Резюме від 11 липня 2013

Ирина

Администратор, 4 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Біла Церква

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Вовченко Ірина Петрівна
Дата народження 05.06.1989
Сімейний стан: одружена
Адреса: Київська обл., м. Біла Церква, вул. Некрасова, 95, кв. 145
Тел.: моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
2006 – 2011 р. Відкритий Міжнародний Університет Розвитку Людини «Україна», економічний факультет, спеціальність «Документознавство та інформаційна діяльність».


Досвід роботи, професійні знання та навики :
2007 р – 2012рр – робота офіціантом кращого ресторану міста – «Трактір», надалі досягла посади адміністратор. Маю досвід: 1. Знання сервісу; 2. Навчання персоналу; 3. Ведення документації, власних справ персоналу; 3. Часткова бухгалтерія; 4. Налаштування роботи великого колективу, контроль за процесами виробництва.

2008 р. – робота по сумісництву – секретар ТОВ ІБК «Сістем Кепітал Білдінг ».
Маю досвід: 1. Ведення кадрової документації; 2. Ведення журналів кореспонденції; 3. Робота на комп’ютері, знання Word, Excel, Інтернет.

01.11.08 р. - 15.06.09 р. – менеджер по управлінню персоналом в ТОВ «Віденські булочки».
Відповідала за: 1. Ведення касових книг; 2. Стан пожежної безпеки та ведення відповідної документації; 3. Охорону праці на підприємстві; 4. Навчання персоналу; 5. Робила тижневі, місячні та річні звіти по продажам; 6. Розробляла меню; 7. Проводила маркетингові дослідження.

16.06.09 р. - менеджер по управлінню персоналом в кафе «Кав’ярня на Соборній».
Відповідала за: 1. Кадрову документацію; 2. Пошук нового персоналу; 3. Розробку нових страв та нового меню; 3. Контроль виробництва продукції; 4. Організацію семінарів по навчанню персоналу; 5. Розробку посадових інструкцій, штрафних санкцій.
Літо 2012р. – директор кафе «Ажур». Працювала над відкриттям та подальшим функціонуванням кафе.
З осені 2012р. по даний час – адміністратор розважального комплексу « клубу Кабаре та ресторану Бельведер». Відповідала за відкриття закладу, ведення та реєстрація відповідної документації, набір та кваліфікацію персоналу, його навчання, робота з системою R-Keeper, складання конкуляційних карток, контроль роботи всього закладу, нарахування заробітної плати.
Спеціальні знання та навики:
Факультатив: загальна психологія; добре знаю комп’ютер; російська і українська мови вільно, англійська – вище середнього рівня (розмовний, письмовий), німецька – початковий рівень.

Особисті якості:
Комунікабельність, відповідальність, порядність, гнучкість, креативність, вмію працювати в команді та створювати дружній колектив.
Маю водійські права категорії В та машину.

Схожі кандидати

Менеджер з продажу, по роботі з клієнтами, адміністратор
20000 грн, Біла Церква

Адміністратор
12000 грн, Біла Церква

Администратор
3000 грн, Біла Церква, Дистанційно

Администратор
12000 грн, Біла Церква

Адміністратор
Біла Церква

Адміністратор
Біла Церква

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: