Резюме від 8 лютого 2019

Вікторія

Адміністратор торгового залу, 7 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто:
Нетішин

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК MS PowerPoint Internet Explorer Opera Продаж Роздрібна торгівля Документообіг Гуртова торгівля

Додаткова інформація


Маринчук Вікторія В’ячеславівна

Ціль: заміщення вакантної посади менеджера, адміністратора торгового залу.
Дата та місце народження: 1 травня 1990 року, с. Ступне Рівненської обл.
Вік: 22 роки.
Сімейний стан: незаміжня.
Адреса: м. Рівне. вул. Млинівська 37 кв.132.
Телефон мобільний: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
2007-2012р. – ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет
Ім. академіка С. Дем’янчука »
Факультет: економічний
Спеціальність: менеджмент організацій і адміністрування

Трудова діяльність:

Посада обов’язки:
З травня 2012р. –кредитний спеціалістом відділу забезпечення групи продажів в ПАТ «Альфа Банк»:
•якісна консультація клієнтів;
•оформлення кредитних договорів, страхових договорів;
•активне залучення нових клієнтів;
•внутрішня звітність.

Посада обов’язки:
Липень 2011-квітень 2012 рр. –продавець – консультант техніки Panasonic в ТОВ «Комфі-Трейд»:
•вияснення потреби клієнта
•продаж товару та оформлення покупки.

Посада обов’язки:
Червень 2008- грудень 2010рр. – працювала промоутером в сфері прямих продажів стартових пакетів «Beeline»:
•навики активних продажів;
•вміння спілкуватися з клієнтами;
•ведення та аналіз звітної документації.

Додаткові відомості:
Технічні навики: ПК: Word, Excel, Internet-Explorer, Opera
Вільно володію українською, російською мовами.

Особисті відомості:
Пошук рішень замість загострення проблеми. Перевага колективної та командної роботи, ефективний і раціональний розподіл повноважень, чітка послідовність власним обов'язкам, відповідальність, здібність до навчання та адаптації до нових умов, здатність працювати у високому темпі, комунікабельність та старанність. Спокійність в стресових ситуаціях. Завжди на зв'язку.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: