Резюме від 22 січня 2007

Ирина

Финансовый менеджер, зам. финансового директора

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet MS Outlook Internet Explorer Outlook Express Клієнт-Банк ABBYY FineReader Express

Додаткова інформація

ОСВІТА: 1993-1999 УДУХТ (економіка)
1999-2002 КНЕУ (Фінанси ( магістр))

Додаткове навчання:
ТОВ НВО „ІТЕК” – курс „Міжнародні стандарти бухгалтерського обліку” -2004р.
Інститут економіки, Права та Систем Управління Песоцьких- курс „ Фінансовий менеджмент та економічний аналіз”-2004р.
Університет Економіки і Права „КРОК” –курс „Управлінський облік” -2005р.
Діловий клуб „Управління заннями” –семінар- 2006р.-Дмитро Макаров- Інноваційний фінансовий менеджмент: ( Бюджетування, Система управління витратами, CVP-аналіз, Система управління активами компанії ( в.ч. Система АВС), Система збалансованих показників- ВSC).

СТАЖ РОБОТИ:
07.1994-03.1998 –Бухгалтер, зам. гол. бухгалтера РБНК „Райдуга”
04.1998-05.2000- Зам.гол.бухгатера-гол. бухгалтер ТОВ „Кіжметек”.
02.2002-11.2003-Головний бухгалтер. Вид діяльності п-ва: оптово-роздрібна торгівля.
11.2003-03.2005- Головний бухгалтер/фінансовий менеджер групи підприємств ( виробництво і реалізація харчових концентратів (ВЕД- імпорт сировини), торгівля препаратами ( бішофіт, озокерит,ефірні та базисні олії)- ВЕД –експорт ).
04.2005 – 12.2006 Керівник фінансового відділу з функціями фінансового менеджера (підлеглі- 5 співробітників відділу та 13 бухгалтерів- менеджерів регіонів) групи компаній (торгівля).

ФУНКЦІЇ:
Податкове планування ( податок на прибуток, ПДВ), оптимізація оподаткування.
Планування надходження грошових коштів від реалізації, придбання кредитів. Планування поставок товару, комерційних, адміністративних витрат, податків, зборів і розрахунків з контрагентами, виходячи з планових надходжень грошових коштів від реалізації та кредитів. Ведення платіжного календаря. Коригування бюджету за фактичними показниками. Розробка та впровадження форм внутрішнього обліку (управлінський облік).Взаємодія між всіма відділами групи.
Оформлення кредитів, перекредитація (овердрафти, кредитні лінії).
Контроль і управління дебіторською та кредиторською заборгованістю: встановлення лімітів виникнення і погашення заборгованості, контролю відповідності лімітам договорів, рахунків, платіжних документів.
Організація та ведення бухгалтерського та податкового обліку, згідно ПСБУ на підприємстві ( головне + 13 підрозділів (філій))( Контроль ведення обліку ТМЦ(ВЕД- імпорт), ОЗ, МНМА,МБП, нематеріальних активів, валютні операції, робіт, послуг, касові операції, зарплата; кадрова робота; претензійна робота). Проведення, облік та аналіз результатів інвентаризації товарно-матеріальних цінностей.
Забезпечення єдиних методологічних принципів бухгалтерського обліку
та подання консолідованої податкової та фінансової звітності .
Аудит бухгалтерського та податкового обліку структурних підрозділів.
Реєстрація та ліквідація підрозділів (філій), ДП, проходження комплексних та позапланових перевірок, захист інтересів компанії при взаємодії з контролюючими органами.
Підбір персоналу, його навчання, розподіл функцій між співробітниками, постановка задач та контроль їх виконання.
Постановка технічних завдань для 1С – програмістів.

ПРОГРАМИ:
Знання ПК (Excel, Word), 1С-7.7, Internet Explorer, Outlook Express, Клієнт-банк, Fine Reader.

Мова:
Знання української, російської мови , pre-intermediate (рівень англійської на даний момент підвищується).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: