Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 17 січня 2019

Оксана

Менеджер з закупівель

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з закупівель

з 10.2015 по нині (8 років 5 місяців)
Глобаллоджик Україна, Киев (IT)

Менеджер з стратегічних закупівель

з 10.2007 по 09.2015 (7 років 11 місяців)
Райффайзен Банк Аваль, Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Здійснення планування стратегічних закупівель в адміністративній сфері: меблі, канцтовари, автомобілі та сервіс, банківська техніка, страхування, обслуговування приміщень, інженерні системи, трепел-послуги, кур’єрські послуги та ін.
•Аналіз плану закупівель та його корегування з метою консолідації обсягів та забезпечення вчасного проведення закупівельних процедур та розширення зони впливу підрозділу закупівель.
•Організація та проведення закупівельних процедур (корегування ТЗ, підбір учасників, аналіз та оцінка пропозицій, підготовка матеріалів на розгляд Тендерного комітету). Переговори з постачальниками на всіх етапах закупівельної процедури.
•Підтримка стандартизації закупівель та надання консультаційної підтримки співробітникам (семінари, тренінги). Координація укладання договорів, робота зі скаргами та рекламаціями.
•Вимірювання ефективності та якості діяльності постачальників.
•Аналіз та вивчення рішень на ринку, пошук оптимальних шляхів здійснення закупівель.
• Участь у впровадженні електронної системи закупівель Oracle I-Procurement.

Фахівець адміністративного відділу

з 07.2006 по 10.2007 (1 рік 3 місяці)
Простофінанс (Фінанси, банки, страхування)

•Робота за напрямками: ІТ техніка та сервіс, господарчі товари, канцелярія, меблі. Участь в адміністративних проектах компанії (робоча група): перепланування офісу, інвентаризація (ініціатива адміністративного відділу).
•Проведення пошуку постачальників.
•Робота з внутрішніми замовниками: обробка замовлень, розміщення замовлень у постачальників, обробка рахунків від постачальників та їх консолідація, перевірка рахунків умовам договорів, узгодження строків поставки, претензії, залагодження спірних питань.
•Консолідація закупівель в філіях та центральному офісі, контроль та координація доставок в філії.
•Укладання договорів та узгодження з внутрішніми підрозділами.

Офіс-менеджер

з 01.2000 по 08.2004 (4 роки 7 місяців)
Спецкомунтехніка (послуги населенню)

•Організація роботи офісу.
•Робота з клієнтами та постачальниками, підтримка баз даних постачальників.
•Ведення первинної бухгалтерії (рахунки, накладні, акти), відстеження дебіторської заборгованості, діловодство, підготовка дозвільних документів, підготовка та організація переговорів з партнерами.

Освіта

Національний Технічний Університет України (КПІ)

КПІ, Київ
Вища, з 1994 по 2000 (5 років 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Фінансова Академія Райффайзен Банку Аваль. Тренінг «Майстерня управління», «Майстерня спілкув

Травень - Червень 2009 р.

Знання мов

Англійська — просунутий

Додаткова інформація

Володіння мовами: Англійська – рівень вище середнього (письмово та усно)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: