Резюме від 22 лютого 2023 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/1950056

Адміністратор, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник начальника відділу медичних та соціальних послуг

з 08.2017 по нині (6 років 8 місяців)
Медицина, охорона здоров'я, аптеки

Забезпечення медичними та соціальними послугами потерпілих від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, щоденний прийом даної категорії громадян.
Ведення особових медичних справ потерпілих, контроль термінів забезпечення медичними послугами та надання відповідної звітності.
Співпраця із ЛПЗ, аптечними мережами та ортопедичними підприємствами.
Проведення нарад-семінарів із лікарями - головами ЛКК ЛПЗ.
Робота із скаргами потерпілих, надання консультацій та письмових роз'яснень.
Координування роботи фахівців підпорядкованого відділу та взаємодія з іншими підрозділами. Проведення нарад.

Головний спеціаліст фінансового відділу

з 08.2001 по 08.2017 (16 років)
ФСС з ТВП, Дніпро (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Контрольно-ревізійна робота (проведення перевірок цільового використання бюджетних коштів при оплаті лікарняних).
Ведення обліку вхідної та вихідної документації, контроль її виконання.
Ведення кадрового діловодства (проведення первинної співбесіди, прийом та звільнення співробітників, ведення табеля обліку робочого часу, формування особових справ, оформлення трудових книжок, складання графику відпусток, контроль стажу співробітників (вислуга років). Надання відповідних довідок.

Освіта

Харківський соціально-економічний інститут

Економічний факультет, кафедра економіки підприємства, Дніпро
Вища, з 2001 по 2004 (3 роки)

Знання і навички

MS Office Користувач Internet Email Цифрова грамотність Тестування Робота в програмах ЕІАС та Collage (реєстр потерпілих) Робота в програмі Web-DOC (електронний документообіг) Ведення кадрового діловодства Ревізійна робота (проведення фінансових перевірок)

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Стресостійка (маю понад 15 років досвіду постійної роботи з людьми).
У колективі не конфліктна, тактовна, доброзичлива.
Акуратна, старанна, готова до швидкого навчання.
Стабільний сімейний стан, діти дорослі.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: