• Файл

Марина

Супервайзер кол-центру

Розглядає посади: Супервайзер кол-центру, Супервайзер, тимлід, помічник керівника
Вік: 33 роки
Місто проживання: Полтава
Готовий працювати: Дистанційно
Розглядає посади:
Супервайзер кол-центру, Супервайзер, тимлід, помічник керівника
Вік:
33 роки
Місто проживання:
Полтава
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Сервіс пошуку роботи №1 в Україні

Резюме від 2 листопада 2025
Фйолик Марина
Тім Лід
Вид зайнятості:повна
Зарплата:30 000-35 000 грн/міс
Вік:33 роки
Місто проживання:Полтава
Готовий працювати:Дистанційно
Контактна інформація
Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)/ тг-@marynkafiolyk
Ел. пошта:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Бажані способи звʼязку
Марина надає перевагу зв'язку через пропозиції на Телеграм
Досвід роботи
Тім Лід
з 05.2024 по 04.12.2025 Grace, Дистанційно (Роздрібна торгівля)
Оператор КЦ
з 08.2022 по 05.2024 (1 рік 9 місяців)
7 лидс, Дистанційно (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Прийом замовлення,оформлення .Продаж апсейлу-кросейлу-купон
Тімлідер
з 10.2018 по 07.2022 (3 роки 9 місяців)
Стартпрайс, Дистанційно (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
1.встановлення графіків роботи операторів+дожим+новачки
2. контроль за обробкою усіх статусів , коментарі, скріни оплатпо всіх срм
3. організація роботи з чатами та письмовою комунікацією з клієнтами Збільшення % доппродажів і крос-сейлів
4. прослуховування розмов дзвінків, зворотній звʼязок один на один з оператором
5. навчання нових менеджерів (здача рольовки,навчання адаптація по демонстрації)+прослуховування і навчання операторів,які вже в команді.
6. Комунікація з замовниками -вирішення питань з замовниками
7. ведення щоденної статистики по роботі КЦ всіх срм
8. працювала з великими об'ємами замовлень.
9. Працювала з срм-системами: LP (95%), Key, SalesDrive
10. Забезпечена безперебійної роботи ( інтернет оптоволокно,інвертор,генератор,павербанк)
11.Контроль та організація роботи працівників (від 20 до 30 осіб).
12. Налаштування телефонії Binotel і доступи до срм
13. Вільне володіння українською мовою, грамотна усна комунікація.
14. Гарнітура, комп’ютер/ноутбук, стабільний інтернет. Організованість та відповідальність
15. Контроль роботи команди відповідно до розроблених скриптів та стандартів роботи відділу.
16. Впевнене володіння CRM системами, MS Office, Google Workspace, Zoom
17.Вміння організувати ефективну роботу контакт-центру, налаштування точок контролю
18. Висока здатність до самоорганізації, системного мислення та роботи з великим обсягом інформації
19. Впровадження й моніторинг ключових показників ефективності

Резюме кандидата розміщено за адресою: https://www.work.ua/resumes/16046557/?puid=6296783

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: