Резюме від 24 березня 2024 PRO

Дмитро

Бренд-менеджер, директор з маркетингу, 40 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бренд-менеджер

з 04.2021 по нині (3 роки 1 місяць)
Store Food Distribution, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Розробка стратегії розвитку брендів;
•Проведення перемовин з постачальниками щодо: документообігу, зміни контрактних умов, зміни цін, умов постачання, затвердження маркетингового бюджету та разових підтримок від постачальника, плану закупівель тощо;
•Вирішення оперативних і спірних питань з постачальником щодо: невідповідності термінів товару, що поставляється, випадання асортименту, маркування продукту, якості тощо;
•Формування маркетингового бюджету, визначення джерел його наповнення;
•Контроль надходжень та витрат маркетингового бюджету відповідно до затвердженого підходу в рамках кожного бренду;
•Проведення промо та трейд-маркетингових заходів. Контроль ефективності;
•Формування ціноутворення з урахуванням стандартів підприємства (маржинальний прибуток, рентабельність), потреб мереж, виробника, каналів збуту тощо;
•Запуск та управління проектами щодо введення нових позицій / брендів у портфель Компанії.

Інтернет-маркетолог / Спеціаліст з таргетованої реклами

з 10.2019 по 03.2021 (1 рік 5 місяців)
GFS Group, Дистанційно (Харчова промисловість)

•Розробка стратегії просування концентрованих напоїв ТМ GULFSTREAM;
•Створення концепції дизайну та "упаковки" для сторінки ТМ Gulfstream у Facebook та Instagram;
•Підготовка контент-планів та публікацій для Facebook та Instagram;
•Проведення аналізу конкурентів: активність, асортимент, реклама;
•Вивчення та сегментація цільової аудиторії;
•Підготовка та погодження рекламних бюджетів та медіапланування;
•Розробка та тестування рекламних креативів;
•Запуск таргетованої реклами, аналіз результатів та підготовка звітів;
•Розробка конкурсних механік, запуск та супровід.

Бренд-менеджер

з 09.2017 по 05.2019 (1 рік 8 місяців)
Klion group, Запоріжжя (Харчова промисловість)

•Розробка стратегії просування ТМ "Veladis", а також формування відповідного маркетингового бюджету;
•Комплексний аналіз ринку риби та морепродуктів України, починаючи від аналізу імпорту базової сировини для виробництва, закінчуючи аналізом конкурентного оточення та актуальних пропозицій на ринку;
•Розробка стратегії інтернет просування ТМ «Veladis»: SMM (Facebook, Instagram), контекстна реклама, пошук та переговори з лідерами думок (блогери, цільові сторінки та паблики);
•Проведення локальних Event-заходів;
•Дослідження цільової аудиторії, сегментація споживачів, вивчення ситуацій споживання та значних характеристик товарів за мінімального бюджету;

Інтернет-маркетолог (проектна робота)

з 12.2016 по 07.2017 (7 місяців)
Стартап. Android додаток «Visidroid», Дистанційно (IT)

•Визначення та сегментація цільової аудиторії, а також аналіз конкурентних продуктів;
•Розробка рекомендацій щодо оптимального функціоналу та інструментів монетизації;
•Розробка комплексної стратегії інтернет-просування: SMM, YouTube, контекстна та тізерна реклама;
•Підготовка зведеного маркетингового бюджету.

Менеджер по маркетингу

з 07.2016 по 08.2017 (1 рік 1 місяць)
Група компаній «Хлібодар», Запоріжжя (Харчова промисловість)

•Регулярний комплексний аналіз ринку хлібобулочних та кондитерських виробів у національному масштабі та ареалі компанії;
•Аналіз експорту/імпорту, пошук пріоритетних напрямів розширення ринків збуту;
•Розробка проектів із запуску нових видів продукції. Було розроблено та успішно реалізовано проект з виробництва інноваційного печива: імбирне, з мигдалем, горіхово-ванільне та медово-ванільне (доступно у продажу в мережі «VARUS», лінійному роздробі та фірмовому роздробі ТМ «Хлібодар»). У пулі розроблених проектів також проект комплексного розвитку категорії здобних виробів, стратегія розвитку ТМ «Emmi» (топпінги, сиропи, варення, джеми, фруктові наповнювачі);
•Організація та проведення event-заходів, спрямованих на підвищення лояльності до ТМ «Хлібодар»;
•Розробка та реалізація контент-стратегії, SMM. Підготовка контент-планів, написання та публікація PR-статей, реклама та просування у соціальних мережах;
•Розробка та оперативний контроль трейд-маркетингових заходів, спрямованих на реалізацію оперативних цілей, пов'язаних із запровадженням новинок або досягненням запланованих показників продажів;
•Участь у процесі формування зведеного маркетингового бюджету.

Провідний спеціаліст з аналітики

з 12.2015 по 07.2016 (7 місяців)
ТОВ «ТК «Золотой Урожай», Дружківка (Харчова промисловість)

•Розробка та контроль проведення маркетингових та трейд-маркетингових заходів по виробничих майданчиках;
•Дослідження ринку хлібобулочних виробів: аналіз структури, цінової політики конкурентів;
•Розробка короткострокових та довгострокових прогнозів динаміки ринку хлібобулочних виробів;
•Формування місячних, квартальних та річних планів продажу;
•Детальне вивчення внутрішніх показників: аналіз та сегментація активної клієнтської бази, аналіз представленості продукції в торгових точках у розрізі каналів збуту. Формування з урахуванням отриманих даних цільових показників для торгових відділів.
•Підготовка аналітичних звітів щодо динаміки дебіторської заборгованості;
•Оперативний контроль ефективності трейд-маркетингових заходів з формуванням рекомендацій щодо подальшої роботи акції.

Спеціаліст-аналітик із дослідження ринку

з 10.2013 по 12.2015 (2 роки 2 місяці)
ТОВ «Кируюча компанія «Золотой Урожай», Донецьк (Харчова промисловість)

•Аналіз ринку та конкурентного оточення, розробка та виведення нових позицій на ринок;
•Розробка та контроль проведення маркетингових та трейд-маркетингових заходів;
•Розробка місячних планів продажу для торгової команди, формування фокусних задач;
•Контроль ефективності роботи торгової команди;
•Ціновий аналіз конкурентного середовища у шести регіонах України, консолідація результатів та вироблення рекомендації для коригування цінової політики;
•Консолідація та аналіз звітності та торговельної інформації з шести регіонів України;
•Консолідація регіональних планів продажу;
•Побудова прогнозів та складання на їх основі короткострокових та довгострокових планів продажу з деталізацією до SKU (понад 2 000 SKU у шести регіонах України);
•Організація та контроль за дотриманням бізнес-процесу коригування поточних цін. Було розроблено та запущено документ, що регламентує процес коригування поточних цін, що описує поетапно обов'язки відповідальних осіб з боку підприємства виробника та підприємства, що реалізує продукцію, пов'язаних договором комісії, а також розроблено алгоритм внесення змін до облікових програм.

Менеджер по маркетингу

з 08.2011 по 10.2013 (2 роки 2 місяці)
ТОВ «Дружківська харчосмакова фабрика», Дружковка (Харчова промисловість)

•Координація робіт з підготовки плану маркетингу та окремих заходів;
•Розробка та аналіз результатів трейд-маркетингових заходів;
•Аналіз експорту та імпорту, систематизація даних, розробка рекомендацій щодо вибору перспективних напрямів експорту;
•Побудова регулярної звітності про стан та динаміку продажів, розорбка прогнозів;
•Дослідження ринків, у тому числі на основі баз даних AC Nielsen Ukraine;
•Організація маркетингового документообігу згідно з внутрішнім розпорядком підприємства, складання бюджету відділу маркетингу;
•Регулярний аналіз цін конкурентів виходячи з роздрібного аудиту. За час роботи було розроблено систему цінового аудиту та прописано детальний процес, що охоплює всі етапи дослідження, починаючи зі збору інформації та закінчуючи складанням підсумкових звітів.

Освіта

Донецький національний університет імені Василя Стуса

Облік та фінанси, Фінанси та кредит, Донецьк
Вища, з 2007 по 2012 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

«Основи фондового ринку та інтернет-трейдингу» на базі навчального центру "Українська біржа"

2011 г., 6 мес.

American English Center

2016-2017, 8 месяцев

«Таргетована реклама: залучення трафіку із соціальних медіа», Університет інтернет-професій «Нетологія» (диплом з відзнакою)

2019, 1 рік

Google: Google Ads Fundamentals, Основи цифрового маркетингу

2019, 2 місяці

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint Adobe Photoshop Adobe Illustrator MS Outlook MS Access 1С:Предприятие Adobe Управленческие навыки 1С:Управление торговлей Nielsen Стратегическое и оперативное планирование показателей Прогнозирование динамики рынка Маркетинговые исследования рынков Оценка эффективности трейд-маркетинговых мероприятий Ценовой мониторинг Планирование целевых показателей для торговых отделов Разработка проектов по запуску новых видов продукции Организация и проведение event-мероприятий Бренд-менеджмент

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Рекомендації

Омельченко Дмитрий Александрович

Омельченко Дмитрий Александрович

Директор по маркетингу, ООО «УК «Агросервис-2000», управляющая компания ГК «Хлібодар»

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Маю досвід комплексного аналізу та прогнозування динаміки національного, локальних та зарубіжних ринків;
Розробка проектів із запуску нових видів продукції. Було розроблено та успішно реалізовано проект з виробництва новинок печива. У пулі розроблених проектів також проект комплексного розвитку категорії здобних виробів, стратегія розвитку напряму сиропів та топінгів;
Практичний досвід розробки та контролю ефективності трейд-маркетингових заходів;
Проведення event-заходів;
Розробка та реалізація контент-стратегії, SMM. Підготовка контент-планів, написання та публікація PR-статей, реклама та просування у соціальних мережах;
Таргетована реклама в соціальних мережах FB,IG;

Комп'ютерні навички:
Пакет програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Acces – досвідчений користувач);
Програма обробки даних роздрібного аудиту Nielsen answers;
Adobe Photoshop; Adobe Illustrator – впевнений користувач;
1C: Управління торгівлею; 1С: Управління виробничим підприємством - досвідчений користувач;

Особисті якості:
Аналітичний склад розуму;
Комунікабельний, легко працюю у команді;
Звик працювати за умов великої кількості активних завдань;
Акуратний, намагаюся у процесі роботи формувати алгоритми, що дозволяють прискорювати виконання аналогічних завдань;

Ціль:
Отримання посади бренд менеджера, директора з маркетингу.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: