- PRO
Тетяна
Product-, Project-менеджер
- Розглядає посади:
- Product-, Project-менеджер, Бізнес-асистент, Керівник відділу маркетингу
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 40 років
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/1752331/
Досвід роботи
Менеджер проектов
з 12.2022 по нині
(2 роки 8 місяців)
Парт-тайм та фріланс проекти в різних сферах в Іспанії, Дистанційно (Маркетинг, реклама, PR)
AI Training: Експертка з української мови для Oulier, міжнародної компанії у сфері штучного інтелекту.
Events: Організовувую освітні та нетворкінгові заходи в Малазі.
EdTech: Керувала запуском освітнього проєкту для 42*FUND (Іспанія–Україна), координувала структуру платформи, створення контенту та маркетингові воронки.
Real Estate Marketing: Керувала кампаніями та стратегією для OWLY House, SL, Малага.
Community Management: Координувала проєкти та операційну діяльність для “Spiritual Entrepreneurs of Malaga”.
Керівник проєкту
з 08.2021 по 09.2022
(1 рік 1 місяць)
ТОВ «DELIMI WORLD» в рамкам інвестиційної групи “КАРБОН”, Київ (Роздрібна торгівля)
Аналіз ринків, виявлення можливостей та запуск з нуля мережі мікромагазинів з автоматичною видачею.
Результат: Брала участь в розробці бізнес-стратегії для запуску мережі автоматизованих мікромагазинів із планом масштабування до 40 точок на рік. Успішно відкрила перші 2 торгові точки, провела тестування товарних категорій і моделей видачі. Сформувала команду. Стейкхолдер менеджемент.
Директор департаменту з розвитку бізнесу
з 06.2020 по 06.2021
(1 рік)
Foodicine, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Ініціювала й керувала новими проєктами для розвитку компанії.
Результат: Запустила відділ обслуговування клієнтів за моделлю hunter–closer–farmer, впровадила CRM у продажах і підтримці. Реалізувала програму просування з регіональною експансією та планом продажів. Запровадила бюджетування проєктів і оптимізувала процеси у відділі нових проєктів. Керувала командою з 8 осіб і 2 підрядниками в компанії зі 120 працівниками.
CMO
з 08.2019 по 03.2020
(7 місяців)
Бренд Feeelings (ТОВ АВІТЕКС), Київ (Легка промисловість)
Цілі та результати:
1. Підготувати новий бренд для продажів
Оформила лінійки товарів, етикету, спосіб викладки, тексти з позиціонування бренду, рекламні фото та відео.
2. Організувати майданчики для продажів
Встигли в передноворічний сезон взяти участь у маркеті “Всі свої”, відкрили торгову точку в ТРЦ Gulliver (3 поверх). Від розробки концепції до відкриття ТТ пройшло 2,5 тижні. Створила та запустила онлайн-магазин, Інстаграм, Facebook. Підготувала маркетингову частину для продажів в мережі “Епіцентр” та “La Silpo”.
3. Організувати заходи для зростання впізнаваності
Приклад. Участь бренду в Ukrainian Fashion Week 2020 через співпрацю з 2 дизайнерами. Колаборація з чоловічим брендом Idol Сержа Смоліна та жіночим брендом Kross Юлії Перекрестової. В рамках співпраці презентували продукцію на пресс-ланчі із Сержем Смоліним та взяли участь в Secret Room (Kross).
4. Запустити канали продажів (формування воронки)
Тестуємо рекламу в соціальних мережах, підготували сайт для запуску трафіку і перевірки маркетингових теорій. Розпочали роботу з блогерами. В планах контекстна реклама, оптимізація компаній тощо.
Штат 30 осіб, кількість підлеглих - 1, підрядників - 5-7. В завданнях сформувати команду.
Керівник проектів
з 09.2018 по 01.2019
(4 місяці)
Комунікаційна компанія FRESHPR, Київ (Маркетинг, реклама, PR)
Клієнти та приклади проектів:
Організувала зустріч з пресою для топ-команди “Нової пошти”.
Один з організаторів маркетингової компанії для найбільшої автоматизованої ярмарки подарунків на ВДНГ від компанії OMNIC.
Керівник відділу Internet-маркетингу та PR
з 03.2017 по 07.2018
(1 рік 4 місяці)
ТРЦ "Голлівуд", Чернігів (Роздрібна торгівля)
Цілі та результати:
Участь у розробці маркетингової стратегії ТРЦ
Результат: 1) створили новий сайт з новинами про ТРЦ, збором бази відвідувачів, 2) розпочали співпрацю зі ЗМІ, 3) завели бізнес Google. 4)В прийнятті маркетингових рішень почали брати до уваги коментарі інтернет-користувачів, 5) включили онлайн vs офлайн заходи до івент-плану, 6) виділили бюджет на просування в соцмережах та збір емейл бази.
Розробка стратегії запуску ФБ і Інстаграм каналів комапанії
Результат: 1) За 4 місяці канали ФБ і Інстаграм стали найуспішнішими серед брендів Чернігівщини (з 0 до 10 000 підписників, середній рівень залучення 30%). За 6 місяців - найпопулярніші в темі шопінг та мода. 2) Медіа-планом і схемою роботи користуються і дотепер. 3) На заміну собі вивчила спеціаліста.
Продакшн та оформлення креативного контенту, розробка онлайн-акцій на залучення відвідувачів до ТРЦ.
Результат. 1) В акції до 8 березня зібрано 4000 е-mail за тиждень (Кейс опублікований на сайті SendPulse). 2) Двічі в якості експерименту було проведено акції в ТРЦ, про які повідомляють лише в соціальних мережах з онлайн-реєстрацією. Зокрема, під час лотереї до Дня святого Валентина - розіграли 300 подарунків від партнерів, прийшли тисячі людей до ТРЦ.
Керування іміджем компанії в Інтернет просторі, робота з журналістами, інформаційні кризи.
Приклад: Інформаційне закриття істерії навколо безпеки в ТРЦ після загибелі дітей під час пожежі в ТРЦ (Росія).
Я переконала дирекцію оперативно опублікувати в соцмережах детальне експертне пояснення щодо системи безпеки в ТРЦ, паралельно готувала інструкцію для коментаторів. Це дозволило зібрати майже увесь зворотній зв'язок в 1 місці і оперативно заспокоювати людей. Охоплення публікації 180000, 219 репостів в ФБ, 675 лайків в Інст загальна кількість коментарів 500. Далі - запросили журналістів перевірити систему безпеки. За 4 дні відновився трафік до ТРЦ.
Штат 30 співробітників, у прямому підпорядкуванні 3, кількість підрядників 5.
Співвласник та керівник
з 05.2014 по 03.2017
(2 роки 10 місяців)
SMM-агенство BARABAN, Чернігів (Маркетинг, реклама, PR)
Компанія працювала з клієнтами дистанційно в основному з Москви та С- Петербургу. Надавали послуги з виявлення ключових потреб з розвитку бізнесу онлайн, розробки Digital стратегії та її втілення (SMM, сайт, landing-page, SEO, розсилки тощо).
Завдання:
Забезпечення виконання послуг з згідно договору, автоматизація процесів, підбір та навчання персоналу.
Штат 2-5 осіб, кількість підрядників - 3.
Керівник відділу розвитку
з 08.2013 по 05.2014
(9 місяців)
Міжнародна компанія COLLAR, Чернігів (Легка промисловість)
Відповідальна за вихід нових товарів на ринок.
Керівник відділу реклами та PR
з 02.2012 по 07.2013
(1 рік 5 місяців)
Виробничо-комерційна фірма «ВВ» (мережа магазинів «Віват, канцелярія!»)., Чернігів (Роздрібна торгівля)
Планування та координування роботи відділу
Розробка та забезпечення впровадження рекламних компаній в мережі магазинів та центрах з обслуговування корпоративних клієнтів.
Розробка та втілення внутрішніх Event-заходів
Стосунки з пресою
Забезпечення відповідного зовнішнього позиціонування компанії.
Відкриття нових магазинів (в частині рекламного забезпечення)
Управління проектами
Штат організації: 300 осіб.
PR-менеджер
з 05.2011 по 12.2011
(7 місяців)
Event-Studio OTF-Performance, Чернігів (Маркетинг, реклама, PR)
Посадові обов’язки:
Розробка та втілення інформаційних компаній
Розробка та втілення Event-заходів
Управління проектами
Складання пропозиції з продажу послуг компанії
Media-Relations (в тому числі організація та ведення прес-конференцій та інш. інформаційних заходів)
Написання інформаційних статей та рекламних матеріалів для ЗМІ
Штат організації 9 чоловік.
Акаунт-менеджер
з 11.2008 по 03.2011
(2 роки 4 місяці)
Комунікаційна компанія FRESHPR, Київ (Маркетинг, реклама, PR)
Пошук клієнтів
Складання пропозиції з продажу послуг компанії
Аналітичні дослідження (опитування, фокус-групи, обробка даних)
Формування комунікаційної стратегії
Media-Relations
Написання інформаційних статей та рекламних матералів для ЗМІ
Управління проектами
Штат організації 30 чоловік.
Мала досвід найму працівників для клієнтів.
Прес-секретар
з 06.2008 по 12.2008
(6 місяців)
Центральний виконавчий комітет „Народного союзу „Наша Україна”, ВМГО “Молодіжний Союз Наша Україна”, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
Посадові обов’язки:
Наповнення сайту організації
Написання інформаційних матеріалів
Організація медіа-супроводу заходів
Креативна розробка.
Штат організації 300 чоловік.
Співзасновник, член Координаційної ради
з 01.2005 по 01.2008
(3 роки)
Чернігівська обласна громадська організація «ОПОРА», Чернігів (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
Написання та ведення соціальних проектів, кампанії адвокасі та громадського лобіювання.
Інформаційний супровід діяльності організації.
Редактор офіційного видання («Точка ОПОРИ: Чернігів»).
Організатор та модератор прес-конференцій, круглих столів, семінарів, тренінгів, громадських слухань тощо.
Підготовка аналітичних матеріалів в галузі місцевого самоврядування, організації виборчого процесу, організації незалежного оцінювання якості знань учнів ЗОШ.
Здійснення моніторингу в галузі місцевого самоврядування, організації виборчого процесу, організації незалежного оцінювання якості знань учнів ЗОШ.
Проведення тренінгів для членів ДВК, спостерігачів за ЗНО, а також з інформаційної діяльності та фандрайзингу НГО (Сертифікований тренер).
Штат організації 10 чоловік.
Освіта
Чернігівський державний педагогічний університет
Спеціальність історія, англійська мова та література, денне відділення, Чернігів
Вища, з 2002 по 2008 (5 років 8 місяців)
Додаткова освіта та сертифікати
Починаючи з 2003 року щороку проходжу курси, тренінги та навчання з підвищення професійних умінь та особистісних якостей.
2003, 15 років
Знання мов
- Англійська — середній
- Російська — вільно
- Українська — вільно
Додаткова інформація
Буду рада працювати в проектах з викликом, або повязаних з інноваціями, екологією, розвитком суспільства.
Схожі кандидати
-
Проєктна менеджерка
Київ, Дистанційно -
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, супровід існуючих клієнтів, адміністрування, E-commerce)
32000 грн, Київ -
Project-менеджер
20000 грн, Дистанційно -
Project-менеджер
Дистанційно -
Менеджер проєктів
40000 грн, Київ -
Помічник Project-менеджера
Київ