Резюме від 13 квітня 2024 PRO

Юлія

Керуючий рестораном

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Інші країни, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор кафе ( 2 заклади )

з 01.2022 по 03.2023 (1 рік 2 місяці)
Illy Espresso Bar, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- Підбір, адаптація, навчання, мотивація персоналу;
- Складання графіків роботи, нарахування та виплата заробітної плати;
- Доопрацювання та впровадження стандартів роботи ресторану, правил внутрішнього розпорядку;
- Складання технологічних карт, формування меню, ціноутворення;
- Вибір постачальників, укладання договорів, контроль постачання;
- Аналіз фінансової діяльності, подання щоденних та щотижневих звітів, контроль витратної частини;
- Постійна робота з оптимізацією витрат;
- Робота з контролюючими органами;
- Забезпечення своєчасного ремонту обладнання та іншої техніки;
- Контроль якості обслуговування гостей;
- Проведення інвентаризацій, переобліків, санітарних днів, їх аналіз.
- Управління грошовими потоками та бюджетом;
- Розробка, прорахунок та впровадження меню;
- Розробка акцій та маркетингових стратегій;
- Введення первинних докуменів в систему Айко

Директор ресторана

з 07.2021 по 01.2022 (6 місяців)
Ресторан "Барсук", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- Дотримання стандартів франчайзингу
- Управління фінансово-господарською діяльністю ресторану.
- Підбір, адаптація та навчання персоналу.
- Контроль забезпечення установи необхідними матеріалами, продуктами та засобами для ефективного функціонування.
- Вирішення адміністративно та господарських питань.
- Контроль запасів, інвентаризація.
- Оптимізація витратної частини.
- Звітність та прогнозування.
- Аналіз. Мінімізація та оптимізація витрат.
- Підбір, адаптація, навчання, мотивація персоналу;
- Ведення та обробка первинної документації (прибуткові та видаткові накладні, переміщення ТМЦ, акти списання, інвентаризація за складами та підрозділами, робота з калькуляційними та технологічними картами). Робота з контрагентами (взаєморозрахунок, аналіз цін, заявки на постачання товару). банківська виписка, прихід товару)

Керуючий пекарнею

з 09.2020 по 06.2021 (9 місяців)
Пекарня Good Bread for Good People, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

- Організація та контроль роботи всіх підрозділів закладу.
- Розробка та покращення своєї служби доставки в даному сегменті.
- Контроль та координація роботи персоналу. (Люди з ментальною інвалідністю)
- Бюджетування та планування.
- Оптимізація food costa.
- Проведення переговорів із постачальниками, укладання контрактів.
- Планування та контроль фінансової діяльності.
- оперативне управління діяльністю пекарні.
- Контроль за дотриманням стандартів якості обслуговування кухня, сервіс.
- Контроль фінансовою та бухгалтерською звітністю.
- Складання та контроль графіків персоналу, табелювання.
- Контроль адміністративно-господарської діяльності ресторану.
- Участь у проведенні інвентаризацій планових та поза плановими.
- Щомісячна аналітика роботи закладу (продаж, собівартість, оптимізація).
- Контроль санітарного стану закладу.
- Робота з перевіряючими та дозвільними інстанціями.

Керуючий кафе ( 2 заклади )

з 09.2019 по 08.2020 (11 місяців)
Salatnik, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- Підбір, адаптація, навчання, мотивація персоналу;
- Складання графіків роботи, нарахування та виплата заробітної плати;
- Доопрацювання та впровадження стандартів роботи ресторану, правил внутрішнього розпорядку;
- Складання технологічних карт, формування меню, ціноутворення;
- Вибір постачальників, укладання договорів, контроль постачання;
- Аналіз фінансової діяльності, подання щоденних та щотижневих звітів, контроль витратної частини;
- Постійна робота з оптимізацією витрат;
- Робота з контролюючими органами;
- Забезпечення своєчасного ремонту обладнання та іншої техніки;
- Контроль якості обслуговування гостей;
- Проведення інвентаризацій
- Управління грошовими потоками та бюджетом;
- Розробка, прорахунок та впровадження меню;
- Розробка акцій та маркетингових стратегій;

Керуючий рестораном

з 10.2018 по 05.2019 (7 місяців)
Кафе Diner ( работа на время открытие и первое введение ресторана ), Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

- Організація запуску ресторану з нуля.
- Координація та обслуговування проектно-будівельних робіт.
- Адаптація та навчання персоналу.
- Контроль роботи установи за всіма напрямками діяльності.
- Контроль за забезпеченням закладу необхідними матеріалами, продукцією та засобами для ефективного функціонування.
- Вирішення адміністративних та господарських питань.
- Розробка та впровадження посадових інструкцій та системи мотивації персоналу.
- Пошук і укладення договорів з постачальниками.
- Контроль запасів, інвентаризація.
- Оптимізація витратної частини.
- Розробка та впровадження меню та технологічних карт.
- Розробка та оформлення меню, візиток, банерів, флаєрів.
- Звітність та прогнозування.
- Підтримка соціальних мереж.
- Просування закладу на різних рекламних майданчиках
- Організація служби доставки

Відриття кав'ярень ( 2 кав'ярні )

з 12.2017 по 04.2018 (4 місяці)
Royal Coffee, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

- Організація запуску кав'ярень з нуля.
- Координація та обслуговування проектно-будівельних робіт.
- Адаптація та навчання персоналу.
- Контроль роботи установи за всіма напрямками діяльності.
- Контроль за забезпеченням закладу необхідними матеріалами, продукцією та засобами для ефективного функціонування.
- Вирішення адміністративних та господарських питань.
- Розробка та впровадження посадових інструкцій та системи мотивації персоналу.
- Пошук і укладення договорів з постачальниками.
- Контроль запасів, інвентаризація.
- Оптимізація витратної частини.
- Розробка та впровадження меню та технологічних карт.
- Розробка та оформлення меню, візиток, банерів, флаєрів.
- Звітність та прогнозування.
- Підтримка соціальних мереж.
- Просування закладу на різних рекламних майданчиках

Керуючий рестораном та магазином

з 12.2016 по 09.2018 (1 рік 9 місяців)
Ресторан "Мясторія", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- Організація, контроль та забезпечення взаємодії всіх служб ресторану (кухні, працівників зали, служби безпеки, бухгалтерії)
- Підбір, адаптація, навчання, мотивація персоналу;
- Управління виробництвом: керування кухнею; організація та контроль закупівель, зберігання та списання продуктів; організація та контроль взаємодії кухні та зали; контроль за дотриманням санітарних норм;
- Розробка та впровадження заходів щодо збільшення рівня рентабельності ресторану
- Складання графіків роботи, нарахування та виплата заробітної плати;
- Ефективне вирішення питань із контролюючими органами
- Проведення інвентаризацій
- Ведення внутрішньої документації та бухгалтерії ресторану;
- Контроль за наявністю необхідної для процесу сировини та товарів.
- Організація банкетів, фуршетів, виїзних заходів.

Заступник директора

з 04.2016 по 01.2017 (9 місяців)
Лапша Бар Noodle Doodle, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

- Організація запуску ресторану з нуля.
- Координація та обслуговування проектно-будівельних робіт.
- Адаптація та навчання персоналу.
- Контроль роботи установи за всіма напрямками діяльності.
- Контроль за забезпеченням закладу необхідними матеріалами, продукцією та засобами для ефективного функціонування.
- Вирішення адміністративних та господарських питань.
- Розробка та впровадження посадових інструкцій та системи мотивації персоналу.
- Формування бюджету ;
- Контроль запасів, інвентаризація.
- Оптимізація витратної частини.
- Підбір, адаптація, навчання, мотивація персоналу;

Заступник керуючого ресторана

з 04.2015 по 04.2016 (1 рік)
Ресторан "Веранда на Мельникова", Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Менеджер готельно - рестораного комплекса

з 01.2013 по 03.2015 (2 роки 2 місяці)
Готельно-рестораний комплекс "Княжий Двір", Броварской р-н (Готельно-ресторанний бізнес)

Банкетний менеджер ресторану

з 04.2011 по 11.2012 (1 рік 7 місяців)
Ресторан "Пітер", Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Офіціант,бармен,адміністратор

з 03.2008 по 03.2011 (3 роки)
Ресторан "Монте Карло", Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Освіта

НПУ імені М.П. Драгоманова

Практична психологія, Київ
Вища, з 2020 по 2022 (2 роки)

Киевский Университет Туризма,Экономики и Права

Туризма,гостиничного и ресторанного бизнеса,Специальность менеджер гостинично-ресторанного бизнеса, Киев
Вища, з 2006 по 2011 (4 роки 10 місяців)

Обучение по специальности 5 лет на стационаре.Прохождение практик в гостиницах города Киев.

Додаткова освіта та сертифікати

Тренинг Станиславы Стефановской: Подбор персонала

2 дня

Тренинг Станиславы Стефановской: Личность руководителя: выявление сильных сторон и зон развития

4 дня

Тренинг Станиславы Стефановской: Достижение результатов: сферы ответственности руководителя

2 дня

Тренинг Станиславы Стефановской: Адаптация персонала

2 дня

Знання і навички

MS Excel MS Word Пользователь ПК MS Outlook Windows Outlook Express R-Keeper Знание офисных программ iiko Poster Express

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Французька — початковий

Додаткова інформація

 ПЕРСОНАЛЬНЫЕ КАЧЕСТВА:
Ответственная и трудолюбивая, успешно работаю в команде единомышленников, инициативная, пунктуальная, общительная. Умею принимать решения и нести за них ответственность. Обладаю хорошими навыками коммуникаций с людьми разных характеров и социального положения.

Семейное положение: в разводе, детей нет

Рекомендательные письма предоставлю по запросу.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: