Резюме від 15 листопада 2022

Валентина

Банковский сотрудник, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Суми

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Павлова Валентина Віталіївна
Телефони:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: Отримання посади з можливістю самореалізації, з достойною заробітною платою та можливістю кар`єрного та професійного росту.

Досвід роботи:

Вересень 2017 р. - по теперішній час - начальник відділення Банку:
Основний напрямок діяльності:
-керування та контроль за роботою відділення з напрямку роздрібного бізнесу та МСБ; робота з персоналом; доведення планових показників до співробітників та забезпечення їх виконання;
-забезпечення активного та пасивного залучення клієнтів - фізичних та юридичних осіб.

Січень 2015 р. - вересень 2017 р. - відпустка по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку.

Листопад 2012 р. – січень 2015 - Заступник начальника відділення з питань роздрібного бізнесу.
Основний напрямок діяльності:
-забезпечення активного та пасивного залучення клієнтів;
-керування та контроль за роботою відділення з напрямку роздрібного бізнесу; робота з персоналом; доведення планових показників до співробітників та забезпечення їх виконання;

Січень 2011 р. – Листопад 2012 р.- Менеджер з управління мережею Банку.
Основний напрямок діяльності:
-підготовка пакету документів на створення/ліквідацію, зміну переліку операцій чи юридичної адреси відділення;
-аналіз результатів роботи мережі відділень;
-розрахунок нормативів робочого навантаження на працівників відділень та оптимізація мережі відділень;
-проведення переговорів з організаціями – партнерами Банку щодо встановлення банкоматів та центрів самообслуговування;
-моніторинг ефективності роботи банкоматів та центрів самообслуговування, виконання заходів, спрямованих на забезпечення та підвищення їх ефективності.
Досягнення:
-впровадження проекту «Типологія» (розподіл функцій продажу та функцій бек-офісу на відділенні);
-впровадження проекту «Безпаперове відділення» (передача функцій бек-офісу з відділень до підрозділу операційної підтримки);
-впровадження проекту «Document Management System» (централізація функцій з обробки платіжних доручень клієнтів – юридичних осіб на паперових носіях, централізація функцій обробки документів клієнтів – фізичних осіб при видачі кредиту);
-впровадження проекту «Підвищення ефективності продажів» на базі відділень та збільшення продажів продуктів роздрібного бізнесу на 30%;
-підвищення ефективності мережі банкоматів на 20%.
Нагороди: почесна грамота за налагодження ефективних регіональних комунікацій.

Липень 2009 р. – Грудень 2010 р.- Менеджер з якості обслуговування клієнтів Банку.
Основний напрямок діяльності:
-впровадження затверджених стандартів з якості обслуговування клієнтів;
-організація та проведення тренінгів щодо стандартів якості обслуговування для працівників відділень;
-забезпечення дотримання стандартів якості обслуговування працівниками відділень;
-здійснення оцінки рівня якості обслуговування клієнтів працівниками відділень та проведення коучингу з метою підвищення якості обслуговування клієнтів;

Червень 2007 р. - липень 2009 - Головний/провідний економіст відділу продажу
Основний напрямок діяльності:
-надання консультацій та практичної допомоги співробітникам відділень з продажу базових продуктів;
-виконання функцій тренера з функціонального навчання;
-аналіз та моніторинг виконання планових показників відділень;
-участь в розробці та проведенні акційних програм з залучення строкових коштів та кредитування.

Лютий 2004 р. – червень 2007 р. - Економіст 1-ї категорії відділення Банку.
Основний напрямок діяльності:
-продаж поточних, депозитних, карткових рахунків фізичним особам;
-продаж кредитних продуктів фізичним особам (карткові кредити та овердрафти, готівкові кредити, кредити на придбання нерухомості, кредити на придбання авто);
-участь у залученні організацій на обслуговування в рамках зарплатних проектів;
-залучення клієнтів – юридичних осіб на розрахунково-касове обслуговування;
-відкриття, ведення та закриття поточних рахунків юридичних осіб та приватних підприємців;
-робота з грошовими переказами фізичних осіб;
-касове обслуговування клієнтів.

Освіта:1998-2003 р.р.Українська академія банківської справи
Диплом магістра за спеціальністю «Фінанси», кваліфікація «Економіст».
Під час навчання брала участь у наукових конференціях.

Тренінги:
- «Навички продажу банківських продуктів»;
- «Обслуговування найвищої якості»;
- «Збір простроченої заборгованості та керування стресом»;
- «Коучинг»;
-«Тренінг для тренерів»

Знання мов: українська, російська - вільно, англійська – базовий рівень.
Навички роботи з програмним забезпеченнямОфісні програми : MS Office (Excel, Word, Access, PowerPoint).

Особисті якості: відповідальність, цілеспрямованість, організованість, комунікабельність, наполегливість, бажання працювати, вміння працювати в команді, доброзичливість.
Хоббі: читання, кемпінг.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: