Резюме від 21 лютого 2024 PRO

Віталій

Начальник, заступник директора

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Вишневе (Київська обл.)

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник Транспортно-Логістичного відділу

з 07.2021 по 10.2022 (1 рік 3 місяці)
ТОВ "Проматом", Київ (Будівельно-енергетична)

Основні обов'язки :
- Організація та управління транспортном на підприємстві з чисельністю 67 працівників та 48 одиниць транспорту, в тому числі спецтехіка(автокрани, автовишки, ямобури, опоровози, самосвали, довгоміри, екскаватори). В тому числі організація роботи транспортно-експедиційної служби підприємства з нуля.
- Ведення фінансово-господарської діяльності відділу.
- Розроблення та систематичний контроль бюджету. Пошук шляхів для зменшення витратної частини, та збільшення прибуткової частини бюджету.
- Організація ефективної взаємодії структурних підрозділів, з розробкою внутрішніх політик та регламентів роботи.
- Робота з контролюючими органами.
- Оптимізація штату працівників. Перерозподіл обов’язків між відділами та окремими працівниками з метою більш ефективної роботи.
- Підготовка технічних завдань на проведення тендерних закупок ТМЦ та послуг. Участь у проведені тендерів. Вибір контрагентів по проведених тендерах, з оптимальними умовами для підприємства. Підготовка техніко-економічного обґрунтування, щодо вибору переможців тендерів.
- Визначення задоволення колективу, розробка шляхів поліпшення мотивації працівників. Маю навики управління працівниками та процесами в великій системній компанії.
- Контроль витрат ПММ. Розроблення та встановлення норм витрат ПММ.
- GPS моніторинг транспорту.
- Організація експлуатації та ремонту транспорту. Організація ремонту транспорту на власному СТО, так і пошук та співпраця зі сторонніми СТО.
- Реєстрація, перереєстрація та зняття з обліку транспортних засобів в сервісних центрах МВС.
- Розробка маршрутів руху транспорту з мінімальними затратами та оптимальними строками доставки вантажів та пасажирів з відповідною якістю.
- Скорочення простоїв транспорту при перевезеннях. Пошук шляхів по збільшенню рентабельності перевезень.
- Контроль та аналіз ефективності роботи компаній партнерів, що були залучені на договірних умовах.
- Організація роботи відомчої АЗС. Замовлення, приймання, зберігання, видача палива.
- Контроль ведення документообороту. Проведення інвентаризацій.
- Контроль дотримання вимог та норм безпеки руху, охорони праці, пожежної безпеки, санітарних норм та інше.

Досягнення: Вдосконалення автомобільного парка та механізмів відповідно до потреб компанії. Підписання договорів з підрядними організаціями, щодо оренди спецтехніки, перевезення будівельних матеріалів та конструкцій. Оптимізація роботи будівельної техніки та механізмів, а також її залучення до комерційних замовлень, що призвело до прибутковості відділу. Перехід ведденя контролю та звітності відділу в цифровий формат "онлайн" режиму, что дозволило відслідковувати всі процеси в режимі реального часу.

Заступник директора

з 04.2020 по 06.2021 (1 рік 2 місяці)
ТОВ "Брейн Бау-Холдинг Міст", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Основні обов'язки :
•Загальне керівництво підприємством;
•Організація роботи та ефективної взаємодії всіх структурних підрозділів та виробничих одиниць;
•Вирішення питань, що стосуються фінансово-економічної та господарської діяльності;
•Забезпечення інвестиційної привабливості(з метою підтримки і розширення масштабів підприємницької діяльності);
•Участь в розробці концепції розвитку підприємства;
•Проведення аналізу виробничих, комерційних процесів на підприємстві, підготовка пропозицій щодо поліпшення роботи, по стратегії і основних розділів плану розвитку підприємства;
•Координація роботи з реалізації проектів на всіх етапах;
•Контроль відповідності прийнятих рішень і здійснюваних дій основної концепції розвитку підприємства;
•Вживання заходів щодо своєчасного укладення господарських та фінансових договорів;
•Забезпечення виконання договірних зобов'язань;
•Ведення переговорів із замовниками, підрядниками, субпідрядниками, потенційними партнерами та іншими організаціями;
•Представлення інтересів підприємства в усіх недержавних і державних установах, в тому числі в податковій інспекції, банках та інших кредитних організаціях, митних органах, в засобах масової інформації, на виставках і семінарах;
•Ведення листування, видання за своїм підписом розпоряджень і наказів у відповідність до наданих повноважень;
•Зміцнення договірної і фінансової дисципліни, регулювання соціально-трудових відносин.
•Проведення заходів щодо забезпечення підприємства кваліфікованими кадрами;
•Контроль своєчасного виконання окремих доручень підлеглими працівниками.

Досягнення: відкриття діючих підрозділів у чотирьох містах України, у короткий термін збільшення прибутковості компанії в 4 рази, впровадження систем дистанційного контролю більш ніж за 40 підлеглими, а також розробка мотиваційних та бонусних систем для співробітників(KPI), оптимізація витрат підприємства.

Комерційний Директор

з 09.2019 по 03.2020 (6 місяців)
ТОВ "Брейн Бау", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Основні обов'язки:
•Організація та контроль повного комплексу в підборі, передпродажної підготовки, митнитних послуг пов'язаних в купівлі та продажу техніки;
•Повний перелік послуг, пов’язаних із транспортування техніки за кордону;
•Забезпечення компанії лідируючими позиціями на ринку продажів техніки;
•Організація та контроль на всіх рівнях перевезення негабаритної техніки та устаткування з країн Європейського Союзу;
•Контроль установки обладнная та будівельних механізмів на об'єктах;
•Своєчасна подача звітності про виконання будівельних робіт;
•Контроль та перевірка виконаних робіт будівельної техніки;
•Розробка та реалізація стратегічного плану розвитку підприємства;
•Робота з ключовими клієнтами;
•Представницькі функції (участь у виставках);
•Контроль дилерської мережі;

Досягнення: За час роботи запустив більш ніж 8 проектів для нових клієнтів, які в подальшому стали потенційними. Оптимізував витрати на доставку техніки, а також чіткого контролю за дилерською мережею.

Керівник напрямку з будівельної техніки та логістики

з 10.2018 по 08.2019 (10 місяців)
"Промислово-Будівельна Група Ковальська", Київ (провідний виробник будівельних матеріалів, девелопер і забудовник України)

Основні обов'язки:
•Повний перелік послуг, пов’язаних із транспортуванням товарів і вантажів;
•Забезпечення Групи «Ковальська» відповідним логістичним ресурсом;
•Організація перевезення негабаритних вантажів та устаткування;
•Контроль установки обладнная та будівельних механізмів на об'єктах;
•Своєчасна подача звітності про виконання будівельних робіт;
•Контроль та перевірка виконаних робіт будівельної техніки;

Досягнення: Вдосконалення автомобільного парка відповідно до новітніх екологічних та економічних вимог. Підписання договорів з підрядними організаціями, щодо перевезення будівельних матеріалів та конструкцій. Оптимізація роботи будівельної техніки та механізмів.

Директор

з 08.2017 по 10.2018 (1 рік 2 місяці)
ТОВ "Трансбуд ТБК", Київ (Будівельна та спеціалізована техніка)

Основні обов'язки:
• Розробка та реалізація стратегічного плану розвитку підприємства;
• Керівництво адміністративно-господарської, виробничої, комерційної, фінансово-економічною діяльністю;
• Використання новітніх інструментів управління в бізнесі;
• Ведення переговорів;
• Розробка та впровадження комерційної політики підприємства;
• Розробка та впровадження стратегії продажів;
• Забезпечення взаємодії компанії з нафтотрейдерами;
• Кризовий менеджмент (розробка та впровадження програм для нестабільної економічної ситуації);
• Робота з ключовими клієнтами;
• Представницькі функції (участь у виставках);
• Ефективне управління персоналом (впровадження систем мотивації KPI);


Домігся: зростання прибутковості компанії і процвітання, реалізації стратегічних планів за рахунок ефективної організації роботи від своїх заступників і керівників департаментів, правильної установки пріоритетів, контролю виконання програм і впровадження в дію стандартів якості. Збільшення штату персоналу до 100 працівників, ремонтна база, зварювально-покрасочний цех, склад з ГСМ та запчастинами, шиномонтаж, заправочна станція. Оптимізація робочих процесів, збільшення прибутку компанії у два з половиною рази за допомогою створення нових відділів, контроль усіх виробничих процесів(ремонт техніки, оновлення, GPS-моніторинг за допомогою удосконалення системного контроля, заключення нових договорів з потенційними клієнтами по інноваційним технологіям в будівництві), прямі поставки сипучих матеріалів з кар"єрів, налагоджена логістика по доставці техніки, дистанційний контроль всіх підрозділів компанії в даний момент часу(за рахунок впровадження новітніх інструментів управління в бізнесі).

Комерційний директор

з 08.2015 по 07.2017 (1 рік 11 місяців)
ТОВ «Фенікс А-Транс», Київ (Транспортно-експедиційна)

Основні функціональні обов'язки:
- Фінансовий контроль на всіх рівнях в компанії;
- Управління трудовими ресурсами в компанії;
- Контроль за організацією поставок продукції;
- Навчання персоналу для роботи з клієнтами в транспортній логістиці;
- Проведення «Стратегічних переговорів» з клієнтами та постачальниками;
- Розробка і виконання бюджету компанії, податкове планування;
- Активна робота в сегменті В2В і В2С;
- Організація Трейд-маркетингових заходів, а також маркетингової стратегії щодо просування логістичних та транспортних послуг;
- Вивчення та моніторинг ринку і діяльності конкурентів;
- Робота з дозвільними органами;
- Участь у щорічних логістичних і транспортних виставках;
- Участь у тендерах з потенційно новими замовниками;
- Залучення нових підряних організацій шляхом планування спільних бізнес інтересів;


Домігся: Створенню та підтриманню контактів із ключовим роздробом (будівельними гіпермаркетами: "Епіцентр К», «Леруа Марлен», «Олді», "Нова Лінія"; продовольчими та харчовими супермаркетами "МETRO CASH&CARRY", "Ашан", "Велика Кишеня" та ін.) на поставку їх продукції по всій території України; залучення великої кількості перевізників(підрядних організацій), введення нових клієнтів на ринок України за допомогою надання усього спектру логістичних послуг, з урахуваннях довготривалого зберігання вантажу на логістичних складах, та доставки його в термін.

Директор

з 06.2013 по 08.2015 (2 роки 2 місяці)
ТОВ «АБК-Логістик», Київ (Транспорт, логістика)

Основні функціональні обов'язки:
• Розробка та виконання бюджету компанії, податкове планування, фінансовий контроль;
• Кризовий менеджмент (розробка та впровадження програм для запобігання дебюторських заборгованостей);
• Розробка та впровадження систем мотивації; управління трудовими ресурсами компанії;
• Організація та контроль поставок продукції;
• Керівництво командою з 7 по Києву та області, а також 5 регіональних менеджерів;
• Створення системи функціонування ремонтної бази і аналіз складських запасів;
• Контроль логістичного супроводу поставок (власного вантажного транспорту: 12 авто);
• Проведення «Стратегічних переговорів» з клієнтами та постачальниками;
• Керування комерційними та операційними напрямками в бізнесі транспортно-експедиційної логістики.


Досягнення: За час роботи запустив більш ніж 30 проектів для нових клієнтів, які в подальшому стали потенційними. Оптимізувати витрати ГСМ а також чіткого контролю за ремонтом та своєчасному випуску автомобілів на лінію. Збільшення одиниць автотранспортного підприємства з 5 до 12.

Менеджер-логіст

з 03.2009 по 07.2013 (4 роки 4 місяці)
ТОВ «АБК-ТРАНС», Київ (вантажні перевезення по Україні)

Основні функціональні обов'язки:
-Проводив комерційні переговори з клієнтами, підготовку тендерних пропозицій, укладання договорів.
-Моніторинг конкурентів.
-Договірна робота, проведення тендерів, прайс-пропозицій та аналіз ринку на надання послуг найманих перевізників.
-Досвід роботи в сегменті міжнародних перевезень (країни СНГ).
-Робота з транспортною та первинною бухгалтерською документацією.
-Участь у проведенні інвентаризації.
-Управління та контроль роботи транспорту підприємства та найманих перевізників, організація і маршрутизація доставок.
-Планування, організація і контроль відвантаження та доставки товарних партій, загальне управління та координація роботи водіїв та експедиторів.
-Забезпечення взаємодії з постачальниками та підрядниками, регламентація основних процесів складу та транспортної логістики.
-Контроль використання паливно-мастильних матеріалів.

Заступник директора департаменту

з 10.2006 по 12.2008 (2 роки 2 місяці)
ТОВ “Ін-Тайм”, Київ (Експрес пошта (доставка вантажів та кореспонденції по Україні))

Основні функціональні обов'язки:
- Контроль основних підрозділів: складів транзиту, видачі та прийому вантажів;
- Постановки задач керівникам основних підрозділів;
- Контроль якості надання послуг;
- Проведення ревізійно-інвентарізаційної роботи;
- Контроль логістичних процесів по всій Україні;
- Контроль єкспрес-доставки вантажів по Києву та області;
- Ведення звітної документації;
- Проведення моніторинцгу цін у конкурентів;
- Встановлення нормо-годин роботи для співробітників;
- Розробка швидкої доставки вантажів для віп-клієнтів;


Досягнення: ефективна робота усіх підрозділів, відкриття нових приймальних пунктів видачі та здачі вантажів, комунікація в середині компанії на високому рівні.

Електромонтер 5 розряду;

з 06.2006 по 10.2006 (4 місяці)
Дарницькій Дистанції Сигналізації та Зв’язку, Київ (організація зв"язку на залізничному транспорті)

контролював пристрої зв"язку на АТС

Електромонтер 3 розряду;

з 04.2005 по 10.2005 (6 місяців)
Дарницькій Дистанції Сигналізації та Зв’язку, Київ (організація зв"язку на залізничному транспорті)

контролював пристрої зв"зку

Менеджер з продажу та кур"єр

з 10.2003 по 01.2004 (3 місяці)
ТОВ "Еталон", Київ (оргтехніка)

продаж оргтехніки

Освіта

“Державного Економіко-Технічного Університету Транспорта”

“Інфраструктура та рухомий склад залізниці”, Київ
Вища, з 2009 по 2010 (1 рік)

спеціалізація: “Автоматизовані системи технологічного зв’язку”, отримав диплом "спеціаліста"

“Державного Економіко-Технічного Університету Транспорта”

“Інфраструктура та рухомий склад залізниці”, Київ
Незакінчена вища, з 2006 по 2009 (3 роки)

спеціалізація: “Автоматизовані системи технологічного зв’язку”, отримав диплом "бакалавра"

“Київський Електромеханічний Технікум залізничного транспорту ім. Миколи Островського”

«Обслуговування та ремонт пристроїв зв’язку на залізничному транспорті», Київ
Середня спеціальна, з 2002 по 2006 (3 роки 9 місяців)

молодший спеціаліст по Обслуговуванню та ремонт пристроїв зв’язку на залізничному транспорті

Додаткова освіта та сертифікати

«InterLink»

з 2002, щорічне відвідування

Міжнародні конференції для керівників по інструментам управління

з 2014, щорічно

Знання і навички

MS Excel MS Word MS PowerPoint MS Outlook Email Робота з оргтехнікою Робота з факсом Робота зі сканером Робота з принтером Поштовий клієнт Досвід ведення переговорів і продажів Досвід підбору персоналу та роботи з командою

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Особливі якості:
Висока самоорганізація, вміння ефективно планувати робочий день, відповідальність, пунктуальність, ініціативність, проактивність, прагнення до отримання нових знань і досвіду, націленість на результат, стійкість перед стресами, робота в команді, уміння знаходити спільну мову з колективом та партнерами, неконфліктний, почуття гумору, без шкідливих звичок.
Готовий до відряджень.
Посвідчення водія категорії «В», стаж водіння з 2006 року
Щорічні відвідування семінарів та майстер-класів від коуч-тренерів «розвиток бізнесу», «вміння управління бізнесом» та «якісне керування персоналом», "бізнес концентрат 1,2,3"

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати