Резюме від 16 серпня 2018

Юлія

Личный помощник директора, секретарь руководителя, офис-менеджер, 13 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Рекомендації

Зарицкий Олександр Денисович

Зарицкий Олександр Денисович

Генеральный директор, ДП Хмельницкстандартметрология

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Резюме
Шевченко Юлія Володимирівна
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 18.06.1981р.
Сімейний стан: незаміжня
Освіта:Вища
Сучасна Гуманітарна Академія:
У напрямку «менеджмент»
Досвід роботи:
З 2004 року по 2010 працювала менеджером фірми «Alexandr D textile»
На фірмі Alexandr виконувала обов'язки менеджера з продажу тканин турецького виробництва, у відкритій філії в м.Брест (Беларусія) була керівником філії, на цій же фірмі працювала в м.Москва,керівник філії у м .Хмельницьком. Не одноразово брала участь у виставках текстильної промисловості в Москві, Стамбулі, Київі.

З 2010 року по 2012 менеджер фірми «ASLAN textile»

З 2012 року по 2013 рік працювала в ДП«Хмельницькстандартметрологія», де займала посаду секретаря-керівника.
Професійні навички і знання:
-приймання кореспонденції;
-ведення діловодства,виконання операцій із застосуванням комп’ютерної
техніки, призначеної для збирання,оброблення і подання інформації;
-підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
-організація проведення телефонних переговорів керівника;
-виконня роботи з підготовки засідань і нарад, які проводить керівник;
-здійснення контролю за виконанням виданих керівником наказів та розпоряджень;
-ведення контрольно – реєстраційної картотеки;
-забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами організаційної техніки,канцелярським приладдям, створення умов, що сприяють його ефективній роботі;
-організація приймання відвідувачів;
-підтримання ефективної роботи офісу у відсутності керівника;

З середини 2013 по 2014 рік адміністратор ресторану «Містерія»
зустріч відвідувачів; підтримка комфорту і приємної атмосфери для гостей в залі; управління персоналом,вирішення конфліктних ситуацій. організація і проведення банкетів; ведення і облік каси; виконання службових доручень керівника.

З 2014-2017 рік вкомпанія «Alfa Pay» на посаді помічник директора, офіс – менеджер,секретар.
Виконання функції секретаря Компанії :
Документаційне забезпечення управління :
- прийом документів і особистих заяв на підпис Генерального директора Компанії;
- робота з кореспонденцією (листи, факсимільні повідомлення) прийом, реєстрація, передача адресатові, облік, зберігання;
уміння працювати з офісною технікою, комп'ютером (Word, Excel)
Підготовка нарад і засідань, що проводяться Генеральним директором (сповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний).
Організація зустрічі відвідувачів і гостей Компанії.
Замовлення авіа- і залізничних квитків, бронювання готелів.
Забезпечення життєдіяльності офісу :
Замовлення води в міру необхідності.
Замовлення канцелярії щокварталу.

З 2017 року та по цей час працюю в компанії "ТД"Нертус"
референт ,особистий помічник керівника

Таймінг керівника, організація зустрічей, зустріч відвідувачів, чай, кава;
•Прийом і розподіл дзвінків і факсів;
•Оформлення та відправка документів міжнародними кур'єрськими службами;
•Організація відряджень, особистих поїздок: пошук і покупка Авіа -, залізничних квитків, прокат авто;
•Підбір та бронювання готелів, ресторанів;
•Організація свят і заходів;
•Оформлення/Видача перепусток співробітникам/гостям;
•Організація робочого місця для гостей компанії;
•Пошукова робота;
•Робота з дієтологом щодо складання «плану харчування» керівника. Забезпечення його продуктами і напоями згідно з планом;
•Догляд за офісом та забезпечення його нормальної життєдіяльності;
•Оплата рахунків;
•Передача вказівок від керівника по відділах і контроль їх виконання;
Особливі якості:
Приємна зовнішність,професійний імідж, добре володію українською та російською мовами й письмом, культура ділового спілкування, комунікабельність, активна життєва позиція,акуратність,відповідальність,організованість,порядність,здатність швидко навчатись новому,емоційна стійкість,врівноваженість та адекватність у будь-яких стресових ситуаціях,вміння тактовно та чемно вести бесіду.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: