Резюме від 21 березня 2023 PRO

Поліна

Адміністратор, секретар, офіс-менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
15 років
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Офіс-менеджер

з 08.2020 по нині (3 роки 10 місяців)
ТОВ Компанія Легіон, Черкаси (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Підбір кадрів, обов’язки кадровика,
Взаємодія з контролюючими та державними органами. Звітність.
Здійснювати роботу з організаційно-технічного забезпечення адміністративно-розпорядчої діяльності керівника.
Приймати кореспонденцію, що надходить на розгляд керівника, передає її відповідно до прийнятого рішення до структурних підрозділів або конкретного виконавця для використання в процесі роботи або підготовки відповідей.
Формування справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх збереження та у встановлені терміни здається до архіву.
Виконувати окремі службові доручення безпосереднього керівника.
Складання робочої документації
Обов'язки: прийом та розподіл дзвінків, факсів. Замовлення матеріалів, забезпечення потреб офісу. Ведення роботи з клієнтами та контрагентами, прийом заявок. Ведення ділового листування та переговорів із клієнтами. Щомісячні звіти у електронному вигляді. Реєстрація офіційної документації. Надання необхідної інформації контрагентам мережі кур'єрської служби.. Видача пошти та замовлень, контроль роботи кур'єрів. Виконання доручень директора.

Адміністратор

з 09.2019 по 02.2020 (5 місяців)
Pako Lorente, Черкассы (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Оперативне керування магазином (всі щоденні процеси).
Забезпечення виконання плану продажу магазину.
Управління персоналом, підбір кадрів.
Облік товару, ТМЦ. Контролює приймання товару. Організація інвентаризацій. Касова дисципліна.
Взаємодія з контролюючими та державними органами.
Звітність.

Секретар

з 02.2018 по 08.2019 (1 рік 6 місяців)
"Венбест", Черкаси (Охорона, безпека, оборона)

Здійснювати роботу з організаційно-технічного забезпечення адміністративно-розпорядчої діяльності керівника.
Приймати кореспонденцію, що надходить на розгляд керівника, передає її відповідно до прийнятого рішення до структурних підрозділів або конкретного виконавця для використання в процесі роботи або підготовки відповідей.
Формування справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх збереження та у встановлені терміни здається до архіву.
Виконувати окремі службові доручення безпосереднього керівника.

Менеджер з продажу.

з 10.2014 по 03.2015 (5 місяців)
БК "ПРОФРЕМБУД"., Київ (Нерухомість)

Збільшення продажів на об'єкті;
Пошук та залучення нових клієнтів (обробка вхідних заявок, активний пошук клієнтів, переговори, укладання договорів).
Підтримка взаємовідносин із напрацьованою клієнтурою.
Ведення звітності по роботі з поточними клієнтами та зверненням, що надходять.
Консультування.

Адміністратор

з 10.2013 по 05.2014 (7 місяців)
Дім моди "Айна Гассе", Київ (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

табелювання співробітників, переобліки в магазинах, контроль роботи магазинів (наповнення товаром, складання заявок зі складу, складання графіка роботи), забезпечення життєдіяльності офісу, взаємодія з постачальниками послуг та товарів, контроль прибиральниць, забезпечення чистоти в офісі, виконання завдань від керівників та багато іншого .

Секретар-адміністратор

з 01.2012 по 11.2013 (1 рік 10 місяців)
Авторесурс, Київ (Автобізнес та автосервіс)

Складання робочої документації (прийом/видача техніки з ремонту).
Веде документацію, пов'язану з прийманням та видачею техніки.
Робота з клієнтами.
Обов'язки: прийом та розподіл дзвінків, факсів. Замовлення матеріалів, забезпечення потреб офісу. Ведення роботи з клієнтами та контрагентами, прийом заявок. Ведення ділового листування та переговорів із клієнтами. Щомісячні звіти у електронному вигляді. Реєстрація офіційної документації. Надання необхідної інформації контрагентам мережі кур'єрської служби. Робота із проблемним клієнтом. Видача пошти та замовлень, контроль роботи кур'єрів. Виконання доручень директора.

Адміністратор офісу

з 01.2008 по 10.2010 (2 роки 9 місяців)
Навчальний центр іноземних мов "LBT", Киев (Послуги для населення та бізнесу)

підготовка та оформлення різної внутрішньої документації
кадровий облік компанії
підтримка працездатності ПК та орг. техніки
забезпечення життєдіяльності офісу (канцтовари, господарські товари, вода).
зустріч та прийом відвідувачів, чай/кава
робота з кур'єрськими службами;

Менеджер з продажу, ресепшен

з 10.2000 по 07.2005 (4 роки 9 місяців)
Х-fit фітнес клуб, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Зустріч клієнтів; запис клієнтів на персональні тренування;

консультування клієнтів щодо послуг клубу;
Видача ключів;
Робота із базою даних;
Робота на телефоні (робота з кореспонденцією).

Освіта

ЄМ Єнакіївський торговий технікум.

Товарознавство та комерційна діяльність, Енакиево
Середня спеціальна, з 1999 по 2003 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Курси "Успіх" (Київ)

підвищення кваліфікації.

Курси з організації документознавства.

2017

Знання і навички

MS Excel Пользователь ПК MS Office Пользователь Internet MS Outlook Windows Работа с оргтехникой Работа со сканером Работа с факсом Знание офисных программ Управління персоналом Управлінські навички 1С:Торгівля і склад Знання офісних програм та техніки;

Додаткова інформація

Відповідальність, пунктуальність, комунікабельність, старанність, швидке навчання, бажання розвиватися,уважність, стресостійкість, вміння працювати в режимі багатозадачності.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: