- Файл
Альона
Спеціаліст технічної підтримки
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/15914791/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Краків
[
[
Резюме
Я – менеджер клієнтської підтримки із великим досвідом у сфері обслуговування та продажів.
Маю навички обробки вхідних дзвінків, вирішення технічних проблем у режимі реального часу
та оперативного надання необхідної інформації клієнтам. Робота з корпоративними клієнтами,
підготовка документації та співпраця з різними відділами для вирішення питань клієнтів також
були частиною моїх обов’язків.
Я хотіла би застосувати свій досвід у сфері підтримки клієнтів та продажів для покращення
операційних процесів і підвищення задоволеності клієнтів. Відкрита до розгляду пропозицій на
схожі посади, оскільки швидко навчаюся новому.
Досвід роботи
Менеджер з підтримки клієнтів (навчальна онлайн-школа)
Laba, Київ (віддалено)
10/2023 – 02/2025
Основні обов’язки: вхідні дзвінки першої лінії, надання клієнтам точної й актуальної
інформації, перенаправлення запитів до відповідних відділів, вирішення технічних проблем під
час телефонних розмов, спілкування з клієнтами через чат та електронну пошту для вирішення
запитів.
Спеціаліст служби підтримки клієнтів
Укрпошта, Київ (гібридний формат)
06/2023 – 08/2023
Основні обов’язки: допомога клієнтам у вирішенні питань у вихідних дзвінках (друга лінія),
усна та письмова комунікація з іншими відділами для вирішення запитів клієнтів.
Менеджер з продажу (інтернет-магазин техніки)
ТОВ Приватінвест, Київ (віддалено)
07/2021 – 08/2022
Основні обов’язки: прийом та обробка вхідних замовлень клієнтів, робота на вхідній лінії перші
три місяці, з четвертого місяця – перехід на роботу з юридичними особами, оформлення
електронної документації та підтримка клієнтів до отримання фінальних документів, актів
звірок.
Менеджер з продажу (інтернет-магазин техніки)
Fozzy Group, Київ (гібридний формат)
12/2020 – 06/2021
Основні обов’язки: обробка вхідних заявок, ведення клієнтської документації, вихідні дзвінки
та підготовка звітності.
Асистент закупівельника (книжкова сфера)
ТОВ Центрпроєкт, Київ (офіс)
11/2018 – 04/2020
Основні обов’язки: співпраця з постачальниками продукції, аналіз і виявлення потреб клієнтів,
робота з юридичними особами та корпоративними клієнтами, підготовка первинної та
закриваючої документації, управління на складі та роздрібними точками, обробка онлайн-
замовлень.
Менеджер з продажу (інтернет-магазин подарунків)
Презента, Київ (офіс)
02/2018 – 07/2018
Основні обов’язки: обробка вхідних заявок, вихідні дзвінки, підготовка звітності, координація
роботи складу та логістики.
Менеджер з продажу (книжковий інтернет-магазин)
ТОВ Технокнига, Київ (офіс)
08/2016 – 11/2017
Основні обов’язки: прийом та обробка вхідних замовлень клієнтів, робота з корпоративними
клієнтами, підготовка електронної документації.
Продавець-консультант (книжкова мережа)
Буква, Київ (офіс)
06/2015 – 05/2016
Основні обов’язки: підготовка книжкового магазину до початку робочого дня, консультація
клієнтів, робота на касі, обробка онлайн-замовлень, підтримка порядку в торговій зоні,
переоцінка товарів та участь в інвентаризації.
Навички
Багатозадачність Легка адаптації на етапі онбордингу
Увага до деталей Вирішення проблем
Креативний підхід до виконання завдань Технічна грамотність
Освіта
Київський національний університет культури і мистецтв
Спеціальність: Культуролог, менеджер культурно-дозвіллєвої діяльності
2011–2016
Мови
Українська, російська – рідні
Польська – початковий рівень (A1-A2)
Англійська – середній рівень (B1-B2)
Схожі кандидати
-
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Дистанційно, Вінниця , ще 8 міст -
Спеціаліст help desk
Дистанційно -
Технічний спеціаліст
48000 грн, Дистанційно -
Спеціаліст тех. підтримки
25000 грн, Дистанційно -
Спеціаліст підтримки користувачів
Дистанційно, Полтава -
Спеціаліст технічної підтримки
Дистанційно