Резюме від 11 березня 2013

Елена

Автор дипломных и курсовых работ на заказ, 3 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто проживання:
Кривий Ріг
Готовий працювати:
Дніпро, Донецьк, Київ, Кривий Ріг, Одеса, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

СТАРШИЙ ПРЕПОДАВАТЕЛЬ

з 08.2003 по 09.2012 (9 років 1 місяць)
ИНСТИТУТ ДЕЛЕВОГО АДМИНИСТРИРОВАНИЯ (Освіта, наука)

ПРЕПОДАВАЛА ДИСЦИПЛИНЫ:«Організація обліку», «Контроль і ревізія», «Облікова політика підприємства», «Облік у банках», «Облік підприємницької діяльності», «Організація обліку на підприємствах малого бізнесу», «Облік у бюджетних установах», «Фінансовий аналіз», «Кадрове діловодство» та «Управління персоналом (кадровий менеджмент)».

Освіта

ИНСТИТУТ ДЕЛЕВОГО АДМИНИСТРИРОВАНИЯ

ЕКОНОМИКА И МЕНЕДЖМЕНТ, УЧЁТ И АУДИТ, КРИВОЙ РОГ
Вища, з 1999 по 2004 (4 роки 10 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

КРИВОРОЖСКИЙ ТЕХНИЧЕСКИЙ УНИВЕРСИТЕТ - МАГИСТР "УЧЕТ И АУДИТ""

2008-2009г.

Додаткова інформація


Телефон мобільний: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ОСВІТА:
- Інститут ділового адміністрування, м. Кривий Ріг (1999-2003), факультет економіки і менеджменту, спеціальність «Облік і аудит», спеціаліст;
- Криворізький технічний університет, м. Кривий Ріг (2008-2009) – магістр за спеціальністю «Облік і аудит».
ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД:
1. Викладацька діяльність: Інститут ділового адміністрування, м.Кривий Ріг, старший викладач кафедри обліку та аудиту (2003р.-2012р.):
- Здійснення організаційної та наукової діяльності.
- Викладання дисциплін: «Організація обліку», «Контроль і ревізія», «Облікова політика підприємства», «Облік у банках», «Облік підприємницької діяльності», «Організація обліку на підприємствах малого бізнесу», «Облік у бюджетних установах», «Фінансовий аналіз», «Кадрове діловодство» та «Управління персоналом (кадровий менеджмент)».
2. ПП «Золоті ворота -КР», м .Кривий Ріг, головний бухгалтер (2009-2011 рр.).:
-Стаж роботи головним бухгалтером 2,5 років.
-Досвід управління фінансовими справами, пов'язаними з діяльністю підприємства.
-Знання та оптимізація податкового, бухгалтерського обліку
-Фінансовий аналіз діяльності.
-Управління грошовими потоками
-Досвід ведення переговорів і проходження комплексних перевірок контролюючими органами
-Складання бухгалтерської, податкової, статистичної звітності.
-Робота з банками
-Відбір, координація роботи персоналу
-Кадрове діловодство
-Робота з клієнтами.
3. ТОВ «Магніт-Груп», м. Кривий Ріг, начальник відділу кадрів,(10.05.2012 – 15.01.2013)
- Ведення обліку особового складу установи, його підрозділів і встановленої кадрової документації.
- Оформлення прийому, переведення та звільнення працівників відповідно до трудового законодавства, посадових інструкцій та наказів керівництва підприємства.
- Формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю
- Підготовка необхідних документів, що стосуються преміювання і заохочень працівників.
- Заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видання довідок про трудову діяльність працівників.
- Ведення обліку надання відпусток працівникам, складання і здійснення контролю за дотриманням графіків чергових відпусток.
- Впровадження системи адаптації. Введення в посаду і адаптація нових співробітників підрозділів, проведення адаптаційних заходів (тренінгів, адаптаційних бесід). Супровід співробітників під час випробувального терміну.
- Впровадження системи навчання персоналу і формування кадрового резерву.
- Організація і проведення оцінки персоналу, здійснення доведення результатів оцінки до її учасників.
- Проведення підготовчих заходів для передачі до архіву особових справ після закінчення встановлених строків поточного зберігання, підготовка документів для здачі їх до державного архіву.
- Складання встановленої звітності про роботу з кадрами.
- Співпраця з районним центром зайнятості (звіти про наявність вакантних посад форми №3-ПН, звітність про прийняття нових працівників форми №5-ПН) та Фондом соціального страхування та здача звіту про наявність інвалідів.

СПЕЦІАЛЬНІ ЗНАННЯ І НАВИЧКИ:Мови: Російська (відмінно), Українська (відмінно), English (good), ПК: Word, Explorer, Excel, PowerPoint, Outlook, Adobe PhotoShop 1 С Підприємство 7.7, Клієнт-банк, (Бест Звіт) та інше.
ЯКОСТІ:-орієнтація на результат
-уміння переймати досвід і ділитися власним
-упевнений користувач ПК
-досконале володіння російською і українською мовою
-уміння встановлювати контакт з людьми
-уміння вирішувати конфлікти
-лідерські якості
-комунікабельність
-відповідальність
-компетентність
-аналітичні здібності
-активність
-креативність
-високий рівень самодисципліни
-стресостійкість
ЗАХОПЛЕННЯ ТА ІНТЕРЕСИВіддаю перевагу активному відпочинку на природі з сім`єю, кіно, художню, наукову літературу, шкідливих звичок не маю.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: