Резюме від 3 травня 2024 PRO

Юрий

Комерційний директор, Sales Director

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
52 роки
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Вінниця, Дніпро, Івано-Франківськ, Київ, Львів, Одеса, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор з продажу

з 03.2024 по нині (2 місяці)
Укрпромінвест-Агро (Вінницький КХП2), Вінниця (Сільське господарство, агробізнес)

Комерційний директор (представництво Східна Україна)

з 10.2020 по 10.2022 (2 роки)
УПГ-інвест, Харків (Сільське господарство, агробізнес)

Найбільший виробник м'яса індички в Україні, виробник м'яса , м'ясо-ковбасних виробів, м'ясних напівфабрикатів під ТМ"Сяйвір" та ТМ "Натурвіль".
Побудовано з "нуля" прибуткове підприємство з реалізації продукції.

Директор з продажу

з 03.2019 по 10.2020 (1 рік 7 місяців)
"Укрпромінвест-Агро" (Вінницкий комбінат хлебопродуктів №2), Вінниця (Сільське господарство, агробізнес)

Вінницький комбінат хлібопродуктів №2. Основний напрям
діяльності підприємства є виробництво високоякісного борошна, гречаної та манної крупи під ТМ "Вінницький млинар", повнораціонних кормів для худоби, птиці, риби.
За результатами 2019-2021 р. компанія обіймає 1 місце в Україні за обсягом виробництва борошна та є найбільшим експортером цього продукту.

Директор з продажу

з 01.2018 по 10.2018 (9 місяців)
ТОВ "Лекорна", Харків (Виробництво та продаж вафельных напівфабрикатів)

Директор з продажу ТОВ "Лекорна" м.Харків.
(Виробництво та реалізація вафельних напівфабрикатів).
З 01.2018 до 10.2018. (9 місяців).
У підпорядкуванні: 11 осіб.
*визначення та реалізація стратегії продажів на 2018-2019 роки за 2-ма напрямками В2С та В2С (пропорції в обсязі продажів В2С до В2В - 70/30)
*розробка та реалізація політики продажів по всіх каналах збуту на 2018-2019.
На підприємстві вона була відсутня.
* розробка та використання положення про роботу відділу збуту.
Не було на підприємстві.
*побудова якісної системи дистрибуції на території України за напрямом В2С (50% обсягу продажів було в каналі опт), розвиток продажів у каналі В2В, у тому числі за рахунок пропозиції нових продуктів.
*бюджетування напрямку (департамента продажів) з доходної та видаткової частин
*планування продажів на 2018 рік у фіксованих цінах за напрямками В2С (дистриб'ютори, опт, прямі поставки мережі), В2В (кондитера, виробники морозива, дистриб'ютори в сегменті ХОРЕКУ, пряма ХОРЕКА)
*виконання плану продаж.
*дотримання та контроль фактичного план-бюджету, за доходами та витратами, за потребою коригування планів продажу та витрат на щомісячній основі.
*аналіз ринку та визначення точок зростання за напрямами В2С/В2В, по кожній з областей України, а також у мережевому каналі збуту.
*визначення цінової політики підприємства відповідно до напрямів (В2С/В2В) і каналів збуту (роздріб,мережі,ХОРЕКУ,опт)
*побудова ефективної структури відділу збуту, закріплення чітких посадових обов'язків за кожним співробітником.
*забезпечення ефективної роботи відділу збуту, контроль за взаємодією з відділами постачання, виробництва, логістики, плановим відділом.
* аналіз дій конкурентів.
Результат праці:
*план продажів побудований за кожним партнером і за кожною номенклатурною позицією.
*отримані системні дистриб'ютори по Херсонській, Миколаївській, Дніпровській, Луганській областях. Ідуть переговори щодо Київської, Тернопільської, Івано-Франківської області.
* підключені 2-а дистриб'ютори в сегменті ХОРЕКУ, запрацювали з двома виробниками морозива.
*реалізована єдина цінова політика підприємства щодо каналів збуту та продуктових лінійок.
*проведено аналіз економічної складової роботи з кожною мережею.
Впорядковано асортимент та оптимізовано витрати на роботу з мережами.
*реалізована нова збутова та цінова політика в мережах щодо продукції під СТМ мереж (Сільпо, Таврія, АТБ, АШАН, Альянс-маркет, Еко-маркет).
*впроваджений і працює механізм контролю за залишками та вторинними продажами продукції на дистриб'юторах.
*оптимізовано витрати на логістику з 6.8% до 5.3%.
*вводиться нова торгова марка в економ-сегменті для "ринкової торгівлі". У цьому каналі збуту основні конкуренти - напівлегальні виробництва

Директор з продажу та маркетингу

з 12.2013 по 01.2018 (4 роки 1 місяць)
ПАТ "Львовский хладокомбинат", Львів (Виробництво та продаж морозиво ТМ "Лімо")

Директор з продажу та маркетингу ПАТ «Львівський холодокомбінат» (виробництво та дистрибуція морозива, заморожених напівфабрикатів та овочів ТМ «Лімо»), м. Львів.

У підпорядкуванні: понад 30 осіб.
Регіональні та територіальні менеджери -16 чол., відділ логістики -2 чол, відділ збуту 6 менеджерів-операторів, 2 аналітика, команда з моніторингу території -4 особи, відділ маркетингу - 5 осіб (у підпорядкуванні до 03.2017).

* визначення та реалізації стратегії продажів- на кожні 2 роки, розробка та реалізація політики продажів по всіх каналах збуту - щорічно.
*планування продажів на рік у натуральному виконанні, виконання плану продажу.
*бюджетування напряму департаменту продажів з доходної та видаткової частин і дотримання плану з доходів і витрат.
*ціноутворення на продукцію ТМ Лімо.
*розробка та виведення на ринок нових торгових марок, продуктів.
*розробка планів розвитку ключових клієнтів, нових каналів збуту, ведення переговорів із цими клієнтами (дистриб'ютори, мережі, альтернативні канали).
*реалізація проектів під СТМ з мережами та дистриб'юторами (АТБ, Сільпо, Український продукт).
* робота з клієнтами ЗЕД (Молдавія, Грузія, Азербайджан, Ізраїль, Придністров'я, Вірменія, Польща, Узбекистан, Румунія).

Результат діяльності:
За перші 3 роки роботи вивів продаж ПАТ «ЛХК» за ТМ «Лімо» на 2-е місце рейтингу продажів серед виробників морозива в Україні за результатом 2016 року.
Роки 2016 та 2017 – найбільш прибуткові за всю історію продажів ПАТ «ЛХК».

Директор з продажу (напр.меблі, сейфи, стелажі тощо)

з 02.2013 по 09.2013 (7 місяців)
ТОВ «IPCOM», Харків (Вироби з металу)

Основні обов'язки:
* Організація напряму ТНП (сейфи, мангали, стелажі, меблі) практично з "нуля";
*розробка та реалізація стратегії продажів, асортиментного ряду продукції, розміщення замовлень у виробництво, підключення дилерів, мереж(ЕПІЦЕНТР,33 кв.м тощо), альтернативних каналів збуту (виробничі підприємства / громадські організації/спортивні в тому числі і на основі тендерів ), Інтернет-магазинів.
* Організація роботи власного інтернет-ресурсу.

Мотив пошуку роботи: оплата праці, неможливість впливати на терміни виробництва продукції

Директор регіонального підрозділу

з 02.2009 по 08.2012 (3 роки 6 місяців)
ООО ТД Элит, Харьков (Продаж та дистриб`юція)

Керівник РСП (філія) ТОВ «Торговий дім «Еліт» (морозиво ТМ Ажур, Троянда, Браво) м.Харків.
Штат: 57 осіб. У підпорядкуванні: торговий відділ-22 особи, логістика та склад-27 осіб, офіс та бухгалтерія-8 осіб (2009 р.-18 чол.).
Результат діяльності:
*Зростання продажів по території 2012р. до 2011 р.-234% на ден. екв.,189 % у нат.екв.,2012/2010 -375% та 292% відповідно.

*найкращий показник по всій філії у частині витрат з логістики – грн./на 1 кг. вивезеної продукції.

*розроблено та впроваджено продажну та облікову політику філії, розподілено посадові обов'язки по всіх співробітниках філії.*організовано взаємодію між відділами філії (торговельний відділ, бухгалтерія, логістика), налагоджено документообіг.

Національний менеджер по роботі з ключовими клієнтами

з 11.2006 по 01.2009 (2 роки 2 місяці)
ТОВ «Торговий дім Левада»., Одеса (Виробник заморожених напівфабрикатів)

Національний менеджер по роботі з ключовими клієнтами ТОВ "Торговий дім Левада".
У підпорядкуванні: 12 осіб.
Результат діяльності:
* Розроблено стратегію роботи з ключовими клієнтами на 2007-2010. Реалізована повністю.
*впроваджена система аналізу території (Україна - філії та дистриб'ютори) - продаж, асортимент, відвантаження за ключовими клієнтами.
*впроваджено систему аналізу показників роботи з мережами та планування роботи з кожною мережею на майбутні періоди.
*реалізована програма роботи з ключовими клієнтами на території, що обслуговується дистриб'юторами.Розподілено зони відповідальності виробника та дистриб'ютора, визначено частки витрат кожного учасника при інвестуванні в мережу (по кожній мережі, що знаходиться на території дистриб'ютора).
*впроваджена система оцінки та аналізу економічної доцільності роботи з кожною мережею.
*Обсяг продажів зріс з 1 млн.800 грн. до 6-8 млн. грн. на місяць за ключовими клієнтами.
*загальна частка витрат до обсягу продажів скорочено з 19% до 11%.
*реалізовані проекти приват-лейблу з мережами «Фоззі», «Білла», АТБ, Таврія В, Караван, Метро С&С, з компанією АТЗТ «Хладопром».

Менеджер з пріоритетних каналів збуту

з 05.2003 по 09.2006 (3 роки 4 місяці)
СП Вітмарк Україна ООО, Одеса (Виробництво та продаж соків)

Освіта

ХДЭУ

Менеджмент, Харків
Вища, з 1990 по 1995 (5 років)

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

2007-2020 - Ще 9 Тренінгів.
2006 Тренінг «Секрети розвитку відносин із роздрібними мережами»
2003-2006 Тренінг «Робота з ключовими клієнтами», «Навички менеджера ч.1, ч.2.», «Ефективні переговори», «Підбір персоналу, мотивація персоналу», «Особистісне зростання», «Робота з VIP-клієнтами», «Матриця дистрибуції», «Проведення нарад, презентацій», «Цілеспрямовані переговори», «Управління персоналом», «Ефективний менеджмент», «Супервайзинг торгової команди», «Мій Вітмарк: Команда і командний дух». професійних продажах», «Планування та стратегія продажів». (ТПДП «ПАН»)
27.07.1995.Харківський Державний Економічний Університет (денне відділення).спеціальність - менеджмент у виробничій сфері, інженер-економіст. спеціалізація - менеджмент та маркетинг у зовнш.- економ. діяльності.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: