• Файл

Дмитро

Account manager

Розглядає посади: Account manager, Менеджер по роботі з клієнтами, Customer success manager, Customer support manager, Project-менеджер, Клієнт-менеджер, Billing specialist
Вік: 23 роки
Місто проживання: Миколаїв
Готовий працювати: Дистанційно
Розглядає посади:
Account manager, Менеджер по роботі з клієнтами, Customer success manager, Customer support manager, Project-менеджер, Клієнт-менеджер, Billing specialist
Вік:
23 роки
Місто проживання:
Миколаїв
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме Повна зайнятість

Горіленко Дмитро
Вік: 23

Місто: Миколаїв / Дитсанційно

Контакти:

Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Telegram: @crpone01

E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи:

Marketing Design Account Manager 02.2023 - 11.2025
2р. 9 м
Компанія: Up Casher Галузь: Fintech

Обов'язки:

Виступав основним посередником між клієнтами та командою дизайнерів.

Займався комунікацією на всіх етапах, презентував концепції дизайну та керував зворотним зв'язком.

Керував створенням комплексних візуальних систем, включаючи логотипи, брендбуки та керівництва з
корпоративної ідентичності.

Створював та контролював ефективні ресурси для Meta, Google Ads, TikTok та LinkedIn, забезпечуючи
відповідність специфікаціям платформ та маркетинговим цілям.

Оптимізував робочі процеси шляхом інтеграції інструментів штучного інтелекту для генерації контенту
(Midjourney, ChatGPT) та автоматизації синхронізації даних/завдань за допомогою Zapier та n8n.

Досягнення:

Був основною контактною особою для понад 3 клієнтських проєктів, забезпечуючи узгодженість
дизайну, термінів та очікувань.

Скоротив цикли зворотного зв'язку та перегляду на ~30% завдяки чіткішим презентаціям дизайну та
структурованій комунікації з клієнтами.

Впровадив робочі процеси дизайну з використанням штучного інтелекту (Midjourney, ChatGPT),
скоротивши час створення концепції на ~40%.

Customer Support Manager / Billing Specialist 08.2022 - 09.2023
1 р. 1 м
Компанія: Helvetus Галузь: Saas

Обов'язки:

Вирішення технічних проблем та консульування клієнітв компанії через чат та email.

Обробка платежів, повернень, суперечок щодо повернення коштів → повна перевірка кейсів.

Робота з HubSpot CRM: відповідь на тікети, маршрутизація, оновлення даних.

Вирішення тікетів відповідно до SLA, визначення пріоритетності складних випадків.

Проведення KYC, модерація облікових записів, аналіз ризиків клієнтів.

Досягнення:

Збільшення утримання клієнтів завдяки персоналізованому обслуговуванню.

Підтримка високих показників CSAT завдяки швидкому вирішенню складних фінансових випадків.

Account Manager (live chat operator) 01.2022 - 01.2023
1 р.
Компанія: PrimeAgency Галузь: Saas

Обов'язки:

Надавав оперативне обслуговування клієнтів через чат-платформи, вирішуючи проблеми в режимі
реального часу.

Спілкувався з клієнтами, надаючи консультації щодо продуктів і послуг компанії.

Вирішував проблемні ситуації, підтримуючи високу якість обслуговування та зосереджуючись на
задоволенні потреб клієнтів.

Працював з базою даних клієнтів в Hubspot, вводив інформацію про замовлення та уточнював деталі.

Вища освіта

Магістр

2025

Міжнародні відносини, переклад у міжнародній комунікації
-

2023
Чорноморський національний університет ім. Петра Могили

Бакалавр

2023

Міжнародні відносини, публічні комунікації та регіональні студії
-

2019
Чорноморський національний університет ім. Петра Могили

Навички та знання
Soft: тайм-менджмент, аналітичні навички, аналіз даних, обробка інформації, презентації, організація
зустрічей, візуалізація даних, робота зі штучним інтелектом, вирішення спорів, робота з клієнтами,
підтримка клієнтів, ведення переговорів

Hard:


Design: Figma, Miro, Adobe Illustrator, Adobe Photoshop,

Ofiice: Adobe Acrobat Reader, MS Excel, MS Word, MS PowerPoint,

Ai: ChatGpt, Midjourney, Gemini, Nano Banana, Veo 3, Eleven Labs

Marketing: Meta Ads, Google Ads

CRM / Task mangment: Salesforce(CRM), Hub Spot, Jira, Zapier

Додаткові навички: Водійське посвідчення кат. B

Знання мов:

Ukranian - fluent Russian - fluent English - B1 / B1+

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: