Резюме від 22 серпня 2008

Наталия

Руководитель

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Кредитный експерт, Старший специалист документооборота,старший менеджер

з 08.2007 по 08.2008 (1 рік)
ТОВ "Компания"Експерт-Кредит", Черкассы (Фінанси, банки, страхування)

руководящие обязаности,ведение документации, работа с персоналом (в подченении 45 чел)

Кредитный експерт, Старший специалист документооборота,старший менеджер

з 08.2007 по 08.2008 (1 рік)
ТОВ "Компания"Експерт-Кредит", Черкассы (Фінанси, банки, страхування)

•Ведення діловодства регіонального офісу Компанії (РО): прийом і відправка кореспонденції, первинної бухгалтерської документації, реєстрація всіх вхідних і вихідних документів
•Організація і контроль обігу довіреностей суворої звітності;
•Контроль обігу первинної бухгалтерської звітності в РО;
•Організація своєчасного та адресного направлення доручень, розпоряджень та наказів керівника Компанії, службової кореспонденції та спеціальної документації керівникам підрозділів та іншим виконавцям.
•Участь у впровадженні системи взаємозв'язків, які забезпечують координацію внутрішньої управлінської діяльності Компанії.
•Доведення до відома всіх заінтересованих співробітників, сторонніх організацій та окремих осіб зміст розпоряджень і прийнятих рішень, здійснення контролю за їх виконанням.
•Стеження за процесом одержання встановленої інформації, контроль повноти її надходження.
•Складання графіків звітів та планів керівників структурних підрозділів про плани та результати діяльності.
•Організація пошуку нових кандидатів на вакантні посада РО, прийом дзвінків від претендентів і організація процесу співбесіди з керівником.
•Координація процесу оформлення співробітників в штат Компанії:
• Організація процесу заповнення документів Особистої справи нових співробітників;
•Ведення та поновлення бази даних співробітників;
•Контроль правильності оформлення всієї вихідної кореспонденції згідно до вимог Компанії.
•Ведення обліку та складання замовлення на необхідне обладнання, матеріали та послуги (канцтоварів, рекламної продукції та ін. витратних матеріалів)
•Організація відряджень співробітників Компанії: бронювання квитків, готелів
•Супровід процесу навчання і атестації персоналу:
• Комунікація з УРПіМ з питань організації процесу навчання і атестації
• Інформування співробітників про дату і тематику тренінгу, атестацію
• Забезпечення співробітників роздаточними матеріалами
• Забезпечення місця проведення навчання необхідним устаткуванням і витратними матеріалами.
•Допомага керівникові у застосуванні відповідних норм етикету та протоколу під час прийому службових осіб, відвідувачів та гостей
•Надання інформаційних та консультаційних послуг щодо умов оформлення кредитних, банківських продуктів, продуктів інших юридичних та фізичних осіб, представлення та супроводження, а також посередництво в продажу яких здійснює Товариство, згідно «Порядку надання послуг потенційним позичальникам», наведеному у Додатку, а також положенням, інструкціям, регламентам та іншим документам.
•Ведення переговорів з позичальником, клієнтом, іншими фізичними особами або представниками юридичних осіб, направлених на збір інформації, необхідної для видачі кредиту або надання будь-якої іншої послуги;
•проведення ідентифікації осіб-позичальників згідно Методичних рекомендацій психологічної

Освіта

Эвропейский университет

Финансы, финансы, Черкассы
Незакінчена вища, з 2003 по 2009 (5 років 5 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

ТОВ "Компания "Експерт-Кредит" (ефективные продажи)

2007, 3 дня

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet MS PowerPoint Комуникабельность,быстрая адаптация к внешней среде.

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Рекомендації

Осауленко Валерий Анатолиевич

Осауленко Валерий Анатолиевич

Начальник региона, ТОВ "Компания"Експерт-Кредит"

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Вул Енгельса кв109
18000, м. Черкаси [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Романенко Наталія Валеріївна
Особові дані
Ціль
Досвід роботи
Дата народження: 21. 04.1985г.

Самореалізація як спеціаліста. Карьєрний зріст.

07.07.2008 ТОВ «Компанія «Експерт-Кредит»
Кредитный менеджер
- Всі свої дії направляти і погоджувати з виконанням головного завдання співробітника Відділу залучення та супроводження клієнтів: Забезпечення виконання плану розвитку ввіреної території регіону, формування і закріплення позитивного іміджу Компанії на ринку;
- Забезпечувати виконання господарсько-фінансових планів Товариства на ввіреній території:
•обсяг надання послуг;
•об'єм продажів кредитних продуктів;
•об'єм повернення кредитних коштів та інших коштів;
•план формування мережі кредитних точок, точок партнерів, торгівельних точок (надалі та будь-де за текстом - точка);
- Надавати послуги клієнтам відповідно до порядку, що викладений у Додатку до посадової інструкції.
- Постійно відстежувати і володіти у будь-який час якісними і кількісними характеристиками ввіреної території, структурою продажів по каналах збуту і типах продуктів;
- Володіти і розвивати ситуацію в кожній торговій точці ввіреної території:
•Організовувати заходи, що направлені на збільшення обсягів продажу з точки: сумісні рекламні акції або рекламні акції Товариства на території партнера та ін.;
- Забезпечувати формування та поновлення бази даних точок Товариства на ввіреній території;
- Стимулювати залучати потенційних клієнтів щодо придбання послуг Товариства та продуктів що ним продаються, а також інших послуг, що пропонує Товариство від свого імені або від імені третіх осіб.
- Проводити переговори та супроводжувати процес укладання договорів щодо розміщення точок Товариства;
- Формувати та забезпечувати ефективну і безперебійну роботу мережі точок Товариства;
- Здійснювати пошук, підбір, подавати кандидатури на затвердження Начальнику Відділу залучення та супроводження клієнтів, навчати, управляти роботою, розвивати, контролювати, звільняти підлеглих фахівців та менеджерів;
- Забезпечувати виконання підлеглими своїх посадових обов’язків, рівномірне та повне навантаження на кожного співробітника, формувати плани з розвитку структури мережі точок на ввіреній території;
- Забезпечувати повноту і своєчасність подачі звітів безпосередньому керівникові;
- Контролювати використання і збереження Фахівцями відділу залучення та супроводження клієнтів товарно-матеріальних цінностей, переданих їм для виконання функціональних обов’язків;
- Забезпечувати збереження матеріальних цінностей, роботу програмного забезпечення, наявність та належне використання витрат матеріалів (канцелярія, рекламна продукція, тощо), що надані Товариством для виконання функціональних обов’язків;
- Звітувати перед Начальником відділу залучення та супроводження клієнтів про хід виконання обов’язків та планових показників;
- Виконувати цілі, поставлені безпосереднім керівником;
- Аналізувати та узагальнювати набутий досвід з метою використання при розв'язанні питань підвищення ефективності роботи на території, що керується, та/або в ввіреному регіоні.


03.11.2007-07.07.2008ТОВ «Компанія «Експерт-Кредит»
Старший фахівець документообігу
•Ведення діловодства регіонального офісу Компанії (РО): прийом і відправка кореспонденції, первинної бухгалтерської документації, реєстрація всіх вхідних і вихідних документів
•Організація і контроль обігу довіреностей суворої звітності;
•Контроль обігу первинної бухгалтерської звітності в РО;
•Організація своєчасного та адресного направлення доручень, розпоряджень та наказів керівника Компанії, службової кореспонденції та спеціальної документації керівникам підрозділів та іншим виконавцям.
•Участь у впровадженні системи взаємозв'язків, які забезпечують координацію внутрішньої управлінської діяльності Компанії.
•Доведення до відома всіх заінтересованих співробітників, сторонніх організацій та окремих осіб зміст розпоряджень і прийнятих рішень, здійснення контролю за їх виконанням.
•Стеження за процесом одержання встановленої інформації, контроль повноти її надходження.
•Складання графіків звітів та планів керівників структурних підрозділів про плани та результати діяльності.
•Організація пошуку нових кандидатів на вакантні посада РО, прийом дзвінків від претендентів і організація процесу співбесіди з керівником.
•Координація процесу оформлення співробітників в штат Компанії:
• Організація процесу заповнення документів Особистої справи нових співробітників;
•Ведення та поновлення бази даних співробітників;
•Контроль правильності оформлення всієї вихідної кореспонденції згідно до вимог Компанії.
•Ведення обліку та складання замовлення на необхідне обладнання, матеріали та послуги (канцтоварів, рекламної продукції та ін. витратних матеріалів)
•Організація відряджень співробітників

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати