- PRO
Олександра
Керівник, управляючий, логіст, обліковець, діловод, 35 000 грн
- Розглядає посади:
- Керівник, управляючий, логіст, обліковець, діловод, Менеджер ЗЕД, Операційний директор, Начальник відділу продажу
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 38 років
- Місто проживання:
- Луцьк
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Луцьк
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/1746804/
Досвід роботи
Керівник відділу експедиції
з 02.2024 по 06.2024
(4 місяці)
ПП "88 Логістікс", Луцьк (Транспорт, логістика)
• Розробка та вдосконалення стратегій розвитку проєкту
• Систематизація та оптимізація витрат
• Контроль виконання завдань
• Моніторинг ринку перевезень
• Моніторинг ринку вантажів
• Моніторинг змін у законодавчій базі
• Моніторинг ринку технологій, які спрощують роботу у сфері експедування
• Координація дій керівників підлеглих відділів
- визначення оптимальних напрямів роботи
• Контроль дебіторської заборгованості
• Контроль витрат на програмне забезпечення
• Планування , звірка результатів, нарахування заробітної плати
• Пошук та співпраця з компаніями постачальниками послуг у транспортній галузі та інших дотичних
• Забезпечення виконання планових завдань в установлені терміни, ефективного використання наданих ресурсів.
• Звірка по необхідності рахунків, за надання послуг пов’язаних з транспортною та господарською діяльністю
• Здійснення керівництва персоналом у підрозділі, відповідальність за виконання завдань і функцій підрозділів .
• Контроль роботи підрозділу та виконання показників.
• Планування графіків роботи персоналу, графіки відпусток.
• Проведення нарад, проводення навчань у підрозділах та адаптацію нових працівників .
• Розподіл грошових потоків
• Активна участь у вирішенні проблем поточного характеру так і претензійна робота. Співпраця з адвокатами, приватними виконавцями тощо.
• Участь у розробці та тестуванні СRM системи
• Участь у розробці шаблонів супутньої документації
Керівник відділу залучення нових клієнтів
з 05.2022 по 02.2024
(1 рік 9 місяців)
ТОВ "88 Логістікс", Луцьк (Транспорт, логістика)
• Розробка та вдосконалення стратегій розвитку пошуку та залучення нових клієнтів
• Систематизація та оптимізація витрат
• Ведення документації пов’язаної з експедиторською діяльністю
• Робота з платформами «Lardi»,«DELLA», «Trans.eu» і т.д.
• Контроль виконання завдань логістами
• Моніторинг ринку перевезень
• Моніторинг ринку вантажів
• Моніторинг змін у законодавчій базі
• Моніторинг ринку технологій, які спрощують роботу у сфері експедування
• Координація дій логістів
- визначення оптимальних напрямів роботи
• Контроль дебіторської заборгованості
• Контроль витрат на програмне забезпечення
• Планування , звірка результатів, нарахування заробітної плати
• Пошук та співпраця з компаніями постачальниками послуг у транспортній галузі та інших дотичних
• Забезпечення виконання планових завдань в установлені терміни, ефективного використання наданих ресурсів та забезпечення виконання встановлених показників ефективності
• Звірка по необхідності рахунків, за надання послуг пов’язаних з транспортною та господарською діяльністю
Директор
з 12.2021 по 05.2022
(5 місяців)
ТОВ "Тріскор", Луцьк (Транспорт, логістика)
• Розробка та вдосконалення стратегій розвитку
• Систематизація та оптимізація витрат
• Ведення документації пов’язаної з транспортною діяльністю
- ліцензування, внесення змін та коректива
- страхування
- сертифікація
• Робота з порталами «Єдине вікно»,«Шлях», «Електронний кабінет перевізника» і т.д.
- бронювання дозволів
- створення ЗДП
- листування з митницею та Укртрансбезпекою
• Контроль виконання завдань та витратних норм водіями
• Моніторинг руху транспорту за допомогою програми Віалон
• Моніторинг ринку перевезень
• Моніторинг ринку страхівок, їх оформлення та контроль термінів дії
• Моніторинг ринку послуг зв’язку та контроль витрат
• Моніторинг ринку технологій, які спрощують роботу у сфері транспорту
• Координація дій водіїв
- визначення оптимальних маршрутів та їх прокладання
- контроль палива та АЗС
- контроль витрат на дорожні збори та їх мінімалізація
- співпраця з митницею по замитненню/розмитненню Україна, ЄС
• Прийняття звітів, звірка прихідних підзвітних д-ів., нарахування заробітної плати водіям
• Видача коштів під звіт
• Пошук та співпраця з компаніями постачальниками послуг у транспортній галузі:UTA, Є100, паливні компанії і т.д
• Забезпечення виконання планових завдань в установлені терміни, ефективного використання транспорту.
• Звірка по необхідності рахунків, за надання послуг пов’язаних з транспортною та господарською діяльністю
Логіст
з 07.2020 по 12.2021
(1 рік 5 місяців)
ТОВ "88 Логістикс", Луцьк (Транспорт, логістика)
• Розробка та вдосконалення стратегій розвитку
• Систематизація та оптимізація витрат
• Ведення документації пов’язаної з транспортною діяльністю
- ліцензування, внесення змін та коректива
- страхування
- сертифікація
• Робота з порталами «Єдине вікно»,«Шлях», «Електронний кабінет перевізника» і т.д.
- бронювання дозволів
- створення ЗДП
- листування з митницею та Укртрансбезпекою
• Контроль виконання завдань та витратних норм водіями
• Моніторинг руху транспорту за допомогою програми Віалон
• Моніторинг ринку перевезень
• Моніторинг ринку страхівок, їх оформлення та контроль термінів дії
• Моніторинг ринку послуг зв’язку та контроль витрат
• Моніторинг ринку технологій, які спрощують роботу у сфері транспорту
• Координація дій водіїв
- визначення оптимальних маршрутів та їх прокладання
- контроль палива та АЗС
- контроль витрат на дорожні збори та їх мінімалізація
- співпраця з агенціями по замитненню/розмитненню
• Прийняття звітів, звірка прихідних підзвітних д-ів., нарахування заробітної плати водіям
• Пошук та співпраця з компаніями постачальниками послуг у транспортній галузі:UTA, Є100, паливні компанії і т.д
• Забезпечення виконання планових завдань в установлені терміни, ефективного використання транспорту.
• Звірка по необхідності рахунків, за надання послуг пов’язаних з транспортною та господарською діяльністю
Логіст
з 04.2016 по 04.2020
(4 роки)
ТОВ «Тигрес», Луцьк (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
• Розробка та щоденне формування маршрутів доставок по Україні
• Систематизація та оптимізація маршрутів
• Ведення супровідної документації
• Розподіл торгових точок по маршрутах(дорогах) і внесення порядку загрузки-вигрузки, а також телефонний зв’язок з експедитором (н-д: повернення, ціни, заміни документів, боргові документи, завдання по дорогах та інше)
• Контроль виконання завдань та витратних норм експедитором та водієм
• Моніторинг руху транспорту за допомогою програми DozoR
• Координація дій експедитора у відрядженні
• Контроль та координація завантажень складом
• Подача списань-оприходувань браку та неліквідного товару
• Пошук та співпраця з компаніями перевізниками в т.ч. «Нова Пошта»
• Створення та відстеження відправлень в особистому кабінеті на сайті «Нова Пошта»
• Вирішення проблем та спірних питань з перевізниками
• Прийом та відправка кореспонденції «Нова Пошта», «Укрпошта»
• Звірка рахунків по витратам на доставку «Укрпошта» ,«Нова пошта»
Оператор з уведення даних в ЕОМ (ОМ)
з 04.2013 по 04.2016
(3 роки)
ТОВ «Тигрес», Луцьк (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
• Набір та обробка замовлень
• Переміщення товару між торговими точками в межах одного контрагента
• Створення товарних актів звірок та виведення продаж згідно цих актів
• Списання та коригування товарних залишків
• Заведення контрагентів і АО в базу 1С
• Формують обхідні листи закриття контрагентів та активних об’єктів з вказівки менеджера
• Робота з електронною поштою
• Друк та систематизація документів
• Звірка повернень, проведення коригувань податкових
• Виконання обміну інформацією з клієнтською базою
• Прийом замовлень через платформи «Комарх» та «EXITE», відправлення підтверджень замовлень та повідомлення про відгрузку товару.
Оператор ПК
з 06.2009 по 03.2013
(3 роки 9 місяців)
ТзОВ ТД «Міжрегіональні ресурси», Луцьк (Роздрібна торгівля)
• Набір замовлень
• Формування маршрутів доставок у м.Луцьку та Волинській області
• Ведення супровідної документації
Організатор зі збуту бісквітних виробів
з 07.2008 по 04.2009
(9 місяців)
ВКФ «Луцьккондитер», Луцьк (Роздрібна торгівля)
- формування та оформлення замовлень, робота з клієнтами
- ведення супровідної документації відвантаження продукції
-формування щоденних звітів, які відображають структуру та обсяги продажу продукції
- ведення юридичної документації (укладання договорів з новими клієнтами )
Освіта
Луцький Гуманітарний Університет
Факультет-Економіки та менеджменту, спеціальність-менеджмент зовнішньо-економічної діяльності, Луцьк
Вища, з 2004 по 2009 (4 роки 8 місяців)
Додаткова освіта та сертифікати
Центр Професійного Навчання Profi-курси "Митний брокер (Декларант)"
2021 1,5 місяці
Квадрат Зданевича-"Ефективне управління персоналом"
2021р.
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- 1С
- Користувач Internet
- Wialon
- Ведення супровідної документаціїї при роботі з клієнтською базою
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — початковий
- Німецька — початковий
Додаткова інформація
Я, Микитюк Олександра Володимирівна, народилася 25 листопада 1986 року, в місті Луцьк, Волинської області.
У 1994 році вступила до 1 класу школи-гімназії №18 м. Луцьк, Волинської області і в 2004 році успішно її закінчила. З 2004. по 2009 р. навчалася в Луцькому Гуманітарному Університеті, на факультеті економіки та менеджменту, який закінчила за спеціальністю менеджмент зовнішньо-економічної діяльності.
У 2008-2009 рр працювала на ТзОВ ВКФ «Луцьккондитер» на посаді- Організатор зі збуту бісквітних виробів,
у 2009-2013 рр працювала наТзОВ ТД «Міжрегіональні ресурси», на посаді-Оператор ПК,
у 2013-2016рр працювала на ТОВ «Тигрес», на посаді-Оператор з уведення даних в ЕОМ (ОМ), з 2016- квітень 2020 року рацювала у ТОВ «Тигрес», на посаді-логіст .
Під час карантину (04.2020-07.2020) мала декілька підробітків пов'язаних з транспортною діяльністю.
У липні 2020 року влаштувалась до транспортної компанії ТОВ "88 Логістикс" , де і працюю до тепер на посаді логіста.
Мета: Пошук роботи з перспективою професійного та кар’єрного росту з достойною її оплатою.
Впевнена у собі, швидко вчусь, відповідальна, стресостійка. Досвідчений користувач (MS Word, Excel),1С 8,2, Internet, Dozor, Wialon. У вільний час люблю читати та ходити в кіно, зустрічатися з друзями і подорожувати.
Схожі кандидати
-
Керівник
40000 грн, Київ, Дистанційно -
Заступник директора
Київ, Дистанційно -
Директор виробничого підприємства
Луцьк, Вінниця , ще 8 міст -
Комерційний директор
120000 грн, Івано-Франківськ, Львів , ще 4 міста -
Керівник (B2B)
Дніпро, Дистанційно -
Комерційний директор
60000 грн, Луцьк, Рівне