Резюме від 3 квітня 2023 PRO

Аліна

Digital-менеджер, маркетолог, 35 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту, Facebook та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Digital marketing manager

з 02.2021 по 03.2022 (1 рік 1 місяць)
Farvater.Travel, Київ (туризм, IT)

Робота з сервісами Google Ads, Facebook Business Manager, Serpstat, Jira Software, Asana, кастомною crm-системою компанії та аналітикою сервісів Google Analytics, Data Studio, Firebase.

• участь у створенні, реалізації та аналіз ефективності маркетингової, бренд- та комінцікаційної стратегій;
• аналіз та планування показників продажів;
• визначення ефективності, оптимізація рекламних каналів;
• ведення звітності, створення ТЗ для специфічних звітів на внутрішній платформі компанії;
• написання рекламних креативів та технічних завдань для дизайнера, створення презентацій;
• робота з адмінкою сайту (внесення змін до контенту, додавання нових сторінок на сайт);
• взаємодія з іншими підрозділами компанії з ціллю покращення продукту;
• підготовка текстів, структури посадкових сторінок під промоакції та створення технічного завдання для відділу розробки та дизайнера, контроль виконання;
• ефективна співпраця з бізнес-партнерами: пошук потенційних партнерів, ведення комунікації та узгодження умов співпраці, запуск промоакцій (від підготовки, координації процесу до реалізації акцій та аналізу результатів);
• запуск партнерської програми компанії: прописання умов співпраці та створення ТЗ для розробників та дизайнера для реалізації відповідного розділу в особистому кабінеті сайту та crm-систему компанії, розробка стратегії просування, ведення комунікації з партнерами, підготовка договорів;
• співпраця з контрагентами компанії (партнерські мережі, креативні агенції, PPC-спеціалісти), комунікація, узгодження та корегування рекламних стратегій, координація робочого процесу, моніторинг, аналіз результативності діяльності.

Digital marketing manager

з 09.2019 по 05.2020 (8 місяців)
CashUp, Киев (Мікрокредитування населення)

Робота з сервісами Google Ads, Google Play Console, Facebook Business Manager, Infobip, DBeaver, Serpstat, CocCoc
та аналітикою сервісів Google Analytics, Data Studio, Firebase, Яндекс.Метрика.

• створення, реалізація, оптимізація та аналіз ефективності стратегії просування продукту;
• планування та керування маркетинговим бюджетом (визначення ефективності рекламних каналів та перерозподіл витрат на них);
• планування та виконання показників продажів;
• аналіз та оптимізація рекламних каналів;
• розробка та впровадження промо-акцій для виконання плану продажів та підвищення лояльності клієнтів;
• планування, створення та запуск рекламних кампаній в соц. мережах;
• масові розсилки SMS, E-maile (вибірки бази клієнтів, написання контенту, створення та запуск кампаній, аналіз результативності);
• робота з адмінкою сайту;
• участь/ініціатива у прийнятті рішень щодо зміни чи удосконалення продукту;
• управління репутацією бренду, робота з негативом, спілкування з ЦА та наявними клієнтами компанії (офіційні сторінки компанії в соц. мережах, відгуки на сайті та GooglePlay);
• взаємодія з іншими підрозділами компанії, які прямо чи опосередковано впливають на реалізацію плану продажів => вартість кредиту/ціну залучення клієнта;
• ведення звітності, робота з/створення специфічних звітів на внутрішній платформі компанії;
• органічне просування додатку в Google Play;
• ведення сторінок компанії в соц. мережах (Facebook, Instagram);
• співпраця з підрядниками (партнерки, SEO-, PPC-спеціалісти, дизайнер), комунікація, узгодження та корегування рекламних стратегій, координація робочого процесу, моніторинг, аналіз результативності діяльності, контроль виконання зобов'язань, написання ТЗ та перевірка процесу їх реалізації;
• контроль документообігу з контрагентами.

Менше, ніж за 6 місяців, вдалось скоротити витрати на маркетинг майже вдвічі, при цьому постійно збільшуючи план продажів та зменшуючи ціну продукту/клієнта.
Збільшити рівень конверсії з трафіку в ліди до 50% та в кожному з каналів макс. знизити ціну на видачу кредиту - мінімізувати собівартість продукту.

Успішне виконання та перевиконання планів з продажу трафіку, що дозволяло покривати маркетингові витрати (іноді до 70%).

SMM-менеджер

з 03.2018 по 12.2018 (9 місяців)
Zerrno, Київ (Digital-маркетинг)

• ведення і розвиток внутрішніх проектів (соц. мережі агентства - Instagram, Facebook);
• ведення розвиток, просування і монетизація каналів в Telegram на тематику новини з області криптовалют (1000 підписників, зупинений) і подорожей (13500 підписників, вартість підписника менше 2 грн.);
• просування особистого бренду в Instagram, Facebook, Telegram (аудит діяльності, розробка стратегії та її реалізація, просування, контент-план, ведення та наповнення контентом сторінок, пошук місць для розміщення реклами, лідерів думок і брендів для колаборацій, оптимізація стратегії, аналіз результатів, ведення звітності);
• розробка рекламних креативів для таргетированої реклами (тексти, які продають, ідеї візуалу та дизайну);
• настройка рекламних кампаній (таргетована реклама в Фейсбук/ Інстаграм та ВК);
• написання текстів для сайтів, листів електронної розсилки, презентацій;
• менеджерінг процесу розробки презентацій та лендингів проектів агентства;
• робота в команді з підрядниками дистанційно (копірайтери, дизайнери, монтажери) і дизайнером агентства.

Молодший лідер контент-відділу

з 04.2015 по 11.2017 (2 роки 7 місяців)
Dzen, Київ (Маргетинг в соціальних мережах)

• моніторинг внутрішнього і зовнішнього середовища проекту, побудова стратегії розвитку проекту, складання контент-планів, створення контенту, візуального оформлення, вивчення потреб ЦА, спілкування з аудиторією, залучення нової аудиторії, просування проекту і підтримка інтересу до нього (за час роботи проект виріс з 600К до 1 700 000 передплатників), аналіз статистичних даних, а також рішення супутніх завдань;
• робота в основному в соц. мережі ВК, а також Instagram і YouTube;
• робота в команді, а також керівництво проектом з власною командою;
• створення на основі великого проекту в ВК сітки дочірніх пабліків;
• розвиток сателітів проекту в інших соц. мережах;
• невеликий досвід створення контенту для YouTube і його просування, допомоги в написанні сценаріїв;
• участь у великому фестивалі (VK-фест) з проектом, включаючи всі етапи підготовки самої програми і її реалізації;
• навик аналізу різних видів даних і підведення підсумків;
• створення тех. завдань для дизайнерів і розробників.

Освіта

Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана

Маркетинг, Київ
Вища, з 2011 по 2017 (6 років 1 місяць)

Додаткова освіта та сертифікати

Genius Marketing

2018, відеокурси з просування у соц. мережах.

Знання і навички

MS Office Adobe Photoshop Adobe Планирование, реализация проектов, анализ цифровых данных

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

Шукаю роботу, де не тільки отримаю задоволення від особистих успіху і розвитку, а й зможу відчути, що напряму впливаю на покращення продукту, і він влучатиме в саме ❤ споживача. Ідеально, якщо що моя діяльність приносить користь іншим – просвітництво, нові знання, пропозиція крутого продукту, прищеплення хороших звичок, усвідомленості і соціальної відповідальності.
Не боюсь починати з 0, вчитись і брати відповідальність за прийняття рішень.
Аналізувати, порівнювати і докопуватись до суті – залюбки.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: