Резюме від 17 березня 2019

Гриценко Екатерина Владимировна

Менеджер по персоналу, 7 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
40 років
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
Знание 1с


Додаткова інформація

Р Е З Ю М Е
Гриценко Катерина Володимирівна
Дата народження: 28 липня 1978 р.
Мета: заміщення вакантної посади менеджера з продажу, менеджера по персоналу, адміністратора, секретаря керівника.
Досвід роботи:
З 1995 по 2004 рр. працювала в дитячій музичній школі на посаді бібліотекаря
( м. Знам'янка, Кіровоградська обл.).
З 2004 по 2006 рр. займала також посаду секретаря у Знам'янській ДМШ.
Маю досвід:
1.Видача учбової літератури.
2. Ведення документації.
3. Прийом вхідних дзвінків.
4. Допомога керівництву в організації нарад та семінарів.
З 2006 по 2007 рр. працювала завідуючою шкільної бібліотеки ( м. Дніпродзер-
жинськ, Дніпропетровська обл.)
Маю досвід:
1. Обслуговування читачів бібліотеки.
2. Проведення бібліотечних уроків, масових заходів.
3.Ведення документації бібліотеки.
З 2007 по 2009 рр. працювала в Знам'янській бібліотечній системі на посаді бібліотекаря .
Обізнана з: 1) написанням сценаріїв для проведення масових заходів; 2) проведенням свят, презентуванням художньої літератури; 3) оформленням книжкових виставок
З травня 2010 р. по травень 2011 р. працювала адміністратором у магазині одягу (м. Київ)
Маю досвід:
1. Здійснювати роботу з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів, створенню для них комфортних умов.
2. Забезпечувати контроль за збереженням матеріальних цінностей.
3. Консультувати відвідувачів з питань, що стосуються послуг, що надаються.
4. Вживати заходів щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій.
5. Розглядати претензії, пов'язані з незадовільним обслуговуванням відвідувачів, проводити необхідні організаційно-технічні заходи.
6. Забезпечувати виконання працівниками вказівок керівництва підприємства.

Червень 2012 р. – травень 2014 р. менеджер з персоналу/офіс-менеджер будівельна компанія «Виват Студио», м. Київ.
Функціональні обов’язки:
1. Пошук і підбір персоналу;
2. Керівництво персоналом і контроль;
3. Організація навчання персоналу;
4. Виконання обов’язків офіс-менеджера;
5. Планування, підготовка і проведення заходів.

2016 р - розпорядник робіт 4 розряду ПАТ " Світло Шахтаря"
Маю досвід в програмі 1С версія 8.3 підприємство.
На даний час проживаю в м. Харків.
Освіта: повна вища
Закінчила:
2004 – 2006 рр. Олександрійське училище культури, спеціальність: бібліотекар - бібліограф.
2006 – 2010 рр. КДНПУ ім. М.П Драгоманова, спеціальність: вчитель української
мови і літератури, зарубіжної літератури, бібліотекознавець
Курси:
2008 р. Кіровоградська обласна спортивно - технічна учбова організація, кваліфікація: оператор комп'ютерного набору.
Також обізнана з програмою 1с версія 8.3
Володіння мовами: українська, російська, англійська зі словником.
Позитивні трудові якості:
-Чесність;
-Неконфліктність;
-Здатність швидко засвоювати нову інформацію, потрібну для роботи;
-Здатність до навчання;
-Якісне та своєчасне виконання розпоряджень.
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Резюме в категорії
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: