Резюме від 7 грудня 2018

Юлия

Секретарь-референт, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

Пользователь ПК Работа со сканером

Додаткова інформація



Шульга Юлія Миколаївна

Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Адреса: Вул.Новоселів,6 с.Мар’янівка Васильківський р-н Київська обл.

Освіта
Навчальний заклад: Київський Славістичний університет
Період навчання: 2004-2008
Спеціальність: Міжнародні відносини
Кваліфікація: бакалавр з міжнародних відносин
Період навчання: 2008-2010
Спеціальність: Країнознавство
Кваліфікація: політолог-міжнародник,перекладач
Диплом: магістр
Додаткова освіта
Курси: Київський Славістичний університет
Період навчання: 2001-2004
Диплом: Секретар-референт

Досвід роботи
Практика: Департамент міжнародного співробітництва Міністерства ОборониУкраїни
Посада: Допомога працівникам ( прийом вхідної документації, ксерокс, сканування документів)
Підприємство: ЧП трудове агенство
Посада: Диспетчер(прийом вхідних дзвінків,надання повної інформації про ваканції)
Підприємство: ТОВ «ФРА-М»
Посада: Оператор ПК(обробка та друк накладних на медичні препарати, ксерокс, сканування документів)
Підприємство: Savage
Посада: Продавець-консультант

Професійні навички та знання
Володіння ПК: ПК на рівні користувача, знання MS Office (Word, Excel,Axapta), робота з Інтернетом, пошта.
Володіння оргтехнікою: Сканер,ксерокс,принтер.

Додаткові дані
Дата народження: 4 січня 1987 р
Сімейний стан: заміжня
Водійське посвідчення: категорія А,С
Особисті якості:Пунктуальна,доброзичлива,здатна до навчання

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: