• Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/16658203/

Помічник керівника

Місто: Дніпро
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

КИЛИМЕНКО ГАННА

01.08.1974р.
Україна, м.Дніпро, Донецьке шосе
т.:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта
2005-2007р.р.
Міжрегіональна академія бізнесу та права ім. Н.Кручініної спеціальність – бухгалтерський облік
2000р. курси , спеціальність – оператор ЕВМ
1989-1993р.р.
Дніпропетровський машинобудівний коледж
спеціальність-обробка матеріалів

Досвід роботи

03.2019р.- 01.2026р
ТОВ НУМІС ( мережа ТТ PROSTOR)
Заступник начальника складського комплексу з госпчастини
- контроль трудової та виконавчої дисципліни персоналу;
- організація та контроль адміністративно-господарського забезпечення на складському комплексі витратними матеріалами (канцтовари, стрейч плівка, скотч, гофротара, етикетка, вода питна та дистильована, санітарно-гігієнічні засоби, інвентар, спецодяг тощо) закупівля та переміщення зі складу;
- підготовка документації для проведення тендерів з закупівлі матеріалів для забезпечення складського комплексу ;
- укладання та ведення реєстру договорів з контрагентами, викладання у ВЧАСНО;
- взаємодія з постачальниками (організація поставок, контроль наданих документів, контроль приймання продукції за кількістю та якістю та оформлення відповідних актів, внесення сплат до ДДС
- організація, контроль та взаємодія з контрагентом щодо вивозу вторсировини (макулатура, відходи стрейч плівки, відходи поліетилену тощо):
- взаємодія з контрагентами сервісних та ремонтних організацій (палетопакувальна машина, дизель-генератор, підлогомийна машина, освітлення, рампи тощо):
- організація, контроль та взаємодія з контрагентом щодо дератизації складського комплексу;
- контроль та координація роботи співробітників ділянки з господарської частини (комірника, підсобних робітників, прибиральниць службових приміщень складського комплексу).
- табелювання співробітників ділянки з господарської частини.

11.2017р.- 10.2018р.
ТОВ Монтре Трейд( ДЕКА ЛТД сервісний центр)
Менеджер-адміністратор
• Прийом товару, погодження з клієнтом послуг;
• розподіл праці між мастерами;
• виписка накладних;
• облік, оформлення товара.

10.2016г.- 09.2017г.
ТОВ Навігатор
Секретар керівника
- прийом\розподіл телефонних дзвінків;
- робота з вхідним \ вихідним документообігом;
- ведення діловодства (накази, відрядження, облік робочого дня та ін.);
- Забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення канцтоварів, води, господарчих товарів та ін.).

07.2011г.- 08.2016г.
«EDS group»(мережа ТТ Дім посуду)
Секретар керівника VIP
- планування, організація, контроль робочого графіка керівника (розклад зустрічей, нарад, переговорів);
- пошук, аналіз та надання інформації необхідної для керівника;
- організація взаємодії відділів, ведення обліку виконання поставлених завдань, контроль за виконанням, участь у підготовці та проведенні презентацій, нарад;
- Забезпечення офісу витратними матеріалами;
- вирішення поточних адміністративних та організаційних питань;
- Контроль адміністративно-господарської роботи відділу;
- прийом та розподіл телефонних дзвінків;
- Ведення діловодства.

07.2000р.- 06.2010р
ПП «Стройремонт»,
Менеджер з адміністративної діяльності
• прийом та розподіл телефоних дзвінків;
• робота з вхідним та вихідним документообігом;
• розрахунок кошторисної документації;
• ведення первинної бухгалтерської документації ( рахунки, видаткові накладні, акти виконаних работ);
• організація життедіяльності офісу (замовлення канцтоварів, питної води, господарчих товарів та інше).

Вміння та навички
• MS Office, Internet, BITRIX, 1С , ВЧАСНО
• Робота з оргтехнікою (Міні- АТС, ксерокс, принтер, сканер, факс);
• Водійське посвідчення – категорія «В», досвід водіння – 24 роки.

Додаткові відомості
Висока працездатність, спрямованість на результат, здатність до планування та організації роботи як своєї так і відділу, високий рівень відповідальності, прагнення постійного саморозвитку, активна життєва позиція, уміння працювати в команді, комунікабельність, цілеспрямованість, уважність, сумлінність.

Рекомендації – на вимогу.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: