, Project coordinator
Вік: 24 роки
Місто проживання: Тячів
Готовий працювати: Дистанційно
Розглядає посади:
Account manager, HR-менеджер, Project manager, Customer success manager, Project coordinator
Вік:
24 роки
Місто проживання:
Тячів
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Беата Стан
ПРОФІЛЬ
Організована та відповідальна спеціалістка з досвідом у
сервісній та освітній сферах. Орієнтована на розвиток —
власний, команди та проєктів. За час роботи супроводила
КОНТАКТИ більше 300 клієнтів, при цьому удосконалила процес
внутрішньої взаємодії, що збільшило кількість
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») задоволених відгуків та повторних оплат на 20%. Вмію
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») планувати й організовувати роботу з урахуванням
пріоритетів і дедлайнів. З легкістю освоюю нові
м. Тячів
інструменти та технології, зокрема для автоматизації
задач, ведення звітності та дистанційної співпраці.
ОСВІТА
Карпатський національний ДОСВІД
університет імені Василя Стефаника
Бакалавр спеціальність “Психологія” Менеджер по роботі з клієнтами
2017 - 2021р. Школа програмування та англійської мови “Logika” |
серпень 2023 – теперішній час
Консультую та супроводжую клієнтів на всіх етапах
НАВИЧКИ співпраці, визначаю їхні потреби та пропоную
Високий рівень відповідальності оптимальні варіанти навчання
та самостійності у виконанні Сприяю формуванню довгострокових відносин із
завдань клієнтами, що призводить до багатократного
Чітка грамотна письмова і усна
підвищення їхньої лояльності
комунікація
Розробляю і впроваджую вдосконалення внутрішніх
Координування процесів та
організація робочих потоків сервісних процесів, орієнтуючись на підвищення якості
Гнучкість у вирішенні нетипових та продуктивності
ситуацій Вирішую спірні ситуації та забезпечую конструктивний
Вміння швидко адаптуватися до зворотний зв’язок
змін та знаходити рішення в Організовую офлайн та онлайн активності для
стресових умовах залучення нових клієнтів (такі як: проведення пробних
Підтримка ефективної командної занять під час міських та культурних подій, презентація
динаміки
школи на локальних заходах)
Аналітичне мислення та
Аналізую дані клієнтів у Kommo, Excel, Google Sheets
здатність структурувати
інформацію для виявлення закономірностей, слабких місць та
Впевнене користування CRM- можливостей покращення
системами та онлайн-
інструментами організації Адміністратор
роботи Google Workspace Спортзал | кінець 2022 - початок 2023
Зустріч та реєстрація відвідувачів
МОВИ Продаж абонементів, ведення каси
Українська — рідна Контроль розкладу тренерів і загальної організації
Англійська — середній рівень процесів

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: