• PRO

Наталія

Помічник керівника, діловод, секретар, офіс-менеджер, 13 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Вік:
38 років
Місто:
Кривий Ріг

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Діловод, секретар

з 11.2022 по 07.2025 (2 роки 8 місяців)
КУ "ТЦСО (НСП) в Покровському районі" КМР, Кривий Ріг (Державні організації)

- контроль за своєчасним розглядом документів керівником;
- контроль за своєчасним розглядом і поданням структурними підрозділами та конкретними виконавцями документів, що надходять на виконання, перевірка правильності оформлення підготовлених проєктів документів, що передаються керівнику на підпис, забезпечення якісного їх редагування;
- виконання доручень керівника;
- ведення документообігу (складання наказів, розпоряджень в установі, витягів з наказів, службових записок, листів та інше, а також подача на підписання керівнику);
- ведення обліку вхідної\вихідної документації (реєстрація, розподіл по відділах);
- ведення електронного ділового листування;
- розподілення вхідних/вихідних дзвінків;
- систематизація та зберігання документів поточного архіву;
- робота з підготовки засідань і нарад керівника, повідомлення учасників про час і місце проведення, ведення і оформлення протоколу нарад;
- відповідальність за архів установи, забезпечення зберігання архівних документів, здійснення контролю за формуванням та використанням справ у діловодстві по установі;
- підготовка та здача в архів установи документів, які закінчені діловодством;
- складання опису справ, що надходять до архіву для зберігання;
- робота з формування справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх зберігання та здача в архів в установлені строки;
- робота з оргтехнікою (сканер, принтер, ксерокс);
- виклик IT-фахівця (в т.ч. заправка картриджів принтера/ксерокса);
- ведення списку іменинників в установі (створення листівок з привітанням; грамоти, подяки до ювілеїв, професійних свят).

Бухгалтер-касир

з 02.2022 по 11.2022 (9 місяців)
ТОВ Автомак, Кривий Ріг (Автобізнес та автосервіс)

Обов'язки:
- розрахунок за послуги шиномонтажу з водіями, згідно з виписаним Актом виконаних робіт (чек), внесення даних автомобіля та водія до бази 1С;
- приймання готівки за нічну зміну від старшого бригадира шиномонтажу (щоденно);
- зведення приходу, витрат, внесення до щоденного Звіту в 1С;
- робота з невеликим складом матеріалів (ТМЦ та розхідники), контроль залишків, замовлення необхідної кількості на місяць, приймання заявок на необхідний матеріал від шиномонтажників;
- приймання документів по приходу на склад, внесення до бази 1С;
- приймання оплати за стоянку від охорони бази (за добову зміну);
- робота з клієнтами-боржниками (прозвон, нагадування про борги, розрахунок по оплаті);
- проведення інвентаризації інструменту (1 раз/3 міс.)

Помічник директора (дод.підробіток на 2 міс.)

з 11.2021 по 01.2022 (2 місяці)
ТОВ «БК «ІЗОБУД Project» (проектний відділ), Кривой Рог (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Завідувач канцелярією (секретар, відділ кадрів по сумісництву)

з 05.2021 по 10.2021 (5 місяців)
ТОВ «НКХП» (Новоукраїнський комбінат харчових продуктів), с.Коломійцево Криворізький р-н, Кривий Ріг (Харчова промисловість)

- контроль за своєчасним розглядом керівником документів;
- робота з договорами (замовники та постачальники) - ведення, реєстрація, архівація, відправка оригіналів на головний офіс;
- контроль термінів переоформлення та актуальності чинних договорів;
- виконання доручень керівника;
- ведення документообігу (складання наказів, розпоряджень на підприємстві, службових записок, листів, а також подача на підписання керівнику);
- ведення вхідної\вихідної пошти (реєстрація, розподіл по відділах, архівація, відправка);
- ведення електронного (в т.ч. ділового) листування;
- ведення повного кадрового документообігу зокрема: у програмі 1С:Підприємство (заяви, накази, документи на прийом/звільнення, ведення таблиці відпусток, створення та заповнення особових справ, труд.книжок, ведення журналу реєстрації трудових книжок);
- організація нарад (в т.ч. ведення протоколів нарад);
- робота з оргтехнікою (сканер, принтер, ксерокс);
- постачання офісу водою/чаю/кави, канцелярським приладдям, миючими засобами на місяць (збір заявок, складання Замовлення, відправка на гол.офіс);
- виклик IT-фахівця при поломці офісного обладнання (в т.ч. заправка картриджів принтера/ксерокса);
- ведення списку іменинників для підприємства (з наступним привітанням).

Помічник директора

з 07.2020 по 01.2021 (6 місяців)
ТОВ "СЕВЕР СТРОЙ", Кривий Ріг (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- ведення розпорядку дня керівника (з наступним нагадуванням та відстеженням виконання завдань керівника за день);
- контроль за своєчасним розглядом керівником документів;
- робота з договорами (замовники та постачальники) - ведення, реєстрація, архівація;
- контроль термінів переоформлення та актуальності чинних договорів;
- робота з тендерами та тендерними майданчиками (моніторинг, відбір, погодження з керівником щодо участі);
- виконання доручень керівника;
- телефонні дзвінки (вхідні/вихідні);
- ведення документообігу (складання наказів, розпоряджень на підприємстві);
- ведення вхідної\вихідної пошти (реєстрація, розподіл по відділах);
- ведення електронного листування;
- архівація документів за минулі роки (ведення архіву);
- ведення кадрового документообігу (заяви, накази, прийом/звільнення, ведення таблиці відпусток, особових справ та труд.книжок, штатний розпис, набір нового персоналу);
- організація нарад (в т.ч. ведення протоколів нарад);
робота з оргтехнікою (сканер, принтер, ксерокс);
- постачання офісу канцелярським приладдям та миючими засобами на місяць (збір заявок, складання Замовлення);
- виклик IT-фахівця при поломці офісного обладнання (в т.ч. заправка картриджів принтера/ксерокса);
- контроль порядку в офісі та роботи прибиральниці;
- ведення списку іменинників для підприємства (з наступним привітанням);
- прийом відвідувачів директора;
- замовлення води/чаю/кави на офіс (+ приготування кави та чаю).

Менеджер з адміністративної діяльності, секретар керівника, відділ кадрів, діловод

з 06.2017 по 09.2019 (2 роки 3 місяці)
ТОВ "Мехпостач", Кривий Ріг (Машинобудування)

Відділ договорів:
- робота з договорами (в т.ч. додатковими угодами, специфікаціями, заявками) на підприємствах: ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг», ПрАТ «ММК ім. Ілліча», ПрАТ «МК «Азовсталь», ПрАТ «ПівнГЗК», ПрАТ «ЦГЗК», ПАТ «ПівдГЗК», ПрАТ «ІнГЗК», «Метінвест Холдинг», ПрАТ «Полтавський ГЗК» - ведення, реєстрація, архівація;
- оформлення нових та переоформлення існуючих договорів із замовниками;
- контроль термінів переоформлення та актуальності чинних договорів;
- робота з юр. відділом за погодженням договорів та специфікацій;
- робота з тендерним відділом щодо передкваліфікації (або атестації підприємства для тендерів), підготовка пакету документів;

Відділ кадрів:
- ведення кадрового документообігу (заяви, накази, прийом/звільнення, ведення таблиці відпусток, особових справ та труд.книжок, штатний розпис);
- розміщення відкритих вакансій в інтернеті;
- ведення бази даних з персоналу ( всіх підрозділів, якщо такі є);
- ведення інформаційного куточка (іменинники, свята, важлива інформація);

Обов'язки секретаря керівника та офіс-менеджера:
- телефонні дзвінки (вхідні/вихідні, факс)
- складання наказів, розпоряджень по підприємству, службових записок, комерційних пропозицій та листів (документообіг);
- Виконання поточних доручень керівника;
- організація зустрічей, нарад;
- ведення протоколів нарад;
- контроль за своєчасним розглядом керівником документів;
- підготовка документів у відрядження;
- бронювання готелів, квитків на залізничний транспорт;
- ведення вхідної/вихідної документації (реєстрація, розподіл по відділах, отримання/надсилання посилок та листів Укрпоштою, Новою Поштою);
- ведення електронної пошти та листування;
- архівація документів;
- збір заявок на канцелярські товари (офіс та цех) з передачею їх постачання;
- прийом відвідувачів директора;
- робота з оргтехнікою (сканер, принтер, ксерокс);
- виклик IT-фахівця при поломці офісного обладнання (в т.ч. заправка картриджів принтера/ксерокса);
- контроль за роботою орг. техніки;
- контроль порядку в офісі (а також робота прибиральниці);
- замовлення води/чаю/кави на офіс;
- приготування чаю/кави керівнику та гостям;

Офіс-менеджер, секретар керівника, відділ кадрів

з 04.2016 по 03.2017 (11 місяців)
ФОП Шульга Н.І., Кривий Ріг (Готельно-ресторанний бізнес)

- ведення документообігу;
- виконання поточних доручень керівника;
- робота з відрядженнями директора (бронювання та купівля квитків залізничних, на літак);
- підготовка документів у відрядження;
- ведення вхідної\вихідної пошти (реєстрація, розподіл по відділах, отримання/надсилання посилок);
- ведення електронного (в т.ч. ділового) листування;
- архівація документів за минулі роки;
- ведення списку іменинників для підприємства (з наступним привітанням);
- постачання офісу (замовлення води на офіс, канцелярія та госп. товари на місяць);
- контроль за роботою орг.техніки;
- контроль порядку в офісі та роботи прибиральниці;
- щомісячне оформлення Інформаційного куточка (свята у світі на місяць, список іменинників);
- прийом відвідувачів директора;
- організація нарад;
- ведення кадрового документообігу;
- пошук кандидатів на вакансії фірми, розміщення відкритих вакансій в Інтернеті;
- ведення табеля виходу працювати;
- ведення бази даних із персоналу ( всіх підрозділів).

Секретар керівника (виробничий підрозділ)

з 12.2013 по 07.2014 (7 місяців)
ТОВ "КРИВБАСМЕТАЛСТІЛ", Кривий Ріг (Металургійна промисловість, металообробка)

- ведення документообігу;
- виконання доручень керівника;
- ведення розпорядку дня керівника;
- ведення вхідної\вихідної пошти (реєстрація, розподіл по відділах);
- ведення електронного (в т.ч. ділового) листування;
- архівація документів за минулі роки;
- кадровий документообіг;
- організація нарад (оперативних, розширених);
- ведення протоколів нарад;
- робота з оргтехнікою (сканер, принтер, ксерокс);
- щоденний контроль здачі дорожніх листів водіїв (в т.ч. збір підписів усіх відповідальних осіб);
- постачання офісу канцелярським приладдям та миючими засобами на місяць (збір заявок, складання Замовлення, передача його Зав.господарством для закупівлі, розподіл при отриманні);
- виклик IT-фахівця при поломці офісного обладнання (в т.ч. заправка картриджів принтера/ксерокса);
- контроль порядку в офісі та роботи прибиральниці;
- ведення списку іменинників для підприємства (з наступним привітанням);
- щомісячне оформлення Інформаційного куточка (погода на 3 дні, відпустки на рік, свята у світі на поточний місяць, список іменинників);
- прийом відвідувачів;
- чай/кава (закупівля та приготування).

Причина звільнення – велика затримка з/пл.

Освіта

Криворізький Колледж Національного авіаційного Університету (КК НАУ)

Організація авіаційних перевезень, Кривий Ріг
Незакінчена вища, з 2005 по 2008 (3 роки)

Авіаційно-економічна освіта (можливість працювати як у сфері авіації, так і у сфері економіки).
Закінчила із червоним дипломом.
Кваліфікація – молодший спеціаліст, технік-технолог.

Додаткова освіта та сертифікати

Менеджер по туризму

2009

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • Ведення архіву документів
  • Контроль документообігу
  • Користувач 1С
  • Стресостійкість
  • Комунікабельність
  • Відповідальність
  • Здатність до навчання
  • Привітність
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Неконфліктність

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Німецька — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Рекомендації

  • Рунаєва Юлія Володимирівна

    Рунаєва Юлія Володимирівна

    Заступник директора; юрист, ТОВ Автомак

    Контактні дані приховані
  • Яшина Наталя Миколаївна

    Яшина Наталя Миколаївна

    Головний бухгалтер, ТОВ "Мехпостач"

    Контактні дані приховані
  • Мілько Павло Олександрович

    Мілько Павло Олександрович

    Директор, ТОВ "СЕВЕР СТРОЙ"

    Контактні дані приховані
  • Козлова Олена Олександрівна

    Козлова Олена Олександрівна

    Начальник відділу технічного контролю

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Володіння мовами:
Англійська - нижче середнього (в основному письмовий);
Німецька - базова;
Російська - рідна (можу проходити співбесіду цією мовою);
Українська — рідна (можу проходити співбесіду цією мовою).

Курси, тренінги:
Менеджер з туризму (Кривий Ріг, Україна)
Рік закінчення 2009
Здобула невеликий досвід роботи у сфері туризму (3 місяці).
Знаю, як працювати з тур операторами, з оформленням путівок.

Особисті якості:
доброзичливість, комунікабельність, терпляча, працьовита, відповідальна, висока освіта, уважність до деталей.

Захоплення та інтереси:
Захоплююся психологією, етикою, естетикою, археологією, їздою верхи на коні, люблю багато читати, подорожувати.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: