Резюме від 22 травня 2013

Татьяна

Руководитель отдела, топ-менеджер, логист, 4 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Ладижин

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Редько Тетяна Михайлівна
Дата народження:16 січня 1988 року .
Адреса: м. Київ, вул. Дегтярівська, 28 кв.6.
Телефон мобільний: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).
Освіта:
2009-2012 Національний університет біоресурсів і природокористування України,факультет землевпорядкування, напрям підготовки - геодезія, картографія,землеустрій.
2003-2007 Верхівський сільськогосподарський технікум, факультет землевпорядкування, кваліфікація – технік -землеувпорядник.
Додаткова освіта:
2004-2007 Верхівський сільськогосподарський технікум, оператор комп’ютерного набору.
2009-2010 Школа комерційних стратегій, тренінг- центр «Бейз».
2012 Школа продажів Лариси Цвєтової.
2012 Навчальний центр « Успіх» - психологічна структура особистості.
Трудова діяльність:
10.03.2011- 5.09.2011 року - ПСГП « Савинецьке».
Посада:бухгалтер.
3.09.2011 – 09.09.2012 року - ПП « Ікс-Пост».
Посада: менеджер по роботі з ключовими клієнтами.
15.09.2012 – по цей час, ТОВ « Фрі груп».
Посада - Комерційний директор.
Досвід роботи:
-Постановка бухгалтерського обліку з « нуля» з використанням 1С « Бухгалтерія».
-Ведення бухгалтерського та податкового обліку.
-Ведення обліку товару, оформлення документів, складання та здача звітності по ПДВ, облік розрахункових операцій, складання та здача звітності по заробітній платі, складання статистичної звітності, контролювання своєчасного проведення платежів.
-Умінні будувати структуру та налагоджувати командне взаємовідношення.
-Практичні знання в області менеджменту та маркетингу, управління персоналом.
-Навики ведення переговорів та підписання договорів, запуск проектів з « нуля».
-Навики планування та бюджетування.
-Уміння керувати процесом перетворення - ефективна оцінка перспективи і розробка стратегії в широкому контексті завдань.
- Повний аналіз та нестандартне рішення для максимального результату.
- Уміння максимально використовувати потенціал персоналу - аналіз можливостей, організація корпоративного духу, створення мотиваційного середовища.
-Уміння орієнтуватися на досягнення результату - ефективне управління ресурсами в умовах зміни пріоритетів в цілях досягнення максимального результату.
-Визначення першочергових цілей та формування планів.
-Супровід продажів.
-Підбір і організація роботи персоналу.
-Планування, організація, координація і контроль прямих / непрямих продажів і закупівель на підприємстві.
-Забезпечення виконання планів продажів.
-Стратегічне та фінансове планування діяльності та розвитку компанії.
- Коригування відділу закупівель, відділу продажів і складу компанії.
- Організація і побудова бізнес-процесів маркетингу.
- Управління маркетинговою і рекламною діяльністю.
- Розробка та реалізація процесу регулярного дослідження ринку, аналіз конкурентів, визначення поточних і перспективних потреб ринку.
- Визначення цінової та асортиментної політики
Особисті якості:
Комунікабельність, стресостійкість, креативність, відповідальність, пунктуальність.
Надаю перевагу колективній та командній роботі, ефективному та раціональному розподілу повноважень. Чіткому виконанню професійних обов’язків, швидко переймаю навики та адаптуюсь до нових умов.
Знання мов:
Українська – вільно.
Російська – вільно.
Англійська – розмовний.
Додаткові відомості:
Сімейний стан - розлучена
Діти- донька 5 років.





Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: