Резюме від 24 квітня 2024 PRO

Serhii

Начальник юридичного відділу (IT, виробництво, оптова торгівля, оренда), 90 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник юридичного відділу

з 09.2021 по нині (2 роки 8 місяців)
Холдинг компаній Джеміні: TM Gemini, TM Jelini, TM YoCo, TM Ducale, TM G.Bakery, Київ (Харчова промисловість)

https://gemini.ua/
Юридичний супровід напрямків компанії:
- імпорт сировини, обладнання для приготування напоїв, ліній для збільшення виробничих потужностей;
- виробництво продукції в Україні (кава та чай, мармелад, круасани);
- реалізація товарів власних брендів та обладнання;
- надання в оренду обладнання;
- надання послуг сервісного обслуговування обладнання;
- транспортна та складська логістика;
- робота з національними торгівельними мережами;
- співпраця з рекламодавцями;
- аналіз фінансових ризиків.
Взаємодія з власником бізнесу щодо реалізації нових проектів, кредитування, розширення виробничих потужностей, оцінка та покращення бізнес процесів, оцінка ризиків, юридична допомога в запуску нових направлень діяльності, пошук рішень, реєстрація ТМ, отримання грантів на розвиток бізнесу (EU4Business), виконанням корпоративних завдань ТОВ, ФОП, БО (реєстраційні дії).
Допомога фін. відділу при роботі з банками: укладення ГКД по програмі доступні кредити 5-7-9% (Райфайзен, Укргазбанк), ВКЛ, НВКЛ, овердарфт, акредитив, факторинг (підготовка документів на розгляд кредитного комітету, забезпечення заставою, порукою, проведення оцінки заставного майна та його).
Взаємодія з відділом закупок: погодження ЗЕД контрактів, договорів з постачальниками товарів та послуг.
Взаємодія з відділом продажів: розробка внутрішніх бізнес-процесів відділу продажів щодо погодження умов та укладення договорів, упорядкування документообігу, участь у розробці комерційних пропозицій, внесення їх умов до договорів, надання листів для клієнтів щодо дотримання РРЦ, зміни ціни на товар, комерційних умов, проведення презентацій для відділу продажів, фінансовий аналіз нових клієнтів, перевірка розрахунків менеджерів при продажі обладнання на умовах розстрочення, врахування курсових коливань та ризиків, допомога у вирішення проблемних ситуацій з клієнтами, участь в комерційних тендерах.
Робота зі страховими компаніями (страхування авто, виробничого обладнання, нерухомого майна, отримання виплат по стразовим випадкам).
Оренда нежитлових офісних, складських, виробничих приміщень, здача в оренду власних офісних приміщень.
Робота з нотаріусами.
Ведення документообігу в електронному вигляді в т.ч. підписання за допомогою КЕП, електронний суд, послуги на сервісі ДІЯ.

Начальник юридичного відділу

з 12.2017 по 09.2021 (3 роки 9 місяців)
ПрАТ "САНТЕХКОМПЛЕКТ", TM САНТЕХКОМПЛЕКТ, ТМ Santera, ТМ Derkaliber, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

https://teploarmatura.com
Створення та організація роботи юридичного відділу, побудова процесів роботи;
Поділ обов'язків, розробка шаблонів юридичних документів, докладних посадових інструкцій, пам'яток, презентацій для встановлення стандартів роботи, проведення навчання для виконання всіх посадових обов'язків співробітниками відділу;
Постановка на контроль та ведення довгострокових завдань, організація виконання завдань, що вимагають безлічі учасників, планування та контролю для досягнення цілей;
Впровадження роботи у програмі 1С «Документообіг» для прискореного автоматизованого створення, погодження, зберігання документів співробітниками компанії (налаштування, проведення презентацій, навчання, коригування);
Ведення господарських судових справ підвищеної складності, а також адміністративне оскарження рішень податкових та митних органів, у т.ч. судове у всіх інстанціях;
Отримання різноманітних дозволів держ. органів;
Консультування з охорони праці, кадрових питань, тендерних закупівель, сертифікації та маркування товарів тощо;
Реєстрація торгових марок в Україні, Європі, СНД, Китаї, Туреччині;
Контроль дебіторської заборгованості перед компанією;
Робота з банками у фінансових питаннях спільно з фінансовим відділом;
Робота з орендодавцями щодо проведення переговорів підвищеної складності, інвестицій в об'єкт оренди, проведення ремонтних робіт, фіксація стану об'єктів оренди, пошкоджень та з'ясування причин;
Проведення переговорів та узгодження договорів постачання підвищеної складності;
Контроль за вирішенням усіх корпоративних завдань акціонерного товариства;
Планування бюджету видатків відділу на послуги сторонніх осіб, подання звітів про роботу відділу, виконання планів, нарахування премії;
Несіння відповідальності за якістю та швидкістю виконання юридичним відділом своїх обов'язків.

Головний юрисконсульт

з 08.2016 по 11.2017 (1 рік 3 місяці)
ПрАТ "САНТЕХКОМПЛЕКТ" TM САНТЕХКОМПЛЕКТ, ТМ Santera, ТМ Derkaliber, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Договірна робота:
- підготовка договорів, додаткових угод до них, специфікацій, протоколів розбіжностей (постачання, оренди, рекламних послуг, перевезення, фінансової допомоги, надання різних видів послуг, переуступки боргу та ін.);
- узгодження міжнародних контрактів та додаткових угод до них українською, російською та англійською мовами (Туреччина, Китай, Латвія);
- Ведення архіву документів;
Корпоративна робота:
- Вирішення всіх корпоративних завдань акціонерного товариства (корпоративний секретар);
- розробка та оформлення протоколів зборів наглядової ради, зборів акціонерів, лічильної, реєстраційної комісії.
- подання документів та контроль публікації рішень наглядової ради та зборів акціонерів;
- проведення загальних зборів акціонерів та наглядової ради;
- взаємодія з Національним депозитарієм України в рамках зміни даних про емітента, акціонерів, розпорядників, подання звітів;
- робота з нотаріусами;
Претензійно-судова діяльність:
- Підготовка відповідей на претензії;
- Оформлення втрати, крадіжки, пошкодження вантажів перевізниками, стягнення відшкодування збитків;
- аналіз контрагентів у межах економічної безпеки, підготовка рекомендацій щодо межі товарного кредитування;
- Організація та ведення роботи зі стягнення заборгованості (аналіз дебіторської заборгованості, проведення переговорів, відправлення листів, претензій, успішне ведення безлічі судових справ, фактично проведені мільйонні стягнення з боржників через приватну та держ. виконавчу служби, а також у рамках світового врегулювання);
Робота з органами, установами:
- Подання документів держ. реєстраторам щодо змін відомостей про компанію у ЄДР, у т.ч. установчих документів, купівля та продаж корпоративних прав, відкриття філій;
- Оформлення документів у перекладачів, нотаріусів, взаємодія з казначейською службою, подання довідок митним органам, відповідей слідчим та іншим установам, службам.

Старший юрисконсульт

з 07.2015 по 07.2016 (1 рік)
Торгово-промислова група "КТ УКРАЇНА", TM Dnipro-M, ТМ Foresta, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

https://kt.ua/uk
- рішення корпоративних завдань (реєстраційні дії, діловодство, підготовка протоколів загальних зборів учасників, наказів, довіреностей, консультацій щодо вимог до кадрової роботи, охорони праці та ін.);
- підготовка договорів, додаткових угод до них, протоколів розбіжностей (постачання, оренди, рекламних послуг, перевезення, фінансової допомоги, надання послуг, переуступки боргу та ін.);
- вирішення конфліктних питань із партнерами (переговори, листи, претензії, ведення судових справ);
- Організаційна робота з вирішення різних питань на користь розвитку компанії (Торгові марки, GS1 Україна);
- робота з державними органами, банками, органами сертифікації, нотаріату, патентним повіреним та іншими установами, організаціями;
- підготовка міжнародних контрактів та додаткових угод до них українською, російською та англійською мовами (постачання, комісія, агентські контракти, транспортно-експедиторське обслуговування);
- вивчення іноземного законодавства для побудови торгових операцій;
- вивчення та аналіз ризиків діяльності компаній;

Юрист

з 04.2013 по 06.2015 (2 роки 2 місяці)
ТОВ "САТУРН-ХОЛДИНГ" TM Saturn, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

https://saturn.ua/uk/
- рішення корпоративних завдань (діловодство, підготовка протоколів загальних зборів учасників, наказів, довіреностей, консультацій та ін.);
- підготовка договорів, додаткових угод до них, протоколів розбіжностей (оренди, суборенди, рекламних послуг, постачання, перевезення, фінансової допомоги, надання послуг, переуступки боргу та ін.);
- вирішення конфліктних питань із партнерами (переговори, листи, претензії, ведення судових справ);
- організаційна робота з вирішення різних питань на користь компанії, співпраця з нерезидентами;
- робота з державними органами, банками, органами сертифікації, нотаріату, патентним повіреним та іншими установами, організаціями;
- підготовка міжнародних контрактів та додаткових угод до них українською, російською та англійською мовами (постачання, комісія, агентські контракти, транспортно-експедиторське обслуговування);
Супроводжувалась господарська діяльність холдингу, що складається з 3-х компаній нерезидентів та 14-ти компаній в Україні, які виробляють та постачають побутову техніку під ТМ Saturn в Україну, Країни СНД та Європу.

Юрисконсульт

з 07.2011 по 03.2013 (1 рік 8 місяців)
Юридична фірма "Печерська", Київ (Юриспруденція)

До моїх обов'язків входила робота з клієнтами, консультування та складання процесуальних документів до суду та інших органів, проведення семінарів щодо змін у законодавстві України

Діловод

з 02.2007 по 10.2007 (8 місяців)
Шевченківський районний суд м. Києва, Київ (Державні організації)

Освіта

Київська гуманітарна академія

Міжнародні відносини, Київ
Вища, з 2008 по 2012 (4 роки)

Академія митної служби України

Юридичний факультет, правознавство, Дніпро
Вища, з 2006 по 2012 (6 років)

Знання і навички

ЛІГА:ЗАКОН Електронний кабінет платника податків Державні реєстри 1С УТП 1С:Документообіг Bitrix24 Trello 1C ERP Odoo Microsoft Dynamics 365 MS Office Аналіз компаній на YouControl Slack Google Docs PeopleForce Проведення зустрічей в Zoom Google Meet

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Німецька — початковий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: