Наталия

Офис-менеджер, 1 600 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Березюк Наталія Валеріївна

Мета: працевлаштування на посаду менеджер з продажу,офіс менеджер, продавець , можливість реалізувати наявний професійний досвід і набути нові професійні навики.
Контактна інформація:

Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

E–mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Місце проживання: м. Луцк
Рік народження: 1992
Освіта
Незакінчена вища.

2007-2011 р.- Луцький педагогічний коледж (Спеціальність "Початкове навчання"-молодший спеціаліст)
2011-2013 р.-Луцький педагогічний коледж -Бакалаврат
Досвід роботи:
2007-2009р.-продавець продовольчих товарів в магазині
травень,червень,липень 2012року-Посада: продавець біжутерії на Старому ринку.

Обов’язки:

– обслуговування клієнтів,

– підрахунок грошової виручки та обсягів реалізації товарів

– приймання та облік матеріальних цінностей (товарів)

– ведення документації

серпень,вересень 2012 року: ммм-2012

Посада: секретар.

Обов’язки:

– консультування клієнтів,

– прийом заявок, щоденні перевірки обсягів грошової виручки,

– участь в щомісячних перевірках.
лютий-березень-квітень 2013 р. Офісний менеджер Продюсерський центр «Шанс»
Обов*язки:
-спілкування по телефону
-надання консультацій
-представлення в інший районах Волинської області умови даного проекту
-реєстрація учасників на конкурсі
-збирання грошей
-робота з комп*ютером
-розробка програми на конкурси
Травень 2013 року- проходила стажування (навчання ) на офіс-менеджера в Центрі підбору персоналу «Бізнес Екіпаж»
Обов*язки:
- спілкування з людьми по телефону
-прийом відвідувачів в офісі
-надання консультації
-максимально чітко і правильно відповідати на всі поставлені запитання,які цікавлять людей
-робота з електронною поштою
-опрацювання резюме (додавання нових резюме,редагування,активація,дезактивація вакансій,їхнє зняття з даного сайту)
- друк певних документів
-оплата комунальних послуг,оренди офіса,телефонів,оплата банера,оплата оголошень
-забезпечення всім необхідним приладдям офісу
-виконання доручень від керівника
-доставка важливих документів

Інші знання та навики:
Володіння іноземними мовами: англійська,російська,українська.

Навики роботи з ПК: впевнений користувач Windows, Microsoft Offise,Internet.

Графік роботи:
повний робочий день або неповний

Додаткова інформація:

– Відповідальна

– звикла сумлінно виконувати свої обов’язки;

– комунікабельна, вмію визначити потреби клієнта;

– здібна до навчання, легко сприймаю нову інформацію;

– зацікавлена в кар’єрному зростанні

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: