Резюме від 26 квітня 2024 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/1609332

Комерційний директор

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

CEO

з 08.2022 по нині (1 рік 8 місяців)
Роздрібна торгівля

Роздрібна мережа магазинів Non-food, 14 магазинів (Чернігів, Суми, Полтава, Кременчук, Прилуки).
Інтернет-магазин.

Основні обов'язки:

•організація безперебійної роботи підприємства та досягнення існуючих цілей;
•аналіз діяльності Компанії та ефективності бізнесу, визначення проблемних зон, зон розвитку;
•формування та контроль за виконанням бюджету підприємства, розробка та реалізація річних, квартальних, місячних бюджетів, визначення структури витрат та методів їх оптимізації;
•визначення плану заходів щодо збільшення прибутку;
•визначення середньострокових та довгострокових цілей та завдань розвитку Компанії;
•формалізація організаційної структури з описом ролей та функціоналу кожного керівника в Компанії;
•підготовка та реалізація рішень щодо підвищення ефективності бізнес-процесів, схем взаємодії команди;
•розробка та впровадження систем мотивації керівників департаментів з урахуванням цілей Компанії; впровадження KPI для кожної посади;
•формування планових показників продажу, закупівель;
•управління операційним бюджетом, управління з місячних та квартальних цілей, оперативні коригування річного бюджету з урахуванням виконання поквартально;
•організація та контроль проведення тендерних компаній (будівельні роботи, торгове обладнання);
•подання та лобіювання інтересів компанії у державних установах;
•у штаті компанії понад 200 співробітників.

Досягнення:

Приріст показників 2023 до 2021 року:
фінансовий результат + 210% (2021 збиток, 2023 прибуток);
товарообіг + 105%;
валовий прибуток + 98%;
оборотність товарних запасів скорочена на 40%;
відвідуваність + 25%;
конверсія + 12%.

Генеральний директор

з 06.2020 по 08.2022 (2 роки 2 місяці)
ТОВ «Гранті», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Сайт: granti.com.ua
Дистрибуція, м. Київ.

Основні обов'язки:

•формування та контроль за виконанням бюджету підприємства, визначення структури витрат та методів їх оптимізації;
•підготовка та реалізація рішень щодо підвищення ефективності бізнес-процесів, визначення проблемних зон, та зон розвитку;
•розроблено та впроваджено управлінську політику компанії, бюджетування та касову дисципліну, впроваджено CRM.
•проведено інжиніринг бізнес-процесів по всіх відділах, на підставі чого проведено реструктуризацію організаційної структури, зон відповідальності, впроваджено систему мотивації на основі KPI для кожного відділу;
•організація постановки ТЗ для розробки та впровадження ПЗ;
•формування команди ТОП-менеджерів;
• у підпорядкуванні: фінансовий відділ, відділ продажів, відділ закупівель, відділ IT, розподільчий центр, транспортна логістика, відділ сервісного обслуговування


Досягнення:

У 2021 році зростання показників склало (LFL):
валовий дохід +80%,
валовий прибуток +110%,
оборотність товарних запасів скоротилася в 3,4 рази,
% рентабельності продажів зріс із 24,4% до 34,5%.

Виконавчий директор

з 03.2019 по 04.2020 (1 рік 1 місяць)
ТОВ «Уан Прайс», Київ (Роздрібна торгівля)

Роздрібна мережа магазинів OnePrice, 12 магазинів.
Сайт: oneprice.ua

Основні обов'язки:

•розроблено та впроваджено управлінську політику компанії, бюджетування та касову дисципліну, структуру роздрібної мережі, проведено інжиніринг бізнес-процесів;
•запущений з «0» розподільний центр 2400 м.кв., включаючи зонування РЦ, бізнес-процеси, впровадження WMS системи починаючи з ТЗ та визначення самого ПЗ, а також транспортна логістика;
•запущено E-commerce напрямок – включаючи визначення CMS, постановку ТЗ розробникам, опис бізнес-процесів, розробку штатного розкладу з функціональними обов'язками, розробку схеми інтеграції між 1С, CMS,CRM та сторонніми ресурсами;
•систематизовано кількісний та якісний розвиток мережі: пошук та оцінка привабливості локацій для нових магазинів, прорахунок окупності;
•впроваджено CRM систему;
•структуровані етапи відкриття нових магазинів: дизайн та обладнання, тендерні компанії, підбір керуючих та лінійного персоналу, терміни та якість ремонтно-будівельних робіт, монтаж торговельного обладнання, завезення товару, мерчандайзинг.
•у підпорядкуванні 180 осіб.

Виконавчий директор

з 03.2017 по 11.2018 (1 рік 8 місяців)
Група компаній «Shket&FайNa», ТОВ «Гарант Ін Груп», Київ (Роздрібна торгівля)

Роздрібна мережа магазинів «Шкет» (дитяча тематика, включаючи одяг, взуття, іграшки, спорт, 50 000 SKU) та «Файна» (молодіжний одяг, взуття, галантерея, 40 000 SKU).
Інтернет-магазин (30 000 SKU), сайт: yuki.ua (shket.ua, shket-faina.moda).


Основні обов'язки:

•організація безперебійної роботи підприємства та виконання планових показників;
•управління департаментами – комерційний, операційний, розподільчий центр, ІТ, E-commerce.
•проведення аналізу діяльності Компанії та ефективності бізнесу, визначення проблемних зон, зон розвитку;
•планування бюджету та складання плану заходів щодо збільшення прибутку;
•аналіз організаційної структури, бізнес-процесів та схеми взаємодії команди;
•формалізація організаційної структури з описом ролей та функціоналу кожного керівника департаменту;
•розробка та впровадження систем мотивації керівників департаментів з урахуванням цілей Компанії; впровадження KPI для кожної посади;
•формування планових показників продажу, закупівель;
•формування та контроль за виконанням бюджету підприємства, визначення структури витрат та методів їх оптимізації;
•формування команди менеджерів;
•контроль усіх фінансових та господарських операцій;
•організація та контроль проведення тендерних компаній (будівельні роботи, торгове обладнання);
•оцінка привабливості потенційних торгових майданчиків;
•планування та контроль етапів відкриття нових магазинів – дизайн та обладнання, тендерні компанії, підбір керівників та лінійного персоналу, терміни та якість ремонтно-будівельних робіт, монтаж торговельного обладнання, завезення товару, запуск магазину у встановлені терміни;
•організація закупівель товару – ЗЕД, ринки, імпортери та виробники в Україні;
•контроль та візування документів щодо господарської діяльності Компанії, комерційних договорів, договорів поставок, договорів оренди.
•у прямому підпорядкуванні 10 осіб, штат підприємства – 500 осіб.


Досягнення:

За період роботи в компанії під моїм керівництвом було відкрито 6 магазинів загальною площею 6000 м.кв., реконструйовано 3 магазини. Запущено розподільний центр.
Річний приріст виручки через мережу перевищив 120%, не враховуючи нові магазини. Маржа збільшилась на 5%. Фінансовий результат виведено на позначку 11,5%. Оборотність скоротилася на 70%.

Співвласник

з 10.2014 по 02.2017 (2 роки 4 місяці)
Інтернет-магазин «MOTORINA», Київ (Роздрібна торгівля)

Асортимент 40 000 позицій (КБТ, МБТ, аудіо-відео, комп'ютери, електроніка).
Сайт: motorina.com.ua

Основні обов'язки:

•створення бізнесу, починаючи з етапу бізнес-плану;
• формування команди менеджерів; участь у процесі добору персоналу на керівні посади;
•на перших етапах особисте формування асортиментної матриці та проведення первинних переговорів з
постачальниками;
•формування кол-центру, відділу контенту, відділу логістики, комерційного відділу, подальше
навчання;
•написання ТЗ для розробників сайту на движку Бітрікс, а також ТЗ для інтеграції та взаємодії ПЗ Бітрікс, 1С, Elbuz
•підбір та визначення програмного забезпечення для формування бази даних, формування описів
товарів, роботи із прайсами постачальників;
•використання програмного комплексу Elbuz;
•адміністрування E-Trade PriceList Importer, E-Trade Content Creator, Бітрікс, 1С;
•формалізація організаційної структури з описом ролей та функціоналу кожного співробітника
Компанії;
•керування всіма бізнес-процесами Компанії;

Досягнення:

Запуск проекту за 6 місяців з асортиментом 40 000 SKU.
Після двох місяців роботи магазин показав позитивний фінансовий результат.

Співвласник

з 12.2013 по 12.2014 (1 рік)
ТМ «Burger Truck», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Fast Food Truck, 4-торгові точки у Києві.

Основні обов'язки:

•створення плану розвитку бізнесу за всіма бізнес-напрямами: Продажі, Комерція (закупівлі), Маркетинг, HR, IT.
•організація безперебійної операційної, комерційної та адміністративної діяльності мережі Фаст Фуд;
•підбір автомобілів та організація їх переобладнання під Фаст Фуд;
•контроль розробки концепції та проектування торгових точок;
•формалізація організаційної структури з описом ролей та функціоналу співробітників Компанії;
•формування команди менеджерів; участь у процесі підбору персоналу;
•планування бюджету та складання плану заходів щодо збільшення прибутку;
•організація процесу закупівлі сировини та напівфабрикатів;
•контроль фінансових потоків;
•управління усіма бізнес-процесами Компанії.

CEO

з 01.2013 по 12.2013 (11 місяців)
ТОВ «Край-2», Київ (Роздрібна торгівля)

Гіпермаркети "Країна", супермаркети "Край", м. Київ.

Основні обов'язки:

•організація безперебійної роботи підприємства та виконання планових показників у всіх структурних підрозділах;
•проведення аналізу діяльності Компанії та ефективності бізнесу, визначення проблемних зон, зон розвитку;
•підготовка та реалізація рішень щодо підвищення ефективності бізнес-процесів;
•визначення середньострокових та довгострокових цілей та завдань розвитку Компанії;
•аналіз організаційної структури, бізнес-процесів та схем взаємодії команди;
•формалізація організаційної структури з описом ролей та функціоналу кожного керівника в Компанії;
•розробка та впровадження систем мотивації керівників департаментів з урахуванням цілей Компанії; впровадження KPI для кожної посади;
•формування та контроль за виконанням бюджету підприємства, розробка та реалізація річних, квартальних, місячних бюджетів, визначення структури витрат та методів їх оптимізації;
•управління операційним бюджетом, управління з місячних та квартальних цілей, оперативні коригування річного бюджету з урахуванням виконання поквартально;
•організація та контроль проведення тендерних компаній (будівельні роботи, торгове обладнання);
•подання та лобіювання інтересів компанії у державних установах;
•у прямому підпорядкуванні 12 осіб, штат підприємства 2100 осіб.

Досягнення:

У період роботи у компанії мною проведено повну реструктуризацію, як підприємства, і напрями роздрібної торгівлі загалом.
Створено такі департаменти - ланцюг поставок та департамент продажів, що дозволило централізувати
управління логістикою, товарними запасами, асортиментною матрицею та взяти під контроль ціноутворення
у мережі супермаркетів «Край».
З лютого 2013 року % ФОП від обороту було знижено на 3,5%, операційні витрати знижено на 14,5%,
показник EBITDA, із негативного значення зріс до 2,4 %, товарообіг зріс на 7%.

Рекомендаційний лист:
Група компаній "KRAINA limited", ТОВ "Край".

Генеральний директор групи компаній, Петро Маларецький, т. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (Польща).

Директор

з 04.2012 по 12.2012 (8 місяців)
ТОВ «Рибний світ Океанія», Київ (Роздрібна торгівля)

Мережа супермаркетів морепродуктів.

Основні обов'язки:

•керування та розвиток мережі супермаркетів;
•керівництво наступними підрозділами: комерційним, відділом розвитку, будівельним, фінансовим, бухгалтерією, СБ, а також виробничим департаментом;
•формування та контроль за виконанням бюджету підприємства, розробка та реалізація річних, квартальних, місячних бюджетів, визначення структури витрат та методів їх оптимізації;
•розрахунок привабливості потенційних торгових майданчиків та прийняття рішення щодо відкриття супермаркетів;
•проведення аналізу діяльності Компанії та ефективності бізнесу, визначення проблемних зон, зон розвитку;
•формалізація організаційної структури з описом ролей та функціоналу кожного керівника в Компанії;
•організація та контроль проведення тендерних компаній (будівельні роботи, торгове обладнання);
•контроль розробки концепції об'єктів та проектування;
•захист інвестиційних бюджетів перед власником бізнесу;
•представлення інтересів компанії у контролюючих та дозвільних організаціях;
•керівництво колективом понад 300 осіб

Досягнення:

Зменшив операційні витрати на 25%.
Ввів гнучкий графік роботи для лінійного персоналу, що дозволило суттєво скоротити ФОП.
Переглянуто умови роботи з постачальниками, що призвело до збільшення торгової націнки на 8%, а також
збільшення відстрочки та зміна фінансової дисципліни в оплатах, дозволили збільшити залучені фінансові кошти на 250%.
Дохід за договорами маркетингу збільшено на 30%.
EBITDA із негативного значення виведено на 4,4%.
Розроблено та впроваджено дисконтну програму, а також щотижневі акції.
Запроектовано та успішно побудовано коптильний цех у Києві потужністю 1,5 т продукції на добу.

Причина звільнення:
черепно-мозкова травма, 2 місяці перебував у лікарні, 2 місяці реабілітації.

Операційний директор

з 10.2011 по 04.2012 (6 місяців)
ТОВ «Бімаркет», Київ (Роздрібна торгівля)

17 супермаркетів у Києві та області.

Основні обов'язки:

•операційне керівництво мережею із 17 супермаркетів, загальною торговою площею понад 6 тис. кв.м.;
•керівництво цехами власного виробництва, відділом розвитку, відділом оренди;
•управління операційним бюджетом, управління за місячними та квартальними цілями, оперативні коригування річного бюджету з урахуванням виконання поквартально;
•стратегічне планування до 2-х років, у період місяць, квартал, рік.
•формування планових показників продажу, закупівель, узгодження даних показників із Генеральним директором (власником) Компанії;
•розрахунок привабливості потенційних торгових майданчиків; аргументування перед засновником відкриття нових майданчиків;
•керування власними об'єктами нерухомості – здавання в оренду;
•організація та контроль проведення тендерних компаній;
•контроль за будівництвом, ремонтними роботами та запуском нових об'єктів;
•підготовка та реалізація рішень щодо підвищення ефективності бізнес-процесів;
•представлення інтересів компанії в контролюючих та дозвільних організаціях;
•керівництво колективом понад 500 осіб.

Директор, м. Київ.

з 04.2007 по 09.2011 (4 роки 5 місяців)
Торгово-промислова група «RAINFORD», Київ (Роздрібна торгівля)

Роздрібна торгівля, ТРЦ.

ТОВ «САВВА», ДП «Нік & Со», ТОВ «Рейнфорд», ТОВ «Сорс-Інвест», ТОВ «Мегалан».
2 ТРК «Материк» у Києві, загальною площею 75 000 м.кв., 3 гіпермаркети - торговою площею 15 000 м.кв., 8 ресторанів.

Основні обов'язки:

•завершення будівництва, введення в експлуатацію та подальше управління двома ТРЦ, трьома гіпермаркетами, вісьма ресторанами;
•керівництво фінансовою та господарською діяльністю Компанії;
•формування керуючої компанії, формалізація організаційної структури з описом ролей та функціоналу кожного керівника Компанії;
•формування команди менеджерів; участь у процесі добору персоналу на керівні посади;
•аналіз організаційної структури, бізнес-процесів та схеми взаємодії команди;
•планування бюджету та складання плану заходів щодо збільшення прибутку;
•формування планових показників продажу, закупівель, погодження даних показників з Акціонерами Компанії;
•контроль за виконанням економічної політики, що встановлюється власником;
•представлення інтересів довірених мені підприємств перед контролюючими організаціями;
•організація та контроль проведення тендерних компаній (будівельні роботи, торгове обладнання);
•керування всіма бізнес-процесами Компанії;
•організація ефективної взаємодії всіх структурних підрозділів підприємства;
•управління колективом понад 2000 осіб.

Досягнення:

•За 4 роки під моїм керівництвом – відкрито два ТРК, 8 ресторанів та 3 гіпермаркети.

Комерційний директор, м. Київ

з 10.2000 по 04.2007 (6 років 6 місяців)
Торгово-промислова група "RAINFORD"., Київ (Роздрібна торгівля)

ТОВ «САВВА», м. Київ.
Гіпермаркет C&C «Партнер» пл. 8000 м.кв, 12 монобрендових супермаркетів побутової техніки (площа до 400м.кв), дистрибуція по HoReCa, оптова торгівля.

Основні обов'язки:

•розвиток бізнес-напрямків у компанії, впровадження нових технологій управління та продажів;
•розробка та впровадження асортиментної матриці та цінової політики гіпермаркету, дистрибуції, оптового спрямування;
•організація роботи комерційного відділу, оптового відділу, дистрибуції, логістики;
•операційне керування роздрібною мережею магазинів побутової техніки;
•розробка та впровадження систем мотивації співробітників відділів з урахуванням цілей Компанії, запроваджено KPI для кожної посади;
•формування команди менеджерів, участь у підборі персоналу на керівні посади;
•формування планових показників продажу, закупівель, узгодження даних показників із Генеральним директором Компанії;
•планування, постановка планових завдань, контроль виконання керівниками підрозділів офісу;
•керування всіма бізнес-процесами Компанії.

Досягнення:

Організував дистрибуцію у Києві (алкоголь, продукти харчування, напої, побутова техніка).
Вивів цей напрямок на оборот 5 000 000 $ на місяць.
Запустив 12 магазинів побутової техніки.

Освіта

Міжнародний університет бізнесу та права

Спеціалізація – державні фінанси, Херсон
Вища, з 1998 по 2003 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Мастер-класс Ицхака Адизеса "Управління змінами в умовах невизначеності".

28 мая 2013 года

Знання і навички

MS Office CRM Бітрікс24 MS Project CMS Redmine FinExpert Контент-менеджмент Управління роздрібними мережами. Управління комерційною нерухомістю, зокрема ТРК. Керування дистрибуцією B2B. Управління е-сommerce. Управління start-up проектами. Управління виробництвом food. Управління ресторанами. Розподільні центри

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Російська — вільно

Рекомендації

Петро Маларецький

Петро Маларецький

CEO групи компаній, KRAINA limited

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Особисті якості:
Вміння створити команду та здійснювати мотивуюче керівництво; аналітичні здібності; системність; вміння працювати тривалий час у стресовій ситуації; наполегливість; високі комунікативні навички; завжди орієнтований результат; вміння правильно і зрозуміло ставити завдання; навички проведення складних переговорів будь-яких рівнях; активний лідер, який має здорові амбіції.

Посвідчення водія кат. "В", "С".

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: