Резюме від 29 січня 2024

Наталія

Помічник адвоката, нотаріуса, рекрутер, юрист-кадровик, діловод, аналітик, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто проживання:
Верхньодніпровськ
Готовий працювати:
Верхньодніпровськ, Дніпро, Кам'янське

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник служби роботи з персоналом (інспекцій та статистик)

з 12.2019 по нині (4 роки 4 місяці)
ASTRA GROUP, Верхньодніпровськ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Забезпечення підприємства працівниками потрібних професій, спеціальностей і кваліфікації згідно з цілями, стратегією та профілем підприємства, зовнішніми та внутрішніми умовами його діяльності, які змінюються, із формування і ведення банку даних про кількісний та якісний склад кадрів, його розвиток та рух. Створення планів комплектування підприємства персоналом з урахуванням перспектив його розвитку, змін, складу працюючих у зв'язку з упровадженням нової техніки та технології, механізації та автоматизації виробничих процесів. Організація, розроблення прогнозів, визначення поточної і перспективної потреби в кадрах на основі вивчення ринку праці, встановлення прямих зв'язків з навчальними закладами і службами зайнятості, контактів з підприємствами аналогічного профілю, інформування робітників підприємства про наявні вакансії, використання засобів масової інформації для розташування об'яв про наймання працівників.
Розробленні кадрової політики і кадрової стратегії підприємства.
Організація вирішення питання найму, звільнення, переведення працівників, контроль їх розстановки і правильність використання у підрозділах підприємства.
Організація табельного обліку, складань і виконаннь графіків відпусток, контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку, розроблення заходів щодо поліпшення трудової дисципліни, зниження витрат робочого часу та контроль їх виконання.
Забезпечення складання встановленої звітності з обліку особового складу та роботи з кадрами.
Навчання персоналу якісного ведення статистик. Впровадження статистик у всіх підрозділах та робочих місцях. Збір та обробка, здійснення систематичних перевірок статистик на їхню справжність. Проведення інспекції підрозділів та робочих місць якщо: статистика, що впала; низхідний тренд статистики; хибна статистика; накопичені доповіді та скарги.
За результатами проведених інспекцій подання керівнику з пропозиціями щодо етичного врегулювання та корекції співробітників. Надання керівнику пропозиції про поліпшення в тій чи іншій галузі діяльності компанії за результатами виявлених "чому", що перешкоджають розширенню та процвітанню компанії.

Керівник служби планування та диспетчеризації

з 11.2017 по 11.2019 (2 роки)
ASTRA GROUP, Верхньодніпровськ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Складання оперативних планів роботи на тиждень,місяць. Складення бюджету служби на квартал, рік. Проведення аналізу виконання оперативних планів роботи служби за минулий тиждень, місяць.
Розробка коригувальних дій на оперативні плани, організацію роботи, персонал, бюджет. Спілкування з Замовниками.
Навчання нових співробітників.

Старший диспетчер

з 12.2016 по 10.2017 (10 місяців)
ASTRA GROUP, Верхньодніпровськ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Складання графіків планово-попереджувальних робіт. Передача графіків виконавцям та диспетчерам. Прийом вхідної документації, перевірка правильності заповнення та наявності усіх необхідних даних в облікових та звітних документах. Передача документів у службу продажу менеджерам. Підтримка зразків документів у актуальному стані. Перевірка, систематизація та архівування актів виконаних робіт. Підтримка архіву документації у актуальному стані. Подання звітності щодо аварійних виїздів щодо виявлення об'єктів, за якими необхідне проведення модернізації.Забезпечення сервісних спеціалістів бланками актів. Ведення обліку відпрацьованого часу працівників сервісних бригад. Оновлення довідників у 1С8. Аналіз виконаних планів.

Диспетчер

з 12.2015 по 11.2016 (11 місяців)
ASTRA GROUP, Верхньодніпровськ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Забезпечувала інформаційною підтримкою сервісних спеціалістів і Замовників. Здійснювала оперативне регулювання процесу сервісного обслуговування та інших видів основної діяльності бізнесу, з використанням засобів обчислювальної техніки, комунікацій та зв’язку, відповідно до виробничих програм, календарних планів і завдань. Приймала і опрацьовувала заявки Замовників в електронних облікових системах OMNITRAKER, Servis Desk та 1-С:8. Своєчасно повідомляла сервісних спеціалістів про виникнення аварійних ситуацій на об’єктах Замовників та контролювала за своєчасним реагуванням на заявки. Формувала поточний план з планового технічного обслуговування обладнання на об’єктах Замовників, та інформувала виконавців про потребу їх виконання. Відстежувала виконання робіт за графіками планового технічного обслуговування, та вносила відповідні данні до них в 1С8 та облікові системи OMNITRAKER, Servis Desk. Контролювала роботу холодильного обладнання на об’єктах Замовника, оснащених системою дистанційного моніторингу.Отримувала від виконавців підписану Замовником первинну документацію та обробляла її. Готувала для керівництва підприємства інформацію з питань обслуговування об’єктів Замовників і іншу. Працювала в корпоративному порталі і контролювала хід виконання отриманих завдань, домагаючись повного закриття циклів.

Лаборант

з 09.2005 по 02.2009 (3 роки 5 місяців)
Дніпровський державний аграрно-економічний університет, Дніпро (Освіта, наука)

Допомагала завідувачу кафедрою з вхідною та вихідною документацією, також планувала та розподіляла вхідну та вихідну інформацію. Допомогала викладачам у підготовці до проведення занять, видавала студентам необхідні матеріали для навчання (наприклад - методичні посібники). Допомогала аспірантам кафедри підготуватись до захисту дисертацій. Брала участь у захистах дипломних та дисертаційних робіт, як - секретар. Вела весь документообіг кафедри та здавала, щомісячно звіти у деканат. Контролювала та стежила за чистотою у аудиторіях закріплених за кафедрою.

Освіта

Відокремлений структурний підрозділ "Верхньодніпровський фаховий коледж ДДАЕУ

Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок, Верхньодніпровськ
Незакінчена вища, з 2023 по 2025 (2 роки)

ДДУВС

Кримінально-процесуальна, цивільно-процесуальна, Дніпро
Вища, з 2007 по 2010 (3 роки)

Верхньодніпровський коледж ДДАЕУ

Правознавство, Верхньодніпровськ
Середня спеціальна, з 2004 по 2007 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Міжрегіональна академія бізнесу та права ім.Н.Кручініной

2004-2005,секретар-керівника

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet MS Office MS PowerPoint MS Outlook Робота з оргтехнікою ЛІГА:ЗАКОН Outlook Express Законодавство України Adobe Photoshop M.E.Doc Бітрікс24 Водіння авто Комунікабельність Skype Робота в команді Ведення переговорів Управління персоналом Google Бухгалтерський облік Ділове спілкування Zoom Adobe Adobe InDesign Google Workspace Asana Креативність Oпендатабот Express Урегулювання конфліктів BAS BAS Бухгалтерія MS Power BI BlueStacks Buffer CCleaner Evernote Wunderlist Високий рівень тайм менеджменту Аналітичне обґрунтування Лідерство Самомотивація Впевнено працюю з будь-якою оргтехнікою Водіння автомобіля

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий
  • Польська — середній
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Наявність категорії В,С; тракторист-машиніст, комбайнер

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: