Резюме від 13 червня 2023 PRO

Олена

Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами, економіст, волонтер

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Гол. економіст документарних та кредитних операцій,Пров.фахівець від.банку по роботі з юр. особами,старший економіст по роботі з кредитами та депозитами (в частині кредитування юр. та фіз. осіб, в т.ч. в частині операцій оформлення застав, страхування)

з 07.2011 по 11.2021 (10 років 4 місяці)
АТ Банк Альянс, АТ Альфабанк ( Укрсоцбанк), ПАТ Метабанк, АТ Сбербанк, ПУАТ Фідобанк, ПАТ Акцент-Банк, Київ, Мелітополь (банківська сфера, продажі та операційна діяльність у банку)

Напрям роботи та сфера діяльності: банківська сфера, продажі та операційна діяльність у банку, документарні та кредитні операції (загальний офіційний стаж і практичний досвід роботи за фахом: 6,5 років).
Досвід роботи: загалом, маю успішний досвід роботи у напрямку кредитування, корпоративний/роздрiбний бізнес, прямі продажі (більше 5-ти років роботи в банківській сфері).
В мої обовʼязки входили наступні функції:
• здійснювати аналіз повноти формування і якості підготовки документів кредитних справ (аналізувати пакет документів потенційних позичальників на предмет розгляду можливості надання кредитів)
• повне супроводження процесу обслуговування банківських гарантій: від отримання заявки від клієнта, підготовки договорів та погодження з контрагентом спірних умов гарантії до відкриття гарантії
• контролювання правильності сум виставлених банківських комісій за документарними операціями та своєчасність їх оплати
• врахування документарних операцій, комісій, підготовка звітів для керівництва
• здійснювати аналіз платоспроможності і кредитоспроможності позичальників (структурувати кредитні угоди, готувати мотивований кредитний висновок)
• взаємодіяти з відповідними структурними підрозділами Банку у процесі кредитування клієнтів корпоративного бізнесу, працювати зі службами щодо отримання висновків ризик менеджменту
• підтверджувати й аналізувати достовірність інформації, що надається (здійснювати перевірку репутації у доступних базах)
• перевіряти дані клієнта в офіційних джерелах інформації (ПВБКІ, Youcontrol), користування державними реєстрами та пошуковими системами
• перевірка кредитної історії учасників кредитного процесу та її аналіз
• перевірка учансників кредитної угоди на в реєстрі пов'язаних з Банком осіб, в Базі втрачених паспортів, приналежність до публічних діячів
• здійснювати первинний аналіз фінансової звітності потенційного клієнта
• відображення фінансової звітності клієнтів в системі Банку
• оцінювати ризики надання готівкових кредитів
• ведення бази кредитних операцій в операційному дні банку
• формувати кредитні справи позичальників, готувати звіти (повнота формування та якість підготовки документів кредитних справ)
• зберігання оригіналів підписаних договорів по документарним операціям згідно затверджених внутрішніх нормативних документів (архів та формування справ по клієнту)
• ведення журналів реєстрації договорів (в електронному вигляді)
• оформлення банківських гарантій клієнтам відповідно до актів внутрішнього регулювання банку та чинного законодавства України
• складання та супроводження кредитних договорів, договорів поручительства, договорів гарантії,страхування (підготовка, перегляд, внесення змін, погодження договорів зі структурними підрозділами банку: договорів про надання фінансування, з дотриманням стандартів кредитного процесу)

Менеджер по роботі з клієнтами (продаж та оформлення, надання кредитів),менеджер прямих продаж (а саме, продаж кредитних продуктів та інших банківських інноваційних послуг і продуктів банку)

з 07.2011 по 08.2018 (7 років 1 місяць)
АТ Банк Альянс, АТ Альфабанк ( Укрсоцбанк), ПАТ Метабанк, АТ Сбербанк, ПУАТ Фідобанк, ПАТ Акцент-Банк, Київ, Мелітополь (банківська сфера, продажі та операційна діяльність у банку)

• підготовка та супроводження внутрішньої документації банку при заключенні угод по банківським гарантіям (розпорядження, реєстри, довідки)
• контроль та обробка ідентифікаційних даних потенційних клієнтів
• підготовка довідок по кредитній заборгованості
• оформлення договорів страхування заставного майна
• контроль виконання клієнтами зобов'язань, вказаних в кредитних договорах (контроль за виконанням умов кредитування)
• підготовка розпоряджень та копій документів для надання до управління бек-офісу щодо формування платіжних документів за кредитними операціями
• видавати кредити та супроводжувати кредитні операції та угоди корпоративних клієнтів/клієнтів ЮО та МСБ (ТОВ, ФОП, ПАТ та інші)
• здійснювати поточне обслуговування клієнтів юридичних осіб
• надавати консультації клієнтам, малого та середнього бізнесу щодо банківський продуктів та послуг
• відкривати/ переоформлювати/закривати поточні рахунки клієнтів юридичних осіб
• також обслуговування фізичних осіб повним спектром послуг та продуктiв банку (підготовка/відкриття та ведення поточних та вкладних (депозитних) рахунків; супроводження договорів про депозитні вклади; збільшення клієнтської бази та збільшення дохідності клієнтського портфелю, виконання бізнес плану)
• продаж банківських продуктів (поточні рахунки, грошові перекази, розрахунки, депозити, кредити, пенсiйнi, cоцiальнi картки, страхування, договір застави тощо)
здійснювала виплату та оформлення грошових переказів у наступних системах: SWIFT, Western Union, Лідер, MoneyGram, Колібрі, Contact, Unistream.

Фахівець роздрібного масового сегмента, Провідний фахівець відділення банку по роботі з юр. особами

з 07.2011 по 08.2018 (7 років 1 місяць)
АТ Банк Альянс, АТ Альфабанк ( Укрсоцбанк), ПАТ Метабанк, АТ Сбербанк, ПУАТ Фідобанк, ПАТ Акцент-Банк, Київ, Мелітополь (банківська сфера, продажі та операційна діяльність у банку)

Маю наступні знання та досвід роботи:
• повну вищу освіту (за напрямком «банківська справа»)
• досвід роботи більше 3-х років у банківському кредитуванні (в підрозділі кредитування/залучення юридичних осіб з виручкою від 50 тис. грн до 1 млн. грн), надання кредитів та кредитних ліній у розмірі до 500 тис. грн та більше
• досвід з активного залучення клієнтів, проведення переговорів, залучення та пошук клієнтів (формування клієнтської бази відділення; дотримання високих стандартів обслуговування клієнтів)
• знання техніки продажів, навички продажів банківських продуктів (досвід ведення переговорів в тому числі телефонні переговори)
• просування сервісів/додатків щодо користування банківськими продуктами в онлайн додатках та збільшувати обсяг транзакційних операцій
• вміння оперативного вирішення питань, які виникли у клієнта в процесі обслуговування
• оформлення та супроводження кредитних операцій клієнтів малого та середнього бізнесу, а також ФОП
• досвід роботи із документарними операціями
• досвід в супроводженні кредитних операцій (а саме, взаємодія із підрозділами банку, підготування договорів, моніторинг умов кредитування)
• досвід роботи з первинною фінансовою та реєстраційною документацією юридичних осіб та ФОП (баланс, форма 2)
• досвід роботи в кредитному супроводі юридичних осіб
• володіння знаннями щодо вимог НБУ, чинного законодавства щодо кредитування (знання постанов НБУ)
• розуміння типів клієнтів, специфіки їх документації в залежності від організаційно-правової форми власності
• знання процесу кредитування юридичних осіб, знання процесу надання документарних операцій
• розуміння процесу прийняття рішень щодо надання Банківської послуги
• продаж повного спектру послуг діючим клієнтам
• знання положень НБУ, щодо розрахунку та прогнозування розміру кредитного ризику
• знання первинної фінансової та реєстраційної документації юридичних осіб та ФОП
• знання законодавчих актів, що регулюють банківську діяльність в т. ч. кредитну

Освіта

Запорізький Національний Університет (ЗНУ)

Економіко-гуманітарний факультет (ЕГФ), Запорожье
Вища, з 2009 по 2010 (9 місяців)

кваліфікація та диплом “фахівця банківської справи”
Запорізький Національний Університет (ЗНУ), Економіко-гуманітарний факультет (ЕГФ), спеціальність“банківська справа”, АР№39662717, роки навчання 2009-2010, м. Запоріжжя.

Таврійський Національний Університет (ТНУ) імені В.I.Вернадського

Економіко-гуманітарний факультет (ЕГФ), Симферополь
Вища, з 2005 по 2009 (3 роки 9 місяців)

кваліфікація та диплом “бакалавра банківської справи”
Таврійський Національний Університет (ТНУ) імені В.I.Вернадського, Економіко-гуманітарний факультет (ЕГФ), спеціальність”банківська справа”, КР№36941191, роки навчання 2005-2009,
м. Сімферополь.

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Windows Outlook Express CRM HCL Notes IS-Card Oracle Siebel CRM Google SR-Bank Уміння аналізувати FlexCube ProFIX Oracle Database Уважність Банківська справа DOS Промінь FLEX АБС Express Позитивний настрій та любов до своєї роботи Готовність працювати у динамічній команді, комунікабельність Залучення клієнтів юридичних та фізичних осіб до обслуговування Досвід роботи з супроводження кредитних угод корпоративних кл Виконавча та трудова дисципліна, забезпечення якості Навички прямих продажів Операційне обслуговування юр осіб Аналіз документів на кредитування юридичних осіб Вміння вести переговори,письмові та усні навички ділового этикет Здатність планувати та визначати пріоритети у роботі Побудова ефективних робочих стосунків

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Німецька — початковий
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Белоусова Олена Андрiївна (Белоусова Алёна Андреевна)
Дата народження: 19.01.1988 р.(повних 35 років)
Мiсце проживання: м.Київ, вул.Кирилівська,Україна (ст.м.Дорогожичи та ст.м.Почайна,Куренiвка,Бабин Яр,Кирилiвська церква)
ВПО (маю статус внутрішньо переміщеної особи)
Місце прописки: м.Мелітополь,Запорізька область,Україна
Сімейний стан: розлучена,дітей не маю.
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Номер телефону: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Viber / Telegram / WhatsApp: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Skype: ab190188baa
Посилання на соц мережі: LinkedIn [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета пошуку роботи: розвиток в професійній сфері з профільної освіти та відповідна перспектива динамічного, професійного, особистісного і кар'єрного зростання з гідною фінансовою стабільністю. Розглядаю вакансії: менеджера по роботі з корпоративними клієнтами, фін. моніторингу у банківській сфері, гол. економіста кредитних операцій. Або напрямки: аналітик,рекрутер HR,кадровик,страховик,волонтер.

Шукаю роботу в Україні та за її межами,розглядаю різні варіанти та пропозиції : постійна,та також віддалена,проектна.

Маю досвiд роботи у наступних посадах: головний економіст документарних та кредитних операцій департаменту київського регіону, провідний фахівець відділення банку по роботі з юр особами, головний-старший економіст відділу по роботі з кредитами та депозитами (в частині кредитування юридичних та фізичних осіб, в т. ч. в частині операцій оформлення застав та страхування, фахівець роздрібного масового сегмента (клієнта малого та середнього бізнесу), менеджер прямих продаж (а саме, продаж кредитних продуктів та інших банківських інноваційних послуг і продуктів банку), менеджер по роботi з клієнтами (продаж та оформлення, надання кредитiв), фахівець з активних продажів у відділі маркетингу, економіст у відділі бухгалтерії-маркетингу (спрямована на підвищення ефективності виробництва на підприємстві).

Досвід роботи: загалом, маю успішний досвід роботи у напрямку кредитування, корпоративний/роздрiбний бізнес, прямі продажі (більше 5-ти років роботи в банківській сфері).

Маю наступні властивості:
Позитивний настрій та любов до своєї роботи,проактивність, організованість пунктуальність та системність,виконавча та трудова дисципліна.
Здатна і готова працювати в динамічній команді, дотримуючись регламенту компанії/банківської організації. Поводжуся доброзичлiво та поважно у спілкуванні з клієнтами і колегами, стресостійка,неконфліктна та вмію вирішувати конфлікти і будувати ефективні робочі стосунки.
Приймала участь у міжнародній економічній грі зі стратегічного менеджменту GMC, учасник проекту iGeneration (з розробки продуктів/послуг). Маю навички у фасілітації та модерації команд (приймала участь у волонтерському проекті).
Маю готовність працювати на результат, приймати рішення в нестандартних ситуаціях та брати на себе відповідальність. Здатна планувати та визначати пріоритети у роботі,обробляти великі масиви інформації і тримати під контролем та у фокусі кілька напрямків та зон відповідальності, і, таким чином, працювати з декількома задачами одночасно.
Орієнтована на якість: маю досвід організації постійного залучення та утримання клієнтів, вмію мотивувати існуючих клієнтів для подальшої співпраці з банком завдяки якості обслуговування та шляхом забезпечення високого рівня задоволеності. Маю навички прямих продажів,навички роботи з зацікавленими сторонами, письмові та усні навички дiлового спілкування: вмію вести переговори по телефону та при особистих зустрічах. Вмію встановлювати контакти,проводити презентації,
Маю бажання і мотивацію вчитися,а також здатність до навчання. Вмію навчати інших: маю досвід.

Володіння мовами:
Досконале володіння українською та російською мовами
Володіння англійською мовою на середньому рівні (зі словником)
Володіння нiмецькою мовою на середньому рівні (зі словником)

Особисті якості та хобі, інтереси:
Відповідальна та самоорганізована людина, вмію приділяти увагу до деталей, а також здатна планувати та визначати пріоритети у роботі. Наполеглива в досягненні поставленої мети.
Старанність,пунктуальність,здатність до навчання,організованість, висока самодисципліна,прагнення до отримання різнобічних професійних знань і навичок,робота на результат,наполегливість у досягненні мети. Бажання працювати в команді. Цілеспрямованість,товариськість і дружелюбність,порядність, вірність,ініціативність,відповідальність за виконану роботу, організаторські здібності,висока працездатність. Орієнтація на результат,управлінський потенціал.
Люблю читати книжки на економічну, філософську, і психологічну тематики. Люблю піклуватися про тварин. Люблю розводити кімнатні квіти. Люблю вчитися, відвідувати конференції та семінари в живу та онлайн. Люблю подорожі,знайомства і допомагати людям. Люблю займатися спортом (бiг,танцi).
Бажаю працювати в хорошому,згуртованому та дружньому колективі. Шкідливих звичок не маю (не курю,не п'ю).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: