- PRO
Роман
Директор з продажів, комерційний, керівник філії, національний менеджер
- Розглядає посади:
- Директор з продажів, комерційний, керівник філії, національний менеджер, Региональный директор
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 45 років
- Місто:
- Харків
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/185440/
Досвід роботи
Керівник філії
з 04.2022 по нині
(3 роки 4 місяці)
Група компаній "Партнер", Хмельницький (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Обов’язки:
- Організація роботи філії, управління підрозділом і розвитком регіону.
- Створення торгового відділу, підбір та навчання і розвиток команди.
- Укладання комерційних та фінансових договорів/контрактів, забезпечення виконання договірних зобов'язань;
- Налагодження логістики, розробка маршрутів.
- Підключення ключових каналів збуту, перемовини, підписання договорів, комерційних угод.
- Підбір асортименту, контроль наявності товару на складі згідно потребам торгового відділу, замовлення продукції у виробників.
- Проведення зборів, планування маркетингових заходів, постановка цілей та завдань торговельній команді на тиждень/квартал.
- Документообіг.
- Контроль дебеторки торгової команди, фінансова дисципліна.
- Звітність.
Досягнення:
- Зібрав штат співробітників.
- Організував роботу складу, логістики.
- Організував стабільне постачання продукції.
- Створив команду торгових представників.
- Провів договірні компанії з ключовими каналами збуту.
- Створив активну Клієнтську базу.
Бренд-менеджер, кірівник проєкту
з 11.2020 по 04.2022
(1 рік 5 місяців)
Група компаній "Партнер", Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Обов'язки:
- Розвиток і просування торгової марки на ринку.
- Підвищення значущості бренду та пізнаванності.
- Аналіз ринку, аналіз конкурентів.
- Проведення акцій для клієнтів, цінових та призових.
- Проведення дегустацій та презентацій.
- Застосування маркетингових програм .
- Організація маркетингових проектів, брендування транспорту, торгових площадок великих магазинів.
- Організація процесу виробництва рекламної продукції від стікерів та етикеток до великих банерів. Запуск аудіо/відео реклами в мережах.
- Ціноутворення.
- Планування виробництва готової продукції, планування продаж, контроль виконання.
- Повний цикл контролю якості готової продукції через дегустацію та незалежний лабалаторний аналіз на відповідність нормам.
- Аналіз залишків готової продукції.
- Планування та замовлення брендованої упаковки/етикетки.
Досягнення:
- Вивів торгівельну марку на ринок, виконав покриття всіх ключових каналів збуту, мережі, значний роздріб, продуктові ринки.
- Збільшив обсяг продажів за Брендом на 200%.
- Налагодив зв’язок між продуктом і потенційним споживачем.
- Продукція зайняла стабільну нішу у споживчому кошику покупців як у домашньому регіоні, так і в регіональних мережах інших регіонів.
- Збільшив асортиментну лінійку.
- Запустив додаткові виробничі потужності, продукція виробляється на двох великих заводах України.
Підвищив попит на товар, підвищив прибуток компанії.
Комерційний директор
з 11.2019 по 10.2020
(11 місяців)
Група компаній, Харків (Харчова промисловість)
почта: [
- розробка та впровадження комерційної політики відділу збуту;
- затвердження планів реалізації готової продукції (далі ГП) відповідно до виробничих потужностей;
- планування випуску ГП;
- Управління процесом договірної компанії по каналах збуту Національні мережі/ значущий регіональний VIP роздріб / дистрибуція. Проведення переговорів від імені підприємства з контрагентами щодо співробітництва, укладання комерційних та фінансових договорів/контрактів, забезпечення виконання договірних зобов'язань;
- забезпечення реалізації ГП підприємства;
- своєчасне відвантаження ГП споживачеві в обсязі та асортименті згідно з заявками, контроль відвантажуваних партій, зворотний зв'язок від споживачів;
- розробка плану попередньої потреби у розрізі номенклатурних позицій на квартал/рік, погодження з менеджером із постачання плану виробництва з метою забезпечення здачі готової продукції у строки, за номенклатурою, комплектністю та якістю відповідно до замовлень та укладених договорів;
- організація відвантаження продукції споживачам (підготовка та передача накладних на відвантаження ГП до відділу ОБУФ та ПЕО, облік відвантажуваної продукції, контроль та облік документообігу через платформу електронної комерції (EDI-документа) та своєчасне підтвердження відправок;
- Участь у розробці та впровадженні стандартів підприємства з організації зберігання, збуту та транспортування готової продукції. Дотримання вимог основних положень менеджменту якості та харчової безпеки відповідно до вимог міжнародних та національних стандартів: ISO 9001, ISO 22000, FSSC 22000, НАССР;
- участь у розробці маркетингових заходів (заходи щодо просування продукції, дегустації, ярмарки, призові акції);
- підготовка звітності про діяльність свого структурного підрозділу, своєчасне надання керівництву компанії;
- організація взаємодії роботи комерційного відділу з виробництвом, ПЕО, ОБУФ, інженерно-технологічною та складською службами, юридичним відділом;
- розробка технічного завдання (ТЗ) в 1С (окрема гілка відділу продажу);
- використання ТЗ в 1С;
- контроль роботи відділу та актуалізація процесів по товарообігу в 1С;
- Розробка ТЗ для переходу на платформу Бітрікс 24;
- Активна участь в адаптації та запуску CRM для відділу продажу.
Досягнення:
Організував автономну роботу відділу продажу;
Актуалізував чинні контракти (зміна юр. Особи, ротація асортименту);
Розробив та активував нові канали збуту (Національні мережі, Дистриб'ютори, нестандартні канали);
Розробив та впровадив Комерційну політику, ціноутворення, асортимент;
Розробив та впровадив Календар активності (Маркетингові заходи);
Уклав 20 нових контрактів на території України;
Повністю перевів роботу відділу на 1С, діджиталізував усі процеси супроводу угоди;
Забезпечив якість присутності ТМ у значній Реєстр. VIP роздробі на рівні 83%;
Виконання квартальних планових показників лише на рівні 100%.
Керівник відділу збуту
з 03.2017 по 11.2019
(2 роки 8 місяців)
ТОВ "ТК Партнер", Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Розвиток регіональних продаж (Південний Схід України).
- пошук оптових покупців (контрагентів), партнерів (для спільного освоєння регіонального ринку;
- Управління продажами, формування планів та стратегії продажів.
- розвиток партнерських відносин з дистриб'юторами в регіоні.
- підтримка та розвиток клієнтської бази в регіонах;
- аналіз інформації про регіональний ринок, конкурентне середовище;
- постановка завдань щодо контролю присутності продукції в місцях продажу кінцевому споживачеві каналу збуту МЕРЕЖІ;
- робота з дебіторською заборгованістю, контроль платежів та забезпечення цільового використання фінансових ресурсів, наданих для роботи в регіоні;
- контроль розрахунків за продані товари (надані послуги, виконані роботи) та фінансових потоків;
- розробка та контроль виконання мотиваційних програм;
Регіональний директор
з 07.2012 по 09.2016
(4 роки 2 місяці)
ТОВ "ПТК Шабо", Північний схід України (Харчова промисловість)
Організація та розвиток системи дистрибуції у східному регіоні України. Розробка стратегії розвитку ТМ, програм зі збільшення обсягів збуту. Контроль своєчасного та якісного виконання договірних зобов'язань.
Контроль та координація розрахунків за продані товари (надані послуги, виконані роботи).
Забезпечення цільового використання фінансових ресурсів, наданих для роботи в регіоні, підготовка та надання звітів. Контроль за реалізацією рекламних кампаній з просування ТМ у регіоні. Підбір, навчання та координація (контроль) роботи територіальних менеджерів. Взаємодія з менеджерами з трейд-маркетингу.
- Введення ТМ у всі канали збуту на території, що обслуговується згідно стандартів представленості компанії;
- Оренда полочного простору у ключових ТРТ (згідно стандартів компанії);
- Організація та контроль роботи команди мерчандайзерів у регіональних та національних мережах;
- Коригування замовлень дистриб'ютора та контроль своєчасності їх подання;
- Планування продажу дистриб'ютора;
- Своєчасна оплата дебіторської заборгованості дистриб'ютора;
- Адміністрація;
- Аналіз, котроль дотримання рекомендованих цін;
- Формування та захист річного бюджету на розвиток ТМ у регіоні.
ДОСЯГНЕННЯ: Забезпечив максимальну стабільність продажів, високу ефективність праці, підвищив якість представленості продукції в регіоні. Активував автономну роботу філій дистриб'ютора у регіонах, забезпечив своєчасне погашення дебіторської заборгованості. Сформував штат кваліфікованих співробітників територією у зоні своєї відповідальності: РТММ; ТМ; Мерчан-ри.
Регіональний менеджер
з 02.2012 по 07.2012
(5 місяців)
Інкерманський завод марочних вин, Харьков (Харчова промисловість)
Організація та розвиток системи дистрибуції у східному регіоні України. Розробка стратегії розвитку ТМ "Інкерман" на базі дистриб'ютора. Контроль своєчасного та якісного виконання договірних зобов'язань.
- Утримання позицій ТМ Інкерман: Контроль за дотриманням асортиментних матриць та маркетингової активності. Національна реклама медіа.
- Збільшення продажів з допомогою активації пасивних т.т. Збільшення СР.SKU за колекціями. Збільшення ТЗ з метою усунення Out-of-stock та представленості за рахунок проведення акцій для ЛПР магазинів.
- Збільшення продажів за рахунок введення нових SKU відповідно до форматів магазинів.
- Виведення на ринок нової винної лінійки ТМ Інкерман WMS.
ДОСЯГНЕННЯ: За час роботи на даній посаді, мною було отримано колосальний досвід організації бізнес-процесів компанії лідера на виноробному ринку України. Організовано та впроваджено на ринок проект з виведення нової лінійки вин ТМ Інкерман "WMS". Досягнуто головну мету проекту: присутність ТМ у всіх каналах збуту, впізнаваність та затребуваність продукції.
Керівник проекту, менеджер, мережа роздрібних магазинів у форматі фаст-дринк. За
з 09.2009 по 01.2012
(2 роки 4 місяці)
Компанія "Свіфт" Дистриб'ютор алкогольної та бакалійної групи товарів (FMCG), Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- Участь у розробці плану розвитку проекту з нуля, з визначенням цілей та стратегій;
- Підбір та навчання персоналу. У підпорядкуванні штат 30 осіб;
- Підбір асортименту всіх груп товарів для магазинів та барів з орієнтуванням на територіальне розташування Т.Т.;
- Моніторинг ринкової ситуації та діяльності конкурентів з метою отримання інформації про співвідношення попиту та пропозиції;
- Пошук партнерів, переговорні процеси, укладання договорів;
- вибір постачальників, проведення переговорів для отримання найбільш вигідних умов закупівлі та оплати, втілення в реальність досягнутих домовленостей;
- Підбір ефективного та найбільш вигідного для підприємства асортименту у співвідношенні пропозиції та попиту;
- Активності, створені задля просування продукції, ціноутворення, акції, доп. місця продажу;
- Контроль роботи та виконання персоналом планових показників;
- Продовжую виконувати всі обов'язки менеджера з роботи з VIP клієнтами;
ДОСЯГНЕННЯ: За час роботи на даній посаді, мною було організовано та впроваджено на ринок проект під назвою «СИТО-П'ЯНО», відкрито 6 магазинів-кафе в м. Харкові, досягнуто головної мети проекту: прибутковість та впізнаваність.
Провідний спеціаліст відділу роботи з VIP клієнтами
з 01.2005 по 09.2009
(4 роки 8 місяців)
Компанія "Свіфт" Дистриб'ютор алкогольної та бакалійної групи товарів (FMCG), Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Основні обов'язки:
• Робота з провідними супермаркетами м. Харкова, розширення клієнтської бази, укладання договорів постачання, маркетингу, організація та контроль роботи клієнтів;
• Узгодження розбіжностей з клієнтами з питань ціноутворення, представленості, асортименту та місця розташування продукції, що поставляється;
• Організація ліквідації демпінгу дистрибутивного товару; встановлення єдиної цінової політики;
• Розробка, впровадження та контроль проведення маркетингових заходів щодо просування торгових марок, у підпорядкуванні відділу мерчандайзерів;
• Підписання та контроль виконання планограм та оформлення дод. місць продажу;
• вивчення стану ринку, планування продажів, аналітична діяльність;
• Збільшення обсягів продажу, виконання планових показників ТМ та існуючого портфеля, встановлених на звітний період;
• Контроль дебіторської заборгованості;
• Ведення звітності та ділового листування;
ДОСЯГНЕННЯ: За час роботи на даній посаді, я організував роботу по групі ЛВІ у провідних супермаркетах м. Харкова, локальні мережі, національні мережі, забезпечив та закріпив домінуючі позиції ТМ у мережах. Вивів на ринок лідируючі торгові марки: Nemiroff, Хлібний Дар, Шабо, Коблево, АЗШВ, ХЗШВ, Фр. Бульвар, ТМ Сандор. Встановив довірчі стосунки із клієнтами, налагодив комунікації. Здобув ефективний досвід роботи з відомими брендами компаній імпортерів Pernod Ricard Ukraine та Баядера-імпорт «DIAGEO». Як найкращий менеджер VIP відділу, нагороджений дипломами від ТМ за значний внесок у розвиток та просування.
Менеджер по роботі з VIP клієнтами
з 01.2002 по 01.2005
(3 роки)
Дистриб'ютор алкогольної та бакалійної групи товарів (FMCG), Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Основні обов'язки:
- Робота з просування нових ТМ та існуючого портфеля, збільшення обсягів продажу;
- Розробка нових каналів збуту, великий опт, vip роздріб локальні та національні мережі;
- Зміцнення домінуючих позицій портфеля компанії;
- Контроль дебіторської заборгованості;
- Аналіз ціноутворення у м. Харкові та Харківській області, вивчення конкуруючих організацій, встановлення єдиної цінової політики;
- Організація та контроль проведення рекламних заходів, додаткові місця продажу;
Освіта
Харківський державний педагогічний університет ім. Сковороди.
Економічний факультет., Харків
Вища, з 2006 по 2011 (5 років)
Закінчив у 2010 році Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди і отримав базову вищу освіту за напрямом підготовки "Економіка і підприємство" та здобув кваліфікацію бакалавра з економічної теорії.
Закінчив у 2011 році Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди і отримав повну вищу освіту за спеціальністю "Економічна теорія" та здобув кваліфікацію економіста, викладача економічних дисциплін.
Додаткова освіта та сертифікати
Тренінг компанії «Четвертий вимір» «Ефективний продаж».
м. Харків 2004 рік (два дні)
Тренінг компанії «Баядера-імпорт» «Шість стимулів зростання»
м. Київ 2010 рік (два дні)
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- 1С
- Користувач ПК
- Користувач Internet
- Користувач 1С
- Уміння аналізувати
- Управлінські навички
- Побудова відділу продажу
- Ведення переговорів
- Планування продажу
- FMCG-продаж
Знання мов
Українська — вільно
Додаткова інформація
Дата народження: 02.04.1980р. Одружений, двоє дітей. Просунутий користувач ПК (Microsoft Word, Excel, Internet, E-mail, 1С)
Посвідчення водія категорій "В" (стаж - більше 15 років). Особистий автомобіль 2014 р.в.
Наявність закордонного паспорта.
***Стаю на обліку в ТЦК та СП, маю офіційну відстрочку від призову!
Особисті якості: я товариський, цікавий співрозмовник, вмію слухати, вмію знаходити спільну мову та взаємодіяти з різними за характером людьми. Я педантичний, відповідальний. Вмію організувати командну роботу, не лінуюся виконувати завдання будь-якої складності самостійно. Відсутність шкідливих звичок. При необхідності вивчу (базову) іноземну мову.
Готовий приступити до виконання обов'язків у найкоротший термін.
Схожі кандидати
-
Керівник відділу продажу
Харків -
Директор філії
Харків, Дніпро , ще 4 міста -
Керівник відділу продажу
Харків, Вінниця , ще 8 міст -
Керівник відділення
Харків, Дніпро, Полтава -
Менеджер по продажам
Харків -
Менеджер з продажу
Харків, Дніпро , ще 4 міста