Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 18 квітня 2024 PRO

Лілія

Адміністратор офісу, офіс-менеджер, асистент, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор Aкадемії англійської мови

з 08.2022 по нині (1 рік 8 місяців)
Study Academy, Київ (Освіта, наука)

Асистент відділу продажів

з 09.2021 по нині (2 роки 7 місяців)
Newraelgoal, Київ (Освіта, наука)

- допомога відділу продажів у супроводі угод;
- ведення бази клієнтів в amoCRM, заповнення карток клієнтів;
- допомога в організації онлайн та офлайн тренінгів;
- ведення звітності;
- робота з документацією (акти, рахунки, договори);
- аналітика роботи компанії;
- систематизація та зберігання програм тренерів;
- допомога в організації зустрічей з новими тренерами;
- участь організації у відкритих заходах компанії;
- допомога у веденні соцмереж компанії: Facebook, Linkedin, Telegram.
- виконання різноманітних робочих доручень CEO, менеджерів, відділу маркетингу.

Адміністратор Aкадемії англійської мови

з 08.2019 по 08.2021 (2 роки)
Study Academy, Киев (Освіта, наука)

Основні обов'язки:
- комунікація зі студентами Академії та їх батьками;
- консультування по програмам Академії, організація тестування клієнтів;
- формування та підписання договорів з новими студентами;
- прийом оплат за навчання;
- робота з 1С (Підприємство) та amoCRM;
- допомога менеджеру та викладачам у вирішенні поточних питань;
- ведення встановленої документації та звітності;
- забезпечення життєдіяльності Академії(вчасна закупка води, госп- та канцтоварів, подача заявок на ремонт, закупку техніки та меблів, контроль оплат комунальних послуг і т. д.).
Досягнення: запуск та налагодження робочих процесів Академії з нуля.

Офіс-менеджер

з 11.2018 по 03.2019 (4 місяці)
SolringAir, Київ (IT)

- прийом та розподілення дзвінків;
- робота з логістичними компаніями;
- допомога в організації заходів;
- забезпечення життєдіяльності офісу(закупка госп., канцтоварів, меблів, продуктів)
- виконання доручень керівництва.

Менеджер бюро перекладів

з 10.2017 по 07.2018 (9 місяців)
International Language Company, Киев (Освіта, наука)

- прийом и обробка заявок на переклади;
- консультування по курсам іноземних мов, тестування клієнтів;
- ведення бази даних клієнтів;
- работа з перекладачами і викладачами;
- пошук нових перекладачів і викладачів;
- організація занять для студентів, формування розкладів викладачів;
- прийом оплат за переклади і курси;
- складання договорів, актів та рахунків-фактур для замовників;
- забезпечення життєдіяльності офісу;
- виконання поточних доручень керівництва (моніторинг ринку, збір інформації та її систематизація, допомога в підготовці заходів і т.д).

Адміністратор

з 11.2016 по 09.2017 (10 місяців)
Школа англійської мови "Big Step", Киев (Освіта, наука)

- ведення бази даних клієнтів та робота з нею (Bitrix24);
- підписання договорів з клієнтами;
- супроводження поточних клієнтів;
- формування розкладу та контроль викладачів;
- ведення встановленої документації та звітності;
- набір груп студентів;
- організація господарської діяльності в школі і т.д.
Досягнення: розробила і ввела систему планування занять в школі.

Освіта

Національный педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова

Інститут історичної освіти, Киев
Вища, з 2008 по 2013 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Курси англійської мови Big Step School

2017 р.(лютий-грудень), 2018 (липень-вересень), грудень 2019-лютий 2020 (рівень В2)

LinguaCourse, Марафон "От Intermediate до Advanced"

січень-лютий, липень-серпень 2021

Курс по налаштуванню таргетованої реклами "ТУТ" Світлани Власюк

червень-серпень 2023
Сертифікат

Знання і навички

PC User MS Office Користувач Internet Internet User 1С:Предприятие 1C:Enterprise CRM Bitrix24 Google Docs Google AmoCRM Facebook Ads Manager Користувач ПРРО

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Італійська — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

Мета: заміщення посади – адміністратора, офіс-менеджера, асистента з можливістю росту та розвитку
Особисті якості: відповідальність, стресостійкість,уважність до деталей, швидко навчаюсь, шкідливих звичок не маю, вмію планувати та розставляти пріоритети.
Наявність закордонного біометричного паспорту.
Хобі: іноземні мови, дизайн одягу, пінг-понг, футбол, танці.
Розглядаю пропозиції територіально на Лівому березі або в центрі Києва, але можливі варіанти.
Чекаю Ваших пропозицій на пошту.
P.S. Шановні рекрутери, якщо ви не отримали від мене відповіді протягом 5 робочих днів, значить вакансія з тих чи інших причин мені не підходить. Дякую за розуміння.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: