Резюме від 15 квітня 2024

Ольга

Адміністратор, менеджер, логіст

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Умань

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Резюме
тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Іванченко Ольга Юріївна
Про себе: Рік народження: 2.05.1987
Сімейний статус: незаміжня
Досвід роботи:
2016(лютий)2020 - адміністратор зали, адміністратор доставки, товарознавець, мережа італійських ресторанів сімейного типу PESTO CAFE
2014(вересень) 2016(березень)- адміністратор, менеджер з доставки, касир, мережа ресторанів SoloPizza, Київ
2013(лютий) - 2014(лютий) - комірник, ПОСП "УТК",
Основні обов'язки:
1. Організація роботи складу:
- Прийом продукції з теплиць;
- Контроль сортування продукції на лінії;
- реєстрація палет;
- Контроль завантаження товару та оформлення відповідних документів;
- облік тари на складі
2. Ведення складського обліку
3. Участь у проведенні інвентаризації
2011(червень) – 2012(березень) – менеджер-логіст, ТОВ «САН Транс»
Основні обов'язки:
1. Організація вантажоперевезень по Україні;
2.Оформлення та підписання договорів та заявок;
3.Контроль завантаження та доставки товару до пункту призначення

2009(серпень) – 2010(липень) – адміністратор ресторану “Печена Картопля” м.Київ
Основні обов'язки:
1. Організація та контроль роботи ресторану;
2.Планування та аналіз продажів;
3.Управління персоналом ресторану, забезпечення стандартів обслуговування;
4.Участь у підборі, навчанні та адаптації персоналу ресторану, контроль над дотриманням стандартів компанії, якістю роботи та обслуговуванням клієнтів;
5.Контроль за дотриманням касової політики працівниками ресторану;
6.Підтримка та контроль рівня сервісу та якості кухні (термінів зберігання, планування замовлення продукції), чистоти в ресторані;
7.Вирішення конфліктних ситуацій з гостями;
8. Участь у проведенні інвентаризації в ресторані, керування залишками;
9. Ведення внутрішньої звітності.

2009 (лютий – серпень) – менеджер відділу доставки обідів до офісу, мережа ресторанів “Печена картопля” м.Київ
Основні обов'язки:
1.Підбір та навчання персоналу;
2.PR та обробка рекламної політики служби доставки;
3.Робота з клієнтами;
4.Створення та утримання бази постійних клієнтів;
5.Прийом та обробка замовлень;
6.Контроль, координація кур'єрів та промоутерів;
7.Робота з документацією, здавання звітів.

Освіта: Національний Університет харчових технологій (2009), м. Київ
Факультет: Економіки та менеджменту
Спеціальність: Менеджмент організації (Магістратура)
Навички: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), R-keeper, касовий апарат,
1С (Транспортні послуги), 1C 8 (Склад), Internet, e-mail, знання офісної оргтехніки
Особисті характеристики: цілеспрямованість, старанність, відповідальність, неконфліктність, швидке навчання, гнучкість у спілкуванні, презентабельна зовнішність

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: