Резюме від 12 листопада 2018 PRO

Ярина Лілія Сергіївна

Адміністратор, офіс-менеджер, асистент, 12 000 грн

Повна зайнятість, неповна зайнятість.

Вік:
30 років
Місто:
Київ
Готовий до переїзду в:
Інші країни

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, адресу та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Менеджер бюро перекладів

з 10.2017 по 07.2018 (9 місяців)
International Language Company, Киев (Освіта)

- прийом и обробка заявок на переклади;
- консультування по курсам іноземних мов, тестування клієнтів;
- ведення бази даних клієнтів;
- работа з перекладачами і викладачами;
- пошук нових перекладачів і викладачів;
- організація занять для студентів, формування розкладів викладачів;
- прийом оплат за переклади і курси;
- складання договорів, актів та рахунків-фактур для замовників;
- забезпечення життєдіяльності офісу;
- виконання поточних доручень керівництва (моніторинг ринку, збір інформації та її систематизація, допомога в підготовці заходів і т.д).

Адміністратор

з 11.2016 по 09.2017 (10 місяців)
Школа англійської мови "Big Step", Киев (Освіта)

- ведення бази даних клієнтів та робота з нею (CRM);
- підписання договорів з клієнтами;
- супроводження поточних клієнтів;
- формування розкладу та контроль викладачів;
- ведення встановленої документації та звітності;
- набір груп студентів;
- організація господарської діяльності в школі і т.д.


Освіта

Національный педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова

Інститут історичної освіти, Киев
Вища, з 09.2008 по 06.2013 (4 роки 9 місяців)


Додаткова освіта

  • Курси німецької мови, компанія Study.ua (листопад 2013 - лютий 2014)
  • Курси англійської мови Big Step School (2017 р.(лютий-грудень), 2018 (липень-вересень))

Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
Впевнений користувач: пакет Microsoft Office,Internet, Google Docs, CRM.


Знання мов

  • Англійська — середній
  • Італійська — початковий
  • Німецька — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Мета: заміщення посади – адміністратора, офіс-менеджера, асистента.
Додаткова інформація:
Знання комп’ютера – впевнений користувач ПК, CRM.
Особисті якості: цілеспрямованість; комунікабельність, відповідальність, стресостійкість, швидко навчаюсь, шкідливих звичок не маю.
Наявність закордонного біометричного паспорту.
Хобі: іноземні мови, дизайн одягу, пінг-понг, футбол, танці.
Прохання вакансії менеджера з продажів, оператора call-центру не пропонувати.
Розглядаю пропозиції територіально на Лівому березі або в центрі Києва, але можливі варіанти.
Чекаю Ваших пропозицій спочатку НА ПОШТУ.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: