• Файл

Катерина

Бухгалтер (банк, HR), економіст, фінансист, менеджер з компенсацій і пільг

Вік: 36 років
Місто проживання: Київ
Готовий працювати: Дистанційно, Інші країни
Вік:
36 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме

Демченко Катерина Сергіївна

Дата народження: 30.06.1989р.
Сімейне положення : неодружена, дітей немає.
Національність: українка
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)( Telegram, Viber, WhatsApp)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта

Вища
НАУ(бухгалтерія)
Магістратура НАУ (бухгалтерський облік і аудит) 2019 рік

Вища
МАУП, Економіка і управління бізнесом, Київ (менеджер)
Магістратура МАУП (менеджмент) 2011
Бакалавр МАУП (менеджмент) 2009 рік
Молодший спеціаліст МАУП (менеджмент) 2007

Курси: Бухгалтер ФОП, HR курси.

Досвід роботи

2025р. Консалтинг ТОВ «БДО»
Бухгалтер-експерт

8 клієнтів, переважно міжнародні компанії з українськими філіалами, серед них резиденти Дія Сіті, виробничі компанії, роздрібна торгівля, консалтинг.

• Нарахування та виплата зарплати, авансу, індексації, відпусток, лікарняних, зарплати у відрядженні, розрахунків при звільненні.
• Досвід роботи з ЦПХ,резидентами Дія Сіті гіг-контрактерами і трудовими договорами, сумісниками, інвалідами, податковими пільгами, додатковими благами, матеріальними допомогами, аліментами, страхування, доплати в вихідні, за шкідливість на виробництві.
• Розрахунок податків ЄСВ, ПДФО, ВЗ.
• Моніторинг та постійний контроль перерахування податків в повному обсязі і в терміни.
• Здача звітів Об’єднана звітність ЄСВ, Звіт з праці (місячний, квартальний), заяви-розрахунки, повідомлення про виплату коштів застрахованим особам, запити в Пенсійний Фонд.
• Табелі, штатний розпис, накази, внутрішні звіти, довідки про доходи.
• Робота з Клієнт Банком, електронник кабінетом, Пенсійним Фондом, 1С ЗУП, МЕДОК, BAS.

2024 Ведення невеликих ФОПів на 2,3 групі
- Реєстрація;
- Книга доходів та витрат;
- Оплата податків;
- Отримання ключів;
- Здача декларацій;

2023 рік
Мережа фітнес-центрів «Sportlife», фінансовий аналітик департаменту продажів та маркетингу:
• Розрахунок заробітньої плати відділу продажів та маркетингу;
• Розробка систем мотивацій;
• Планування продажів;
• Внесення заявок на оплати відділу продажів та маркетингу в 1С;
• Контроль оплат заявок відділу продажів та маркетингу;
• Аналіз та розрахунки продажів по різним показникам;
• Документообіг;

2020-2022рр ПРАТ «УТСК» (страховий бізнес). Україна, Київ.
Бугалтер з заробітньої плати.

Нарахування та виплата зарплати, авансу, індексації, відпусток, лікарняних, зарплати у відрядженні, розрахунків при звільненні.
Досвід роботи з ЦПХ, сумісниками, інвалідами, податковими пільгами, додатковими благами, матеріальними допомогами, аліментами.
Розуміння правильності та контроль за нарахуванням ЄСВ, ПДФО, ВЗ.
Моніторинг та постійний контроль перерахування податків в повному обсязі і в терміни.
Здача звітів Об’єднана звітність ЄСВ, ПДФО (досвід роботи з відокремленими підрозділами), Звіт з праці (місячний, квартальний), 3-Борг, повідомлення про прийняття працівника на роботу, заяви-розрахунки, повідомлення про виплату коштів застрахованим особам, запити в Пенсійний Фонд.
Табелі, штатний розпис.
Довідки для працівників.
Внутрішні звіти.
Постійне вивчення змін Законодавства.
Додаткові обов’язки:
Рознесення банківських виписок.
Авансові звіти.

Досвід роботи з 1С ЗУП, 1С 8.2, Медок, Електронний кабінет, Портал пенсіного фонду України, Фредо-Звіт.

2019- 2020 ТОВ «Віп-Кар» Україна, Київ:
Бугалтер, бухгалтер з заробітьої плати, кадровик.

-нарахування заробітної плати та податків і зборів,що стосуються заробітної плати;
-нарахування виплат працівникам,що стосуються заробітної плати;
-кадровий облік в 1с: прийом, звільнення, переміщення працівників,
- відправка повідомлень про прийняття на роботу;
- контроль взаєморозрахунків з бюджетом по податках і зборах;
-підготовка довідок для співробітників;
- штатний розклад;
-здача звітів ЄСВ, 1ДФ, 1ПВ та інша статистична звітність;
- рознесення банківських виписок;
-взаємодія з ДФС та державною службою статистики.

2017- 2019 в компанії «Сіті Транспорт Групп» Україна, Київ
Посада: бухгалтер з заробітньої плати, кадровик.
- Облік заробітної плати, розрахунок і виплата авансу, зарплати, інших виплат, створення відомостей, проводки в 1С;
- Кадровий облік в 1с: прийом, звільнення, переміщення працівників,
відправка повідомлень про прийняття на роботу;
- Розрахунок відрахувань до фондів із зарплати холдингу, контроль взаєморозрахунків з бюджетом по податках і зборах;
- Підготовка довідок для співробітників;
- Штатний розклад;
- Здача звітів ЄСВ, 1ДФ, 1ПВ та інша статистична звітність;
- Авансові звіти, розрахунок і оформлення відряджень по Україні та закордоном;
- Виписка рахунків, актів;
- Рознесення банківських виписок;
- Допомога в підготовці до тендерів, взяття довідок про відсутність заборгованості перед бюджетом;
- Взаємодія з ДФС та державною службою статистики;
- Отримання / продовження електронних ключів в МEDOK;
- Інші завдання керівництва і головного бухгалтера;
-Заповнення трудових книжок.
- Робота в 1С 8.2, МЕDOK.

2016-2017 ФОП Заяць Н.М. Україна, Київ
Посада: касир
Професійні навички:
- розрахунок клієнтів,робота з великим оборотом готівки/ безготівковий розрахунок;
- інкасація коштів;
- консультування клієнта по акціях і знижкам магазину.
- участь в проведенні інвентаризацій.

2013-2015р. ФОП Скобль Ольга Станіславівна Україна, Київ
Посада: продавець, касир, адміністратор
- адміністративні питання стосовно персоналу;
- управління магазином, виконанання планів продажів.
- консультація клієнтів;
- продаж товару, розрахунок покупців;
- робота в 1С 8.2;
- прийом,обробка,збір замовлень;
- переміщення, приймання товару;
- заведення товару в базу в 1С;
- оприбуткування товару,списання товару;
- проведення інвентаризацій.

Володіння мовами
Грамотна російська та українська, англійська B1.

Навички роботи з комп'ютером
Впевнений користувач 1С 8.2, ЗУП, BAS, МЕDOK, Adobe Photoshop, Oracal, Power Point, Google Sheets, Word, Excel, Електронний кабінет платника податків, Пенсійний фонд, Клієнт-Банк.

Особисті якості
Емпатичність, вміння знаходити мову з людьми, порядність, цілеспрямованість, старанність, відповідальність, ввічливість, бажання працювати на результат,вмію працювати самостійно та в команді, вирішу нестандартну задачу, розроблю креативний підхід до всього. комунікабельність, легко навчаюся і уживаюся в колективі, маю велике бажання працювати і заробляти, прагнення до нових знань, бажання вчитися і розвиватися, уважність до деталей.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: