Резюме від 13 червня 2023PRO

Наталья

Директор з персоналу, начальник відділу кадрів, HR recruiter, 35 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Начальник відділу кадрів

з 02.2021 по 04.2023 (2 роки 2 місяці)
Інвестиційна Компанія МВМ, Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

Ключові навички: досвід роботи у компанії МВМ (250 співробітників);
пошук та підбір персоналу (масовий підбір, ТОП), маю навички планування та організації процесів, досвід управління проектами (D2D,D2C), впровадження змін, розробки системи мотивації, формування бренду роботодавця, створення внутрішнього та зовнішнього кадрового резерву. Вносила відповідні зміни в процеси, які були найбільш придатні для данного підпрємства та сприяли більшій продуктивності персонала та роботи компанії.

Досвід роботи:
Здійснювала пошук та підбір персоналу по всій території України;
Регулярно проводила моніторинг ринку праці з/п за посадами;
Проводила контроль адаптації та термінів проходження випробувального терміну для прийнятих спеціалістів;
Удосконалила мотиваційну програму, змінила штатний розклад, графік робіт співробітників;
Підтримувала зовнішній та внутрішній бренд роботодавця;
Працювала з матеріальною та нематеріальною мотивацією, утриманням;
Проводила заходи щодо формування позитивної корпоративної культури;
Проводили планування та управління кар'єрою співробітників (формування кадрового резерву, внутрішні переміщення);
За потребою проводила консультації із керівниками структурних одиниць підприємства з питань управління персоналом;
Вирішувала конфліктні ситуації

Вела кадрову документацію:
Прийом, звільнення працівників згідно з КЗпП України;
Ведення та облік кадрової документації: (накази щодо прийому, звільнення, переказів, відпусток, відряджень; формування особових справ, ведення трудових книжок, видача довідок, складання та ведення штатного розкладу, графіка відпусток)

Керівник фітнес клубу

з 11.2014 по 11.2020 (6 років)
Фітнес клуб Галактика, Київ, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Керівник фітнес клубу 1500 км, п'ять підрозділів, до 50 співробітників
В обов'язки входило:
організацію та контроль усіх підрозділів.
Підбір персоналу (пошук, проведення співбесід, участь в адаптації, звільнення)
розробка і впровадження внутрішньої документації (графіків, відомостей, ведення обліку, системи мотивацій і бонусів)
- Проводити перехресне навчання персоналу для взаємозамінності та згуртованості колективу
робота з клієнтами - презентації, просування додаткових послуг, робота із запереченнями і конфліктними ситуаціями.
- Аналіз конкурентів і конкурентоспроможності компанії та персоналу
прорахунок бізнес-плану на рік з урахуванням зміни потреб клієнтів і ринку послуг
- Уміння знаходити баланс між власником, персоналом і клієнтами
HR
Ведення кадрової документації;
Оформлення документів з прийому, звільнення, ротації кадрів;
Оформлення, супровід листів тимчасової непрацездатності;
Оформлення відпусток;
Робота з центром зайнятості;
Підбір персоналу
Облік робочого часу співробітників;
Складання графіка відпусток;
Ведення штатного розпису підприємства;
Складання та впровадження змін до штатного розпису підприємства
Складання звітності з праці в статистичне управління;
Написання положень по відділах і посадових інструкцій
Організація тренінгів для співробітників підприємства
Моніторинг та аналіз ринку праці;
Формування корпоративної культури;

Менеджер

з 03.2011 по 08.2014 (3 роки 5 місяців)
TradeMaster, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Досвід роботи:
З 2013 - TradeMaste - менеджер - організатор Всеукраїнських практичних конференцій для власників і топ-менеджерів торгових і виробничих компаній
пошук нових клієнтів шляхом "холодних дзвінків";
- здійснення раціональної та ефективної організації збуту послуги;
- здійснення планування, прогнозування та виконання планів продажів;
- проведення переговорів, укладення договорів, організація презентацій та заходів на підтримку продажів;
- створення і розширення клієнтської бази в конкретному регіоні;
- контроль підлеглих співробітників, дебіторської заборгованості, платежів;
- ведення звітності;
- збір інформації про конкурентів і ринок у регіоні;
- контроль документообігу.
Навчання у Бізнес-тренер Андрія Крючкова - В2В продажі


Освіта

2006-2009р. Луганський Національний педагогічний університет ім. Т.Г. Шевченка

Спеціальність – «Фінанси та кредит», Луганск
Вища, з 2006 по 2009 (3 роки)

Вищий навчальний заклад " Міжрегіональна Академія управління персоналом" 2023р.
"Fitnesservice" - фітнес менеджер, менеджер з продажу, управління персоналом.


Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS Outlook Підбір керівного персоналу Підбір виробничого персоналу Ведення кадрового обліку Оцінка персоналу Підбір лінійного персоналу Адаптивність

Додаткова інформація

Особисті якості:
Сильні аналітичні та управлінські якості. Прагнення до професійної самореалізації та особистого розвитку, вміння брати відповідальність на себе. Комунікабельність; стійкість у стресових ситуаціях; винахідливість, здатність швидко орієнтуватися в складних ситуаціях; легко навчаюся.
Заміжня, маю двой дітей, також є автомобіль


Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: