Резюме от 17 февраля 2017 PRO

Юзлов Андрей Александрович

Экономист, бухгалтер, керівник служби інкасації, 9 000 грн/мес.

Полная занятость, неполная занятость, удаленная работа.

Дата рождения:
3 июня 1987 (29 лет)
Город:
Киев

Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Провідний спеціаліст відділу обслуговування ПТКС

с 07.2015 по наст. время (1 год 8 месяцев)
ТОВ Платьожка, Киев (Термінальний бізнес)

1.Контроль виконання умов договорів між ТОВ Платьожка та з регіональними відділеннями АТ Ощадбанку для проведення інкасацій ПТКС.
2.Координація та контроль співпраці Сторін в регіональних представництвах.
3.Організація та контроль документообігу між Сторонами договорів.
4.Ведення реєстрації вхідних рахунків з послуг інкасування відділеннями АТ Ощадбанку та реєстрів вхідних і вихідних листів.
5.Проведення закриття сум, які надійшли з проведених інкасаційних операцій відділеннями АТ Ощадбанку в електронних програмах
6.Перевірка та контроль правильності сум рахунків та актів виконаних робіт з наданих послуг відділеннями АТ Ощадбанку.
7.Надання інформації відповідальній особі начальнику Відділу обслуговування ПТКС та/або начальнику Управління підтримки ПТКС за фактом виявлення/допущення операційних ризиків/інцидентів.
8.Вжиття заходів по запобіганню фінансовим втратам по інцидентам операційного ризику.

Спеціаліст відділу обслуговування ПТКС

с 11.2013 по 07.2015 (1 год 8 месяцев)
ПАТ"Банк Національний кредит", Киев (Термінальний бізнес)

1.Контроль виконання умов договорів між ПАТ Банк Національний кредит та з регіональними відділеннями АТ Ощадбанку для проведення інкасацій ПТКС.
2.Координація та контроль співпраці Сторін в регіональних представництвах.
3.Організація та контроль документообігу між Сторонами договорів.
4.Ведення реєстрації вхідних рахунків з послуг інкасування відділеннями АТ Ощадбанку та реєстрів вхідних і вихідних листів.
5.Проведення закриття сум, які надійшли з проведених інкасаційних операцій відділеннями АТ Ощадбанку в електронних програмах
6.Перевірка та контроль правильності сум рахунків та актів виконаних робіт з наданих послуг відділеннями АТ Ощадбанку.
7.Надання інформації відповідальній особі начальнику Відділу обслуговування ПТКС та/або начальнику Управління підтримки ПТКС за фактом виявлення/допущення операційних ризиків/інцидентів.
8.Вжиття заходів по запобіганню фінансовим втратам по інцидентам операційного ризику.

Економіст з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності

с 08.2011 по 08.2013 (2 года)
ТОВ «Асканія Дістріб’юшн», Киев (Торгівля)

1)Веденя управлінського обліку на підприємстві;
2)Відображення в програмному продукті госп.операцій;
3)Участь в підготовці внутрішньої звітності;
4)Підготовка розшифровок до звітності та інших аналітичних довідок за запитом керівництва
5)Управління витратами : планування , аналіз , прогнозування і відстеження фактичних витрат , пов'язаних з продажами і адміністративними витратами ;
6)Бюджет ОЗ

Бухгалтер

с 12.2010 по 08.2011 (8 месяцев)
ТОВ «Асканія Дістріб’юшн», (Торгівля)

•Аналіз бухгалтерських рахунків;
•Проведення взаєморозрахунків по касі(робота з касовим апаратом);
•Перевірка первинної документації та введення архіву;
•Списання пального(формування подорожніх листів);
•Поїздки в банк за з/п, та для здача готівки;
•Формування аналізу взаєморозрахунків з покупцями.

Менеджер зі збуту

с 05.2009 по 12.2010 (1 год 7 месяцев)
ТОВ «Асканія Дістріб’юшн», (Торгівля)

•Робота з первинними документами(друк пакувальних листів для вантажників складу);
•Перевірка первинних документів по реєстру.

Оператор по введенню даних в ЕОМ

с 10.2007 по 04.2008 (6 месяцев)
КФ ЗАТ «Доставка», (Торгівля)

•Формування пакету документів в 1С (пакувальні листи, видаткові накладні, податкові накладні).

Оператор ЕОМ інформаційно-аналітичного відділу

с 02.2006 по 08.2007 (1 год 6 месяцев)
НМУ ім. О.О. Богомольця, (Навчання)

•Контроль за своєчасним внесенням інформації в програмний продукт деканатами;
•Технічна підтримка та консультування операторів.


Образование

НТУУ "КПІ"

Видавничо-поліграфічний інститут, Менеджмент організацій, Київ

Высшее, с 09.2004 по 07.2009 (4 года 10 месяцев)

Спеціалізація: Управління і економіка видавничої справи і поліграфії


Профессиональные и другие навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel), навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera,) і E-mail (Outlook Express), клієнт-банк, 1С.

Знание языков

  • Англійська мова — средний
  • Російська мова — эксперт

Дополнительная информация

Права водія категорії В, автомобіль.

Особисті якості:
Комунікабельність, стресостійкість, креативність, відповідальність, пунктуальність, здібний дошвидкого навчання, самонавчання.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: