- PRO
Алла
Економіст
- Вид зайнятості:
- неповна
- Вік:
- 41 рік
- Місто проживання:
- Харків
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Харків
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/1934917/
Досвід роботи
Репетитор англійської
з 01.2019 по нині
(6 років 7 місяців)
L.A.V., Харків (Освіта, наука)
Офіс-менеджер по роботі з іноземними студентами
з 09.2014 по 08.2018
(3 роки 11 місяців)
«GEC Education Center», Харків (Освіта, наука)
Обов'язки:
- залучення та підбір кандидатів для навчання за кордоном;
- ведення ділового листування та телефонні дзвінки (in English language);
- переклад документів (паспорт, атестат, свідоцтво про народження, довідка про несудимість, мед. довідка тощо) з англійської на українську;
- он-лайн реєстрація заяв для отримання візи на сайті Міністерства закордонних справ;
- task management;
- Ведення первинної бухгалтерської документації.
Фахівець із ведення баз даних відділу управління дебіторською заборгов
з 09.2012 по 09.2013
(1 рік)
ПАТ «САН ІнБев Україна», Харків (Харчова промисловість)
Основні обов'язки:
- ведення довідників у 1С по готовій продукції (пиво та пивні напої) та тарі (кегі), торговим точкам, транспортним засобам, фізичним особам (торговельні представники, супервайзери, водії, експедитори);
- внесення та коригування бази даних до 1С за артикулами ключових клієнтів та за штрих-кодами на готову продукцію;
- масове завантаження майстер-даних з готової продукції при локальних та країнових акціях;
- моніторинг та внесення у систему 1С якісних посвідчень, декларацій та сертифікатів про відповідність на вироблену продукцію;
- прийом та внесення до системи 1С заявок з холодильного обладнання (ремонт, демонтаж, встановлення, переміщення);
- формування та надання внутрішніх звітів;
- перевірка коректності внесених до системи SAP даних за цінами та знижками на продукцію.
Фахівець із ведення юридичної бази даних відділу закупівель
з 05.2011 по 08.2012
(1 рік 3 місяці)
ПАТ «САН ІнБев Україна», Харків (Харчова промисловість)
Основні обов'язки:
- внесення та коригування інформації щодо судових позовів;
- формування та надання звіту щодо статусу судових справ відповідальному юристу та співробітникам відділу репортингу;
- ведення реєстру та відстеження строків закінчення свідоцтв на товарні знаки та патенти Компанії;
- оформлення меморандуму та реквізитів на оплату державного мита за товарними знаками/патентами;
- категоризація постачальників/клієнтів/дистриб'юторів;
- формування та надання звітів щодо категоризації;
- створення проектів генеральних/нотаріальних довіреностей;
- Підтримка Sales Hot Line;
- Технічна підтримка розміщення FAQ Legal на внутрішньому порталі Компанії.
Фахівець ВОК Логістика України
з 06.2009 по 05.2011
(1 рік 11 місяців)
ПАТ «САН ІнБев Україна», Харків (Харчова промисловість)
Основні обов'язки:
-оперативне здійснення прийому замовлень від клієнтів на постачання продукції до регіонів України та на місцевий ринок;
-складання загальної заявки на вивезення продукції споживачам локального та регіональних ринків;
-отримання, обробка замовлень в «Електронній заявці» та в п/з SAP, підтвердження та виконання замовлень (замовлення на основу, відвантаження продукції за зниженою ціною, постановка на відповідальне зберігання, зняття з відповідального зберігання, перевірка наявності передоплатної знижки, замовлення на внутрішнє переміщення готової продукції);
-прийом заявок від дистриб'юторів згідно квот та Delivery plan;
-Забезпечення оперативного аналізу сформованих взаємовідносин з клієнтами (дебіторська заборгованість, повернення тари);
-Складання внутрішніх звітів відділу.
Бухгалтер
з 08.2007 по 02.2009
(1 рік 6 місяців)
ТОВ «Торговий Дім «Агроімпорт», Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Обов'язки: ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства оптової торгівлі запчастинами до сільгосптехніки, а саме:
- Облік основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, реалізації продукції, надання послуг, а також результатів господарсько-фінансової діяльності;
- розрахунки з постачальниками та замовниками, акти звірок;
- Складання, прийом та контроль первинної документації;
- нарахування платежів до бюджету, внесків на соціальне страхування, заробітної плати робітників та службовців, податків та інших виплат та платежів;
- підготовка даних щодо відповідних ділянок обліку для складання та здачі фінансової та податкової звітності, а також звітності до соц. фондів із заробітної плати;
- касові звіти;
- участь у проведенні перевірок податковими та іншими державними органами.
Економіст
з 10.2005 по 07.2007
(1 рік 9 місяців)
ВАТ «Харківспецбуд», Харків (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Обов'язки:
- робота з клієнтами, укладання договорів;
- ведення платежів у системі «Клієнт-банк»;
- відстеження дебіторської заборгованості підприємства;
- Облік матеріалів по складених кошторисах;
- участь у комплексному фінансово-економічному аналізі господарської діяльності підприємства та його підрозділів.
Освіта
Харківський Національний Економічний Університет
Міжнародні Економічні відносини, менеджер ЗЕД, Харків
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)
Денна форма навчання, Диплом магістра з міжнародної економіки.
Додаткова освіта та сертифікати
Фінансовий трейдер
2005, 2 місяці
Excel Advanced з елементами основного курсу
2011, 1 тиждень (посилено)
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- Пользователь Internet
- 1С
- MS PowerPoint
- MS Outlook
- Internet Explorer
- Клиент-Банк
- Бухгалтерский учет
- Бест-Звит
- Налоговая отчетность
- Ведение отчетности
- Налоговый учет
- АРМ-ЗС
- Intermediate level of English
- SAP ERP
Знання мов
- Французька — початковий
- Англійська — середній
Додаткова інформація
- досвід ведення баз даних у різних програмах (SAP-ERP, 1C v7, v8);
- впевнений користувач MS Office (Word, Excel, Internet);
- знання англійської мови (Intermediate) – ділове листування, розмовний, переклади документів;
- бухгалтерський та податковий облік, первинна документація;
- управлінський облік;
- досвід роботи з великими масивами даних, з клієнтами, прийом та обробка заявок;
- досвід спілкування з великою кількістю людей, досвід проведення тренінгів та форумів знань;
- досвід підтримки Hot Line (з юридичних питань);
- відкрита для нових знань та навичок, націленість на результат, високий рівень відповідальності, увага до деталей, вміння працювати як самостійно, так і в команді, швидко навчаюсь новому, вміння розставляти пріоритети.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Харків, Дистанційно
Вища освіта · Неповна зайнятість
- Репетитор англійської, L.A.V., 6 років 7 місяців
- Office Manager (Education Center for Foreign Students), «GEC Education Center», 3 роки 11 місяців
Схожі кандидати
-
Економіст
Харків -
Економіст, фінансист
Житомир, Дистанційно -
Економіст, бухгалтер
Дистанційно -
Бухгалтер-економіст
Одеса, Дистанційно -
Економіст відділення банку
Богородчани, Дистанційно -
Економіст
15000 грн, Вінниця, Літин, Дистанційно