Резюме від 19 січня 2021 PRO

Людмила

Менеджер з постачання, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з постачання

з 05.2012 по нині (12 років)
Концерн Галнафтогаз (мережа АЗК ОККО), Київ (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:

-формування графіків доставки споживчих товарів та графіків подачі замовлення постачальникам та внесення їх у програму обліку;

-формування замовлень згідно графіків та потреб АЗК;

-контроль виконання замовлень постачальниками та дотримання ними договірних умов;

-аналіз ефективності замовлень (контроль активного асортименту, надлишкових позицій), подання пропозицій з коригування параметрів візуальної викладки безпосередньому керівнику;

-підтримка і контроль страхових запасів на складах для забезпечення продажів;

-документальне супроводження процесу закупівель;

-здійснення контролю вхідних цін, передача розпоряджень на актуальні вхідні та ціни реалізації;

-робота з первинною документацією -контроль залишку товару та його оборотності;

-контроль повернення товару, по якому припинено співпрацю (проміжний та кінцевий зріз залишків)

Тестування та коригування бізнес логіки нових функцій в SAP та 1С для оптимізації роботи разом з відділом IT.

Товарознавець

з 11.2011 по 05.2012 (6 місяців)
Концерн Галнафтогаз (.АЗК ОККО), Киев (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:

-прийом товару згідно централізованого замовлення, оприбуткування товару;

-контроль переоцінки товару, термінів придатності товару, залишків;

-інвентаризація;

-викладка та контроль товару у торговому залі згідно затверджених планограм та маркетингових домовленостей.

Товарознавець

з 02.2011 по 11.2011 (9 місяців)
Unitrade-group, Киев (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:

-здійснення та формування актів переоцінки й призначення цін на товари;

-щоденне проведення формування таблиці обліку продажів по контрольно-касових апаратах;

-здійснення оперативних обліків підсумків реалізації товарів, контроль документів, пов'язані з реалізацією й переміщенням товарів;

-ведення журналу реєстрації податкових накладних;

-документальне оформлення повернень товарів, придбаних за готівку й по безготівковому розрахунку;

-приймання участі у проведенні інвентаризації товарів;

-контроль замовлень покупців, своєчасне зняття резерву із прострочених замовлень;

-інформування керівництво про наявні недоліки в обслуговуванні покупців, прийнятих заходах для їхньої ліквідації.

-контроль переміщень товарів між сервісним відділом і складом;

-робота з первинною документацією;

-здійснення інкасації під час відсутності старшого касира;

-заміна фахівця з роботи з клієнтами, касира та старшого касира під час його відсутності.

Фахівець з роботи з клієнтами

з 07.2010 по 02.2011 (7 місяців)
Unitrade-group, Київ (Роздрібна торгівля)

-здійснення інформаційно-довідкове обслуговування клієнтів по телефону. У випадку запиту Клієнтом (потенційним Клієнтом) довідкової інформації, що стосується умов доставки, режиму роботи магазина, подій й акцій, які проходять на торгівельній точці (ТТ), документального оформлення покупки товару по безготівковому розрахунку й т.п.- надавати всю необхідну інформацію. При необхідності здійснювати відправлення факсу;

-збір маркетингової інформації;

-забезпеченя своєчасного оформлення всієї передбаченої документації, необхідної для покупки товарів по безготівковому розрахунку;

-здійснювати якісне й своєчасне ведення журналів "Рахунків-фактур", "Видаткових накладних", "Податкових накладних", замовлень покупця;

-формування резервування товару;

-видача й облік подарунків, клієнтам під час проведення акцій, заходів.

Освіта

Національний університет харчових технологій

Факультет- енергетичний, спеціальність- промислова теплоенергетика,спеціаліст., Київ
Вища, з 2005 по 2010 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Office Email 1С:Підприємство AutoCAD САПР Поштовий клієнт SAP ERP ERP OpenOffice Mathcad Cognos IBM

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Ключова інформація:
Досвідчений менеджер з постачання з надання послуг щодо оптимального забезпечення магазинів при АЗС споживчими товарами для досягнення планових показників діяльності з орієнтацією на отримання компанією максимальних прибутків та збільшення її вартості.
Наявність знань та практичне їх використання у взаємовідносинах з клієнтами та підлеглими.

Особисті якості:
Маю гарні комунікаційні та організаторські здібності, відповідальна, здатна до самостійного навчання. Готова до викликів та постійного розвитку.

Водійське посвідчення , категорія В

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: