Резюме від 11 травня 2024

Ірина

Приймальник, адміністратор, заступник керуючого, 16 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
52 роки
Місто:
Бориспіль

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

«Приймальник товарів, адміністратор, заступник керуючого»

Бригінець Ірина Юріївна
Домашня адреса: Київська обл., с.Рогозів вул. Набережна,64
Телефони:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата та місце
народження: 01.07.1971р., м.Київ
Національність: Українка
Сімейний стан: Заміжня
Діти: Донька. 28.10.1989
Освіта: середня загальноосвітня.
Ціль: постійна, стабільна, цікава та високооплачувана робота в дружній команді.
Досвід роботи:

на даний момент:
менеджер складу FM Group.
Обов'язки:приймання товарів, контроль термінів придатності та якості, також контроль відгрузки ,оформлення первинних документів,організація роботи фасувальників та вантажників(5-10 осіб)
19.07.18 -26.04.2019 старший менеджер торговельного залу "Метро Кеш Енд Кері Україна".Обов'язки: контроль наявності товара на полицях, контроль відповідності планограм та цінників, организація роботи персонала(близько 40 працівників) , складання графіка та табеля, проведення переобліків.
05.12.2017-04.06.18 - адміністратор магазина Фора.
Обов'язки заступника керуючого + складання графіка/табеля роботи персонала, поточні звіти, вирішення конфліктних ситуацій,контроль відповідності планограм.
08.04.2016-05.12.2017 - заступник керуючого Фора.
Обов'язки: відкриття та закриття магазина,організація роботи магазина,контроль наявності товара,цінників,контроль термінів придатності, дотримання стандартів компанії,виконання плану ТО та контроль втрат; акцептне та безакцептне приймання товару,документальне оформлення; ведення касових документів,инкасація,контроль виконання касової дисципліни, переобліки.
22.01.2016- прийнята на посаду заступника керуючого ТОВ Фора(стажер)
22.10.2013 –09.02.2015 начальник відділу продовольчих товарів(бакалея,кондитерскі вироби,безалклгольні напої,алкогольні напої,побутова хімія та косметика)
Обов'язки: контроль наявності товару на полицях, контроль відповідності планограм та цінників, организація роботи персонала , складання графіка та табеля, проведення переобліків.
15.08.2013 – переведена на посаду начальника відділу «Побутова хімія та косметика»
Обов'язки: контроль наявності товара на полицях, организація роботи персоналу , складання графіка та табеля, проведення переобліків.
01.03.2011 - «Метро Кеш енд Кері Україна». фахівець з организації обслуговування клієнтів Торговельного Центру.
Обов'язки: формування прайс-листів для клієнтів, аналіз потреб клієнтів, обробка замовлень, організація замовлень та контроль за їх виконанням, зустрічі з клієнтами в ТЦ, допомога у підборі асортимента.
01.09.2005-21.04.2010 – «Метро Кеш енд Кері Україна». Керівник відділу «Побутова хімія та косметика».
Обов'язки: формування замовлень, складання layout, контроль наявності товара на полицях, организація роботи персонала (12 людей), а також мерчендайзерів, складання графіка та табеля, проведення переобліків.
01.01.2005г.- 01.09.2005 - «Метро Кеш енд Кері Україна». Заступник керівника відділу «Побутова хімія та косметика».
11.10.2004г.- 01.01.2005г. - «Метро Кеш енд Кері Україна». Робітник торгового залу відділу «Побутова хімія та косметика».
17.09.2004г.- 01.10.2004– Супермаркет «Да!Маркет». Старший продавець відділу «Побутова хімія».


Особисті якості: відповідальність, комунікабельність, энергічність, швидко навчаюсь.
Додаткова інформація: впевнений користувач ПК та оргтехніки, вільно володію українською мовою.
Захоплення: кінний спорт та рибна ловля.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: