Резюме від 7 березня 2024 PRO

Ксенія

Перекладач англійської мови, референт, діловод, 18 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто проживання:
Ужгород
Готовий працювати:
Дистанційно, Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Асистент учителя

з 09.2023 по 02.2024 (5 місяців)
Ужгородський ліцей #8, Ужгород (Державні організації)

- Здійснення соціально-педагогічного супроводу учнів з особливими освітніми потребами;
- Допомога в організації освітнього процесу в класі з інклюзивним навчанням;
- Участь у розробці та виконанні індивідуальної програми розвитку дитини;
- Проведення навчальних, виховних, соціально-адаптаційних заходів.

Менеджер ЗЕД

з 03.2019 по 08.2023 (4 роки 5 місяців)
ТОВ "НВП "5 елемент", Голая Пристань (Сільське господарство, агробізнес)

- Переклад документів (технічна документація, договори, статті, рекламні матеріали та інше);
- Ділова переписка;
- Підготовка супровідних документів для організації відвантаження товару;
- Підготовка документації до проведення сертифікації;
- Підготовка та заключення договорів;
- Допомога у розробці інструкцій та етикеток для продукції.

Референт (зі знанням англійської мови)

з 04.2018 по 03.2019 (11 місяців)
ТОВ "НВП "5 елемент", Голая Пристань (Сільське господарство, агробізнес)

- Прийом та розподіл дзвінків;
- Оформлення наказів та розпоряджень;
- Переклад документів (технічна документація, договори, статті, рекламні матеріали та інше);
- Оформлення документів на відрядження;
- Реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції;
- Бронювання номерів у готелі;
- Виконання доручень керівника.

Референт Генерального директора

з 09.2014 по 05.2018 (3 роки 8 місяців)
ПАО "Запорізький кабельний завод", Запоріжжя (Машинобудування)

- Прийом та розподіл дзвінків;
- Організація нарад, складання протоколів нарад;
- Організація робочого дня керівника;
- Оформлення наказів та розпоряджень;
- Оформлення документів на відрядження;
- Реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції;
- Забезпечення життєдіяльності офісу;
- Виконання доручень керівника.

Освіта

ХНТУ

Факультет міжнародних економічних відносин, кафедра перекладу, Херсон
Вища, з 2009 по 2014 (5 років)

2009 – 2013 – Херсонський національний технічний університет, спеціальність – філологія (диплом бакалавра)
2013-2014 - Херсонський національний технічний університет, спеціальність - перекладач (англійська, німецька), (диплом спеціаліста)

Додаткова освіта та сертифікати

Курси педагогів інклюзивної освіти, УжНУ

2023

Знання і навички

Користувач ПК Користувач Internet MS Office MS Word MS Excel MS PowerPoint Здатність до навчання Письмовий переклад Ведення документації Оперативність Адаптивність Комунікабельність Відповідальність Уміння користуватись оргтехнікою Неконфліктність Організованість Уважність

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: