Віталій
Начальник, заступник директора
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 36 років
- Місто:
- Вишневе (Київська обл.)
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/3852550
Досвід роботи
Начальник Транспортно-Логістичного відділу
з 07.2021 по 10.2022
(1 рік 3 місяці)
ТОВ "Проматом", Київ (Будівельно-енергетична)
Основні обов'язки :
- Організація та управління транспортном на підприємстві з чисельністю 67 працівників та 48 одиниць транспорту, в тому числі спецтехіка(автокрани, автовишки, ямобури, опоровози, самосвали, довгоміри, екскаватори). В тому числі організація роботи транспортно-експедиційної служби підприємства з нуля.
- Ведення фінансово-господарської діяльності відділу.
- Розроблення та систематичний контроль бюджету. Пошук шляхів для зменшення витратної частини, та збільшення прибуткової частини бюджету.
- Організація ефективної взаємодії структурних підрозділів, з розробкою внутрішніх політик та регламентів роботи.
- Робота з контролюючими органами.
- Оптимізація штату працівників. Перерозподіл обов’язків між відділами та окремими працівниками з метою більш ефективної роботи.
- Підготовка технічних завдань на проведення тендерних закупок ТМЦ та послуг. Участь у проведені тендерів. Вибір контрагентів по проведених тендерах, з оптимальними умовами для підприємства. Підготовка техніко-економічного обґрунтування, щодо вибору переможців тендерів.
- Визначення задоволення колективу, розробка шляхів поліпшення мотивації працівників. Маю навики управління працівниками та процесами в великій системній компанії.
- Контроль витрат ПММ. Розроблення та встановлення норм витрат ПММ.
- GPS моніторинг транспорту.
- Організація експлуатації та ремонту транспорту. Організація ремонту транспорту на власному СТО, так і пошук та співпраця зі сторонніми СТО.
- Реєстрація, перереєстрація та зняття з обліку транспортних засобів в сервісних центрах МВС.
- Розробка маршрутів руху транспорту з мінімальними затратами та оптимальними строками доставки вантажів та пасажирів з відповідною якістю.
- Скорочення простоїв транспорту при перевезеннях. Пошук шляхів по збільшенню рентабельності перевезень.
- Контроль та аналіз ефективності роботи компаній партнерів, що були залучені на договірних умовах.
- Організація роботи відомчої АЗС. Замовлення, приймання, зберігання, видача палива.
- Контроль ведення документообороту. Проведення інвентаризацій.
- Контроль дотримання вимог та норм безпеки руху, охорони праці, пожежної безпеки, санітарних норм та інше.
Досягнення: Вдосконалення автомобільного парка та механізмів відповідно до потреб компанії. Підписання договорів з підрядними організаціями, щодо оренди спецтехніки, перевезення будівельних матеріалів та конструкцій. Оптимізація роботи будівельної техніки та механізмів, а також її залучення до комерційних замовлень, що призвело до прибутковості відділу. Перехід ведденя контролю та звітності відділу в цифровий формат "онлайн" режиму, что дозволило відслідковувати всі процеси в режимі реального часу.
Заступник директора
з 04.2020 по 06.2021
(1 рік 2 місяці)
ТОВ "Брейн Бау-Холдинг Міст", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Основні обов'язки :
•Загальне керівництво підприємством;
•Організація роботи та ефективної взаємодії всіх структурних підрозділів та виробничих одиниць;
•Вирішення питань, що стосуються фінансово-економічної та господарської діяльності;
•Забезпечення інвестиційної привабливості(з метою підтримки і розширення масштабів підприємницької діяльності);
•Участь в розробці концепції розвитку підприємства;
•Проведення аналізу виробничих, комерційних процесів на підприємстві, підготовка пропозицій щодо поліпшення роботи, по стратегії і основних розділів плану розвитку підприємства;
•Координація роботи з реалізації проектів на всіх етапах;
•Контроль відповідності прийнятих рішень і здійснюваних дій основної концепції розвитку підприємства;
•Вживання заходів щодо своєчасного укладення господарських та фінансових договорів;
•Забезпечення виконання договірних зобов'язань;
•Ведення переговорів із замовниками, підрядниками, субпідрядниками, потенційними партнерами та іншими організаціями;
•Представлення інтересів підприємства в усіх недержавних і державних установах, в тому числі в податковій інспекції, банках та інших кредитних організаціях, митних органах, в засобах масової інформації, на виставках і семінарах;
•Ведення листування, видання за своїм підписом розпоряджень і наказів у відповідність до наданих повноважень;
•Зміцнення договірної і фінансової дисципліни, регулювання соціально-трудових відносин.
•Проведення заходів щодо забезпечення підприємства кваліфікованими кадрами;
•Контроль своєчасного виконання окремих доручень підлеглими працівниками.
Досягнення: відкриття діючих підрозділів у чотирьох містах України, у короткий термін збільшення прибутковості компанії в 4 рази, впровадження систем дистанційного контролю більш ніж за 40 підлеглими, а також розробка мотиваційних та бонусних систем для співробітників(KPI), оптимізація витрат підприємства.
Комерційний Директор
з 09.2019 по 03.2020
(6 місяців)
ТОВ "Брейн Бау", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Основні обов'язки:
•Організація та контроль повного комплексу в підборі, передпродажної підготовки, митнитних послуг пов'язаних в купівлі та продажу техніки;
•Повний перелік послуг, пов’язаних із транспортування техніки за кордону;
•Забезпечення компанії лідируючими позиціями на ринку продажів техніки;
•Організація та контроль на всіх рівнях перевезення негабаритної техніки та устаткування з країн Європейського Союзу;
•Контроль установки обладнная та будівельних механізмів на об'єктах;
•Своєчасна подача звітності про виконання будівельних робіт;
•Контроль та перевірка виконаних робіт будівельної техніки;
•Розробка та реалізація стратегічного плану розвитку підприємства;
•Робота з ключовими клієнтами;
•Представницькі функції (участь у виставках);
•Контроль дилерської мережі;
Досягнення: За час роботи запустив більш ніж 8 проектів для нових клієнтів, які в подальшому стали потенційними. Оптимізував витрати на доставку техніки, а також чіткого контролю за дилерською мережею.
Керівник напрямку з будівельної техніки та логістики
з 10.2018 по 08.2019
(10 місяців)
"Промислово-Будівельна Група Ковальська", Київ (провідний виробник будівельних матеріалів, девелопер і забудовник України)
Основні обов'язки:
•Повний перелік послуг, пов’язаних із транспортуванням товарів і вантажів;
•Забезпечення Групи «Ковальська» відповідним логістичним ресурсом;
•Організація перевезення негабаритних вантажів та устаткування;
•Контроль установки обладнная та будівельних механізмів на об'єктах;
•Своєчасна подача звітності про виконання будівельних робіт;
•Контроль та перевірка виконаних робіт будівельної техніки;
Досягнення: Вдосконалення автомобільного парка відповідно до новітніх екологічних та економічних вимог. Підписання договорів з підрядними організаціями, щодо перевезення будівельних матеріалів та конструкцій. Оптимізація роботи будівельної техніки та механізмів.
Директор
з 08.2017 по 10.2018
(1 рік 2 місяці)
ТОВ "Трансбуд ТБК", Київ (Будівельна та спеціалізована техніка)
Основні обов'язки:
• Розробка та реалізація стратегічного плану розвитку підприємства;
• Керівництво адміністративно-господарської, виробничої, комерційної, фінансово-економічною діяльністю;
• Використання новітніх інструментів управління в бізнесі;
• Ведення переговорів;
• Розробка та впровадження комерційної політики підприємства;
• Розробка та впровадження стратегії продажів;
• Забезпечення взаємодії компанії з нафтотрейдерами;
• Кризовий менеджмент (розробка та впровадження програм для нестабільної економічної ситуації);
• Робота з ключовими клієнтами;
• Представницькі функції (участь у виставках);
• Ефективне управління персоналом (впровадження систем мотивації KPI);
Домігся: зростання прибутковості компанії і процвітання, реалізації стратегічних планів за рахунок ефективної організації роботи від своїх заступників і керівників департаментів, правильної установки пріоритетів, контролю виконання програм і впровадження в дію стандартів якості. Збільшення штату персоналу до 100 працівників, ремонтна база, зварювально-покрасочний цех, склад з ГСМ та запчастинами, шиномонтаж, заправочна станція. Оптимізація робочих процесів, збільшення прибутку компанії у два з половиною рази за допомогою створення нових відділів, контроль усіх виробничих процесів(ремонт техніки, оновлення, GPS-моніторинг за допомогою удосконалення системного контроля, заключення нових договорів з потенційними клієнтами по інноваційним технологіям в будівництві), прямі поставки сипучих матеріалів з кар"єрів, налагоджена логістика по доставці техніки, дистанційний контроль всіх підрозділів компанії в даний момент часу(за рахунок впровадження новітніх інструментів управління в бізнесі).
Комерційний директор
з 08.2015 по 07.2017
(1 рік 11 місяців)
ТОВ «Фенікс А-Транс», Київ (Транспортно-експедиційна)
Основні функціональні обов'язки:
- Фінансовий контроль на всіх рівнях в компанії;
- Управління трудовими ресурсами в компанії;
- Контроль за організацією поставок продукції;
- Навчання персоналу для роботи з клієнтами в транспортній логістиці;
- Проведення «Стратегічних переговорів» з клієнтами та постачальниками;
- Розробка і виконання бюджету компанії, податкове планування;
- Активна робота в сегменті В2В і В2С;
- Організація Трейд-маркетингових заходів, а також маркетингової стратегії щодо просування логістичних та транспортних послуг;
- Вивчення та моніторинг ринку і діяльності конкурентів;
- Робота з дозвільними органами;
- Участь у щорічних логістичних і транспортних виставках;
- Участь у тендерах з потенційно новими замовниками;
- Залучення нових підряних організацій шляхом планування спільних бізнес інтересів;
Домігся: Створенню та підтриманню контактів із ключовим роздробом (будівельними гіпермаркетами: "Епіцентр К», «Леруа Марлен», «Олді», "Нова Лінія"; продовольчими та харчовими супермаркетами "МETRO CASH&CARRY", "Ашан", "Велика Кишеня" та ін.) на поставку їх продукції по всій території України; залучення великої кількості перевізників(підрядних організацій), введення нових клієнтів на ринок України за допомогою надання усього спектру логістичних послуг, з урахуваннях довготривалого зберігання вантажу на логістичних складах, та доставки його в термін.
Директор
з 06.2013 по 08.2015
(2 роки 2 місяці)
ТОВ «АБК-Логістик», Київ (Транспорт, логістика)
Основні функціональні обов'язки:
• Розробка та виконання бюджету компанії, податкове планування, фінансовий контроль;
• Кризовий менеджмент (розробка та впровадження програм для запобігання дебюторських заборгованостей);
• Розробка та впровадження систем мотивації; управління трудовими ресурсами компанії;
• Організація та контроль поставок продукції;
• Керівництво командою з 7 по Києву та області, а також 5 регіональних менеджерів;
• Створення системи функціонування ремонтної бази і аналіз складських запасів;
• Контроль логістичного супроводу поставок (власного вантажного транспорту: 12 авто);
• Проведення «Стратегічних переговорів» з клієнтами та постачальниками;
• Керування комерційними та операційними напрямками в бізнесі транспортно-експедиційної логістики.
Досягнення: За час роботи запустив більш ніж 30 проектів для нових клієнтів, які в подальшому стали потенційними. Оптимізувати витрати ГСМ а також чіткого контролю за ремонтом та своєчасному випуску автомобілів на лінію. Збільшення одиниць автотранспортного підприємства з 5 до 12.
Менеджер-логіст
з 03.2009 по 07.2013
(4 роки 4 місяці)
ТОВ «АБК-ТРАНС», Київ (вантажні перевезення по Україні)
Основні функціональні обов'язки:
-Проводив комерційні переговори з клієнтами, підготовку тендерних пропозицій, укладання договорів.
-Моніторинг конкурентів.
-Договірна робота, проведення тендерів, прайс-пропозицій та аналіз ринку на надання послуг найманих перевізників.
-Досвід роботи в сегменті міжнародних перевезень (країни СНГ).
-Робота з транспортною та первинною бухгалтерською документацією.
-Участь у проведенні інвентаризації.
-Управління та контроль роботи транспорту підприємства та найманих перевізників, організація і маршрутизація доставок.
-Планування, організація і контроль відвантаження та доставки товарних партій, загальне управління та координація роботи водіїв та експедиторів.
-Забезпечення взаємодії з постачальниками та підрядниками, регламентація основних процесів складу та транспортної логістики.
-Контроль використання паливно-мастильних матеріалів.
Заступник директора департаменту
з 10.2006 по 12.2008
(2 роки 2 місяці)
ТОВ “Ін-Тайм”, Київ (Експрес пошта (доставка вантажів та кореспонденції по Україні))
Основні функціональні обов'язки:
- Контроль основних підрозділів: складів транзиту, видачі та прийому вантажів;
- Постановки задач керівникам основних підрозділів;
- Контроль якості надання послуг;
- Проведення ревізійно-інвентарізаційної роботи;
- Контроль логістичних процесів по всій Україні;
- Контроль єкспрес-доставки вантажів по Києву та області;
- Ведення звітної документації;
- Проведення моніторинцгу цін у конкурентів;
- Встановлення нормо-годин роботи для співробітників;
- Розробка швидкої доставки вантажів для віп-клієнтів;
Досягнення: ефективна робота усіх підрозділів, відкриття нових приймальних пунктів видачі та здачі вантажів, комунікація в середині компанії на високому рівні.
Електромонтер 5 розряду;
з 06.2006 по 10.2006
(4 місяці)
Дарницькій Дистанції Сигналізації та Зв’язку, Київ (організація зв"язку на залізничному транспорті)
контролював пристрої зв"язку на АТС
Електромонтер 3 розряду;
з 04.2005 по 10.2005
(6 місяців)
Дарницькій Дистанції Сигналізації та Зв’язку, Київ (організація зв"язку на залізничному транспорті)
контролював пристрої зв"зку
Менеджер з продажу та кур"єр
з 10.2003 по 01.2004
(3 місяці)
ТОВ "Еталон", Київ (оргтехніка)
продаж оргтехніки
Освіта
“Державного Економіко-Технічного Університету Транспорта”
“Інфраструктура та рухомий склад залізниці”, Київ
Вища, з 2009 по 2010 (1 рік)
спеціалізація: “Автоматизовані системи технологічного зв’язку”, отримав диплом "спеціаліста"
“Державного Економіко-Технічного Університету Транспорта”
“Інфраструктура та рухомий склад залізниці”, Київ
Незакінчена вища, з 2006 по 2009 (3 роки)
спеціалізація: “Автоматизовані системи технологічного зв’язку”, отримав диплом "бакалавра"
“Київський Електромеханічний Технікум залізничного транспорту ім. Миколи Островського”
«Обслуговування та ремонт пристроїв зв’язку на залізничному транспорті», Київ
Середня спеціальна, з 2002 по 2006 (3 роки 9 місяців)
молодший спеціаліст по Обслуговуванню та ремонт пристроїв зв’язку на залізничному транспорті
Додаткова освіта та сертифікати
«InterLink»
з 2002, щорічне відвідування
Міжнародні конференції для керівників по інструментам управління
з 2014, щорічно
Знання і навички
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — середній
Додаткова інформація
Особливі якості:
Висока самоорганізація, вміння ефективно планувати робочий день, відповідальність, пунктуальність, ініціативність, проактивність, прагнення до отримання нових знань і досвіду, націленість на результат, стійкість перед стресами, робота в команді, уміння знаходити спільну мову з колективом та партнерами, неконфліктний, почуття гумору, без шкідливих звичок.
Готовий до відряджень.
Посвідчення водія категорії «В», стаж водіння з 2006 року
Щорічні відвідування семінарів та майстер-класів від коуч-тренерів «розвиток бізнесу», «вміння управління бізнесом» та «якісне керування персоналом», "бізнес концентрат 1,2,3"
Схожі кандидати
Зам. директора, начальник производства, заместитель начальника, мастер участка
60000 грн, Вишневе (Київська обл.)
Директор, заступник директора, менеджер з продажу, закупівель
30000 грн, Вишневе (Київська обл.)
Начальник, заступник керівника виробництва
80000 грн, Вишневе (Київська обл.), Київ
Заступник директора, директор, завгосп
25000 грн, Вишневе (Київська обл.)
Директор філії, керівник відділу, супервайзер, керуючий магазином (e-commerce, БпЛА)
50000 грн, Вишневе (Київська обл.), Київ